Hotel Mini & Maxi Heron

2008

Prijs/kwaliteit OK

André / Elise
17-9-2008

Verbleven van 06 tot13/09/2008 in dit "dochter" hotel van het meer bekende Heron hotel en daardoor gebeurd ook alles in het hoofdkwartier : Receptie, eten,... Goed gelegen, alles netjes onderhouden, zeer vriendelijk, behulpzaam en vooral geduldig personeel (met al die mensen uit het ex-Oostblok die geen andere dan hun moedertaal kennen!). Een aanradervoor een beperkt budget.

NB : geen eigen receptie en dus geen kontrole op wie binnen komt dag en nacht.

Eten : ontbijt vrij eentonig, avondeten moet je de dag voordien kiezen tussen 4 voorgerechten + 5 hoofdgerechten (voor alle smaken : vis/vlees/pasta/...)

Accommodatie heeft een eigen rustig zwembad doch niet geschikt voor kleine kinderen of niet-zwemmers : kleinste diepte 155 cm. Zwembad hotel Heron tegen betaling 4,50€ per dag/persoon.

Op het strand staan 1 ligbed en 1 zetel per kamer gratis ter beschikking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mini & Maxi Heron in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mini & Maxi Heron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.