Hotel Le Soleil

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Le Soleil

• 8Edwin11-09-2016

Mooste hotel aan het strand in Lido de Jesolo

Hotel is zer fraai en steekt af bij de rest van de hotels in de buurt. Straalt luxe uit. De ligging perfect aan het strand en lange wandelpromenade.Op 50 meter een lange winkelstraat die in de avond ( seizoen) door de stad wordt omgetoverd tot wandelgebied waar iedereen winkelt,eet en drinkt. Bij aankomst in het hotel krijg je strandbedje gratis toegewezen voor je hele verblijf.Dat geldt niet voor de bedjes bij het zwembad die zijn per dag te reserveren , mooie kwaliteit kussens en met grote badhandoek. Zwembad bestaat uit twee delen een rustig en wat drukker deel. Ontbijt is goed niet te overdadig maar voor nederlandse begrippen prima. Diner bestaat uit het kiezen van 3 gangen indien je halfpension hebt bij het ontbijt of als je die gemist hebt bij de receptie invullen en s'avonds wordt dat aan je vaste tafel opgediend. Oogt rommelig is wel van goede kwaliteit en erg italiaans.De eetzaal is wat sfeerloos

• 9priscilla van dijk13-05-2015

Geweldig hotel

Mijn verblijf in dit hotel was geweldig. Ik ben astmatisch en daarom vaak huiverig voor ik op vakantie ga. Ik heb me hier echter ontzettend goed gevoeld. De kamers en het hotel waren erg schoon. Het personeel erg vriendelijk en het eten was ook heerlijk. Ik kom zeker een keer terug!

• 10Kelly01-11-2012

Beste hotel Lido!

Afgelopen zomer in dit fantastische hotel verbleven! Echt een aanrader! Heerlijk zwembad! Ontbijt zeer uitgebreid! Direct aan de boulevard! De kamers zijn allemaal net gerenoveerd dus helemaal van nu! Wij hebben de hele boulevard afgelopen en dit is echt een van de aller beste hotels! Als wij nog een keer terug gaan naar Lido gaan we zeker weer naar dit hotel! Echt heel erg sfeervol! Een echt luxe italiaans hotel! Het enige wat idd jammer is is dat je de bedjes bij het zwembad per dag moet betalen! Maar zoals hieronder al staat op het strand heb je gratis bedjes! Aangezien het hotel direct aan het strand is was dit voor ons geen probleem! Er is ook genoeg parkeer gelegenheid!

• 8Gijs Pelzer25-07-2012

Mooi en schoon hotel!

Deze zomer naar dit hotel geweest. Hotel is ideaal gelegen direct aan het strand en de gezellige boulevard. Mooie moderne kamer wordt iedere dag schoongemaakt, alleen hadden wij de pech dat de kamer vrij gehorig was (geen idee of alle kamers zo zijn) waardoor we alles van de buren konden horen. Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm, ook is er de mogelijkheid om buiten met zwembad/zeezicht te ontbijten. Lunch en diner zijn NIET in buffetvorm maar a la carte!! Personeel (vooral duits-, italiaans- en engelssprekend) is zeer vriendelijk en loopt zich de longen uit het lijf! Iedere kamer krijgt 2 strandbedjes gratis, daarintegen moet je voor ligbedjes bij het zwembad 8 euro per bedje betalen per dag. Al met al een lekkere vakantie gehad!

ps. Russen worden toegelaten.

• 9Wendy06-08-2010

mooie ligging, vriendelijk personeel

Hotel Le Soleil ligt prachtig aan zee en het zwembad is heerlijk. Aardige mensen, wat een verschil met de mensen in Rome!!!!!!! De kinderen konden naar hartelust spelen in het zwembad, ze mochten ook duiken en springen. Per kamer kreeg je 2 strandstoelen tot je beschikking. Prima eten en de mensen in het restaurant liepen zich kapot! De boulevard is s avonds erg gezellig. Het enige nadeel waren de vreselijk slechte bedden, we kwamen mega stijf uit bed s morgens!

Met jonge kinderen

• 9Marten19-09-2007

Erg goed hotel ! Goede ligging t.o.v de lange boulevard. Vanuit het hotel stap je zo het prachtige strand op. Het enige nadeel is dat dit hotel niet via een nederlandse touroperator te boeken is.

Voor vragen kun je me altijd mailen !

• 7Martijn02-09-2007

Het hotel heeft deels gerenoveerde kamers, welke erg mooi zijn. Omdat we besloten een paar dagen langer te blijven kregen we een andere kamer, welke nog niet gerenoveerd was. Een behoorlijk verschil. Eten wordt geserveerd tussen 19:30 en 20:30. Met een sneltreinvaart en voor alle gasten tegelijk. Erg a-relaxed eten en een beetje niveau gaarkeuken. De toetjes naar keuze ijn op als je laat komt eten. Vol pension geen aanrader. Bij het ontbijt staan koffiemachines, niet te doen. Aan de bar goede koffie te bestellen, welke niet in rekening gebracht worden tijdens het ontbijt. Voor kinderen voldoende faciliteiten, maar wel veel trappen en een zwembad waar je ze goed in de gaten moet houden als ze nog klein zijn. Gedurende je verblijf heb je een vaste stek op het strand met parasol, loigstoel en ligbed.

Familie

2 tips over Hotel Le Soleil

• Gijs Pelzer, 25-07-2012

Vanuit het hotel is Punta Sabioni, van waaruit boten naar Venetie vertrekken, in slechts 20 minuten met de auto bereikbaar!

• Gijs Pelzer, 25-07-2012

In slechts 20 minuten rijden met de auto is Punta Sabioni te bereiken met de auto, vanuit deze plek varen boten naar Venetië!

0 vragen over Hotel Le Soleil

• Animatie programmaAanwezig