Hotel Nember & Garden

ItaliëVenetoJesolo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nember & Garden voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 11 reviews

7.5GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Nember & Garden

• 10ml-mortel12-06-2012

geweldig goed verzorgd 3* hotel

In hotel Nember en Garden krijg je een mooie schone kamer en een frisse badkamer en in de eetzaal worden bescheiden diners van zeer hoge kwaliteit geserveerd. We waren blij dat we hier een paar dagen verbleven. De bereikbaarheid per bus naar Venetie is zeer goed, maar je kunt er ook per boot heen. Ook in Jesolo zelf kun je je met gemak een paar dagen vermaken. We hebben een kleine prijs betaald en dan stel je je verwachtingen misschien bij. Maar dit hotel hreeft zeker veel geboden.

• 7Bianca Wong09-08-2009

lekker gegeten en schoon

We boekten een hotel bij de plaatselijke hotel info,we wisten van te voren al dat de hotels vrij prijzig zijn en toch niet al te luxe zijn.We vonden een zwembad en airco het belangrijkst.Eten was goed en elke dag gevarieerd genoeg in buffet vorm,kamers waren niet ruim en de badkamer was echt oubollig!Het was wel allemaal schoon.Voor de kinderen was er alleen het zwembad,geen andere activiteiten.

• 8Patrizia01-08-2009

piacevole

Personale disponibile, camere ampie e accoglienti. Cucina troppo mirata per una clientela straniera. Colazione non troppo variegata. Parere ampiamente positivo.

• 9Danielle05-08-2008

Personeel is Top

Wegens omstandigheden (ziekte) hebben wij de vakantie moeten afbreken. Wat echt heel erg top was is dat de receptie me met alles geholpen heeft. Ik spreek geen italiaans en de receptie heeft alles geregeld van een dokter tot een taxi. Je leest allerlei berichten dat het hotel wat matig is maar wil hier bij wel aangeven het personeel is helemaal TOP!!!

• 8Anna Lenini31-07-2008

Soggiorno gradevole e rilassante

L'Hotel Nember offre un arredamento essenziale, ma ordinato, camere silenziose, con vista mare, servizi adeguati alla tipologia di albergo e corrispondenti alle promesse, ma soprattutto onestà e professionalità del personale. L'attenzione del sig. Renzo e dei giovani della reception, l'ottimo servizio del maitre Francesco, l'efficienza e la sensibilità di Alessandra e Laura mi hanno sorpreso positivamente. I vecchietti della mia famiglia sono stati assistiti con pazienza e amorevolezza, come se fossero stati a casa propria. L'avevo già capito lo scorso anno che l'Hotel Nember ha un'anima; solo per questo ritornerei.

• 5Brouwer12-05-2008

Kamers in Garden waren echt gehorig en super klein,de foto's zijn van Nember dat is iets beter,voor een bijbetaling is dit om te boeken. Ligging is perfect, wel wat geluidsoverlast, maar goed. Strand is super en op 50m loopafstand.Ze geven meer parkeerkaarten uit als plaatsen dus als je auto staat, laat hem staan want anders moet je hem alsnog ergens betaald weg zetten.

• 7karen buijing23-01-2008

wij waren hier in de zomer van 2006. ontbijt was karig, geen variatie. op het strand 1 ligstoel en 1 stoel. er zou gratis parkeergelegenheid zijn, echter dat was vol, moesten op betaald parkeerterrein staan (40 euro pw) tip bon vragen en via reisbureau terugvragen. kamer met zeezicht op tweede verdieping, nou op de tweede heb je geen zeezicht of je moet je giraffenek meenemen. kamer was erg benauwd

• 5Tat26-08-2007

DEEL1: Dit is een redelijk drie sterren hotel. We zijn er geweest van 10 t/m 19 augustus 2007.

Algemeen: Je moet geen luxe hotel verwachten. Het is nogal ouderwets ingericht en heeft een klein zwembad met weinig ligstoelen. Ook is er s'avonds niets te doen en ziet het terras bij het zwembad er niet echt aantrekkelijk uit. Aan de receptie spreekt met Duits en beperkt Engels. Verder was er in het hotel geen openbare douche wanneer je s'avonds laat uitcheckt en je nog even op wilt frissen.

Restaurant: De bediening was goed. Het eten viel echter tegen. Je moet de dag van te voren aangeven wat je wil eten. Er zijn steeds 3 of 4 keuzemogelijkheden voor het voor- hoofd- en nagerecht. Verder is er een saladebuffet. De menukaarten zijn in het engels of duits vertaald. Wij vonden het eten niet altijd even lekker en vaak te weinig.

Kamer: De kamer (type garden) was minder. Met name de badkamer. De douche hangt zowat boven het toilet en er is geen douchebak dus als je te lang doucht loopt het water de slaapkamer op. Ook viel de stang van het douchegordijn telkens uit elkaar. De rest van de badkamer was ook oud. Verder had de kamer een tv, kast, tweepersoonsbed, bureau en stoel. Uitzicht balkon was minder. Er stonden twee stoelen op het balkon. Wel was de kamer goed schoon.

Prijs/kwaliteit: Wij betaalden in het hoogseizoen (busreis 10 dgn) bij de Jong Intra reizen ongeveer € 600,- p.p. wat echt véél te duur is voor de kwaliteit van het hotel. Wel moeten we erbij zeggen dat vele drie sterren hotels in deze plaats er niet echt aantrekkelijk uitzagen.

• 8ria16-08-2007

Het was een leuk hotel en zeer vriendelijk alleen het was er zeer warm omdat de airco de warmte niet aan kon, 1 nadeel vonden wij dat op het strand 1 ligstoel en 1 zitstoel waren , en allemaal zeer dicht naast elkaar,wij waren daar van 21 t/m 28 juli 2007

• 7dam15-08-2007

Hotel was aardig om te zien en goed schoon ligt mooi aan strand en centrum 1 nadeel de kamer was zeer warm de airco was te klein voor de warmte dus het was de hele nacht zweten op het strand 1 ligstoel+1 stoel om op te zitten dat vonden wij ook 1 nadeel

Hotel Nember & Garden info

• MinibarNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar