Hotel Principe Palace

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Principe Palace

• 9Ton31-07-2012

Goed hotel !

Goed Hotel,vriendelijk personeel alleen die twee bij het zwembad moeten direct ontslaan wat een stelletje onvriendelijke lui !

Met oudere kinderen

• 10John08-10-2011

Je voelt je net als thuis en heel erg welkom

Komen al sinds 16 jaar in Lido Di Jesolo en altijd als gast in Principe Palace. Voelen ons er altijd heel erg thuis mede door het vriendelijk personeel en de eigenaars. Het eten is altijd heerlijk en goed verzorgd. De kamers zijn schoon en de Pool is geweldig met een leuke Pool Bar waar de lunch heerlijk is en je lekker kunt genieten van een rustige vakantie. Mede door Gigi en zijn team van de pool is het daar dan ook altijd genieten en veel lachen en niets is te veel als je iets vraagt of nodig hebt. Wij blijven in ieder geval steeds weer teruggaan.

• 10sandra08-09-2011

Ieder jaar weer super

Al 9 jaar gaan wij naar Principe Palace, een geweldig hotel met super personeel zeer vriendelijk en elke wens proberen ze te vervullen. Heerlijk eten, zowel het diner als de lunch bij het zwembad. Het hotel is ook zeer schoon. Het hotel heeft zeer veel vaste klanten, die wij ook ieder jaar weer treffen. Het personeel lijkt wel familie zo wordt je ook ontvangen. Hoewel wij vroeger altijd naar het strand gingen, blijven wij nu altijd bij het heerlijk rustige zwembad liggen.

• 9lian06-09-2011

Heel goed, maar....

We waren in augustus 2011 een week in Principe Palace, het eten is er erg goed, elke dag keuze uit salade buffet daarna een voor en hoofdgerecht a la carte en dessert weer via buffet. Altijd heerlijk gegeten en als je keer wat anders wenste dan op de kaart was ook goed mogelijk. kamers werden heel goed schoongemaakt. Zwembad was ook heerlijk en strand lekker dicht bij met eigen ligbedden. Min puntje vonden wij dat het personeel niet altijd even vriendelijk is. In het restaurant wel heel vriendelijk maar de man en vrouw bij zwembad/ bar waren niet vriendelijk. Er waren bijv veel ligbedden kapot je mocht geen ligbed verschuiven, je mocht niet met strandbal en ze legden nooit uit waarom iets niet mogelijk was. En als het zwembad eerder gesloten werd zeiden ze niet, we gaan sluiten of willen jullie weggaan. maar erg schreewend CLOSED! En meer niet. Maar voor de rest prima hotel!!!

• 9K11-06-2010

Super hotel met een perfecte ligging

Wij zijn 5 dagen in Principe Palace verbleven en het is ons goed bevallen. Het ontbijt en het diner waren prima verzorgd en het eten was heerlijk. Het personeel was vriendelijk. De kamers werden netjes iedere dag schoongemaakt en je kreeg elke dag zuivere handdoeken.

Het hotel ligt midden in het winkelgebied en slechts een paar minuten van het strand. Het hotel heeft eigen stuk strand met ligbedden en parasols.

• 9Annemiek de Jong12-08-2009

Voor herhaling vatbaar!

Een heerlijke bestemming voor een strandvakantie met Venetië heel dichtbij, prima service, goede ruime kamers, prima eten, dicht bij strand en omgeven door winkels en restaurants in een kilometerslange winkelstraat.

• 10kotan 02-01-2008

Super vriendelijke eigenaar en personeel.

Heerlijk eten en goed eten. Ligging --> perfect.

Prijs/kwaliteit verhouding = uitstekend!

• 8R&R27-09-2007

Wij hebben in de eerste helft van september 2007 onze vakantie in hotel Principe Palace doorgebracht. Prima hotel, eten (buffet en/of keuzemenu) was goed, afgesloten parkeerplaats (niet al te groot, dus hoe doen ze dat in het hoogseizoen?)en goede ligging halverwege de lange winkelstraat en vlak bij het strand. Voor wie een beetje wil rond toeren is de ligging vrij geïsoleerd, zo'n half uur rijden tot de autostrada. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

• 8Sandra26-07-2007

Wij zijn hier vorig jaar September geweest. Mooi hotel, afgesloten parkeerplaats, heerlijk eter en een goede locatie direct aan de boulevard. Zeker een aanrader!

0 tips over Hotel Principe Palace

• JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen