Hotel Termini Beach

1 review over Hotel Termini Beach in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super hotel voor de oudere dag

Marissa
2-4-2010

Wij hebben hier vaak verbleven maar toen was het nog niet zo luxe als nu. Het is nu een echt luxe beach hotel geworden en de kamers zijn heel mooi gerenoveerd. Het is dus niet echt een hotel voor kinderen. Veel leuker en beter voor de oudere dag zonder kids. Maar zeer zeker de moeite waard, eten erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Termini Beach in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Termini Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.