Hotel La Bussola

9 reviews over Hotel La Bussola in het Nederlands

dichtbij strand!

maureen
20-8-2012

is opzich een mooi hotel. alleen moelijk te vinden ligt via de andere grote hotels,qua vriendelijkheid als je de taal niet spreekt zeer moeilijk.

avondeten is snel snel geserveerd. morgenontbijt is geen afwisseling telkens het zelfde.je staat met je voeten aan het strand van wijze van..

geen aanrader ondanks aardig personeel

mw van beelen
28-8-2009

ligging en personeel prima, eten gewon slecht, vooral het ontbijt.

lunch en diner bodeen geen enkele variatie, iedere dag dezelfde 2 pastasauzen plus eigerecht en nog 1 keuze.ook buffet telkens hetzelfde.

Nooit meer!

A. van Uden
6-8-2009

Verhouding prijs/ kwaliteit slecht. Oud hotel en met slaapkamer meubilair uit de jaren tachtig ! Hotel te duur voor wat je krijgt !!!

Kamers zijn te klein, vooral familie kamers zijn echt belachelijk !

Wij hadden half pensioen .Echt fout ! Eten is zeer slecht !!! :-(((

Zwembad te klein !

Een prijs - kwaliteit reisje

chick on speed
3-7-2009

Algemene indruk van het hotel was ok. De kamers zijn sober maar goed, enkel de badkamer is klein. De ligging + zwembad was aangenaam. Een grote tegenvaller was het eten....Wij hadden vol pension maar smiddags aten we liever een lunchpakket en het avondeten was een ramp.

Voor herhaling vatbaar

Peter
21-6-2009

Schoon, gezellig hotel met vriendelijk personeel. Perfecte ligging aan het strand, je loopt zo het gezellige centrum in. Eigen strandbed met parasol en toezicht op het strand. Lekker eten en schone kamers.

Medio juni 2007 zijn wij in dit hotel geweest. Hotel aan het strand met gratis stoelen,parasols en fietsen. Nabij ligt een gezellige en drukke wandelboulevard (auto vrij). Kamers met airco zijn netjes. Badkamer wat aan de kleine kant. Eten, keuze uit meerder menu´s, is goed. Prettige bediening en een receptionist die uitstekend engels spreekt. Een goed hotel, een echte aanrader!

Tien dagen in Hotel La Bussola geweest en het is prima meegevallen. Hotel ligt aan het strand en je hebt je eigen parasol en ligbedjes. Op 10 meter is er een strandbar waar je snacks, ijsjes en drank kan kopen. Het eten in het hotel (lunch en diner)was enorm lekker, alleen het ontbijt is een serieuze tegenvaller. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en iedereen spreekt behoorlijk engels, duits en frans. De kamers zijn aan de kleine kant maar heel netjes. Ik vind het hotel een aanrader.

Hotel La Bussola ligt direct aan het strand,aan een winkelstraat en piazza Milano welke 's avonds autovrij is, de hoofdwinkelstraat ligt op 2 km.

Het hotel biedt veel voordelen, er zijn gratis ligbedden en parasols, gratis parking, safe en airco. De kamers zijn eenvoudig en proper, de badkamers echter nogal verouderd. De service is prima. Men werkt met keuzemenu, de gerechten zijn streekgebonden en worden mooi gepresenteerd, Ik vond het eten echt lekker smaken, de moeite om vol pension te nemen (€ 5 extra). Het ontbijt is echter nogal karig.

Ik zou iedreen aanraden om dit hotel eventueel rechtstreeks te boeken en niet via een maatschappij, want dat scheelt in prijs.

Zijn in Juni 2007 8dagen in dit hotel geweest,en hebben het geweldig gehad.

Ligging is super.Hotel ligt aan het strand,je hebt je eigen ligstoelen met parasol.Eten is ook prima.

Savonds loop je zo het centrum in!

Echt een aanrader. Personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam!

We hebben een aantal aanbieders voor La Bussola voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Bussola in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Bussola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Bussola scoort een 7.42 uit 10 op basis van 18 reviews.