Hotel Regent's

ItaliëVenetoJesolo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Regent's voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Regent's

• 7F. Postmus07-08-2016

Regent's hotel prima ligging........maar:

Regent's is een redelijk hotel....voor kinderen (tot 5jaar) prima. De standaard kamers zijn klein en hebben een minimaal balcon aan de zijkant van het hotel met zijzicht naar de zee / strand.....wil je een voorkant balcon....dan moet je diep in de buidel tasten. Kamers zijn schoon en netjes en iets verouderd. Ontbijten:.... is prima in Regent's. Diner:......heren verplicht lange broek dragen en als je niet van rauwkost houdt is het minimaal wat je krijgt voorgeschoteld.....frietjes....gebakken aardappeltjes of andere warme groente wordt niet aangeboden in het buffet. Zwembad:...heeft openingstijden. Dit vonden wij erg onplezierig. Het zwembad is gesloten van 12.00 tot 15.00 uur (2016). Balkon:......Ons balkon hek was gerepareerd met een ty-rap...hebben dit gemeld. Personeel:......vriendelijk en de meeste zijn in voor een praatje in het Engels. De eigenaar is iets stug maar kan ook komen door ontbreken van kennis van de Engelse taal

• 9m. meeuwisse21-07-2014

fantastisch hotel

wij komen al ongeveer 20 jaar iedere zomer wel een paar weken naar dit hotel. Inderdaad is de eigenaar in eerste instantie wel wat stugger maar zijn zus , mede eigenaresse is bijzonder vriendelijk. eigenlijk is de hele familie gewoon aardig en behulpzaam. ze proberen het gasten echt naar de zin te maken. Het eten is fantastisch. de kok is de echtgenoot van de eigenaresse. de familie eet mee met de pot, dat zegt voldoende over de kwaliteit lijkt me...De klagers over het eten zijn waarschijnlijk niet bekend met de Italiaanse keuken.... ligging en netheid zijn fantastisch en de Nederlanders die we tot op heden in dit hotel tegen kwamen, zijn allemaal een of meerdere keren terug gekeerd.

• 8MH20-07-2011

Goed hotel mooi zwembad en direct aan zee

Mooi en schoon hotel met een zeer goede service. Kamers zijn niet groot maar dat is meestal niet zo in de hotels bij Lido di Jesolo. Avond eten is enorm gevarieerd en zeer goed te noemen,de koks hebben er duidelijk lol in.

• 8theo van der Graaff03-10-2010

Direkt aan het mooie strand

Alternatief hotel van onze rondreis de jong tours andere volgeboekt.Hotel direkt aan mooi schoon zandstrand tuin met zwembad ligstoelen gratis parkeren en internet ,kamer aan zijkant met balkon viel ons reuze mee,ontbijt wel iets beter dan Toscana en Umbrie maar niet super,ontbijt is ook echt tot half tien en 1 min later betekent alles al afgeruimt,de plaats zelf is met allemaal moderne hotels in een lang lint met daarachter winkeltjes niet echt sfeervol(zoals bv Gardameer)bovendien half september is het ondanks het nog steeds mooie weer einde van het seizoen de meeste hotels waren al dicht of gingen dicht,natuurlijk wel overal supererieure koffie en heerlijke ijsjes,voor kinderen lijkt me deze plaats met mooi zandstrand wel geschikt maar voor authentieke sfeer zijn er veel betere plaatsen in Italie

• 6joke01-08-2010

saai, kleine kamers

Niet geschikt voor jongeren, echt een 50+ hotel, personeel is vriendelijk, maar eigenaar is erg arogant en onvriendelijk! Ontbijt gaat redelijk maar avond eten was ronduit slecht! Voor ons nooit meer dit hotel!

• 8Alex Dehulsters12-07-2010

Ideale ligging strandvakantie

prima locatie, net buiten levendig lido di jesolo, vriendelijk personeel, wij hadden alleen ontbijt geboekt,dit was zeer uitgebreid, in lido di jesolo vele goede restaurants en ander vertier.

• Bestel geen "Halfboard".

Superhotel, rustige ligging, slecht diner (past in een sardineblikje), appelsap als voorgerecht. wel een goed ontbijt. VEEl Duitsers en behalve wij GEEN Nederlanders.

• 9M.Man21-06-2008

heerlijk rustig in de meivakantie

op zoek naar zon, zee, strand en een schoon hotel met in de omgeving veel "shop fun"?? In dit hotel vindt u het!! Het eten (wij hadden half pension en elke dag keuze uit 3 ) fantastisch en, bijkomend voordeel, in de mei vakantie zeer rustig.

Hotel Regent's info

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar