Appartement Union & Cansiglio

1 review over Appartement Union & Cansiglio in het Nederlands

Meivakantie op Union bij Lido

familie Letsch-Kuipers
10-5-2014

Grote camping, maar leuk voor kinderen vanwege de zwembaden en het strand. Lekker dichtbij Venetië en dus ideaal om in de meivakantie voor 3 of 4 dagen te boeken. Tijdens de meivakantie is het nog lekker rustig op de camping, maar een deel vd camping is dan ook nog wel gesloten. Verder heeft deze camping extras zoals een klein funpark en springkussenpark, maar daar moet wel apart voor betaald worden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Appartement info

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Union & Cansiglio in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Union & Cansiglio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.