Hotel Villa Mira

1 review over Hotel Villa Mira

Immer wieder, seit 16 Jahren Villa Mira

Renner Renate
3-7-2011

Wenn man keinen "überirdischen Luxus" sondern einfache, saubere , schöne Zimmer in Strandnähe sucht, höflich und sehr herzlich bedient werden will, zum Frühstück auf Kaviar und Sekt verzichten kann sondern lieber ein typisches Frühstück mit frischen Sachen hat, dann ist das Hotel Villa Mira das richtige für einen schönen Aufenthalt.

Wir würden heuer nicht das 17. Jahr dort Urlaub machen wenn irgendetwas nicht in Ordnung wäre.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mira in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Mira scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.