Camping Jesolo International Club Camping

Camping Jesolo International Club Camping
9,3

85 reviews over Camping Jesolo International Club Camping in het Nederlands

Wir waren dieses Jahr zum ersten Mal auf dem JI. Dank eines Bekannten, konnten wir am Bieterverfahren des Campingplatzes teilnehmen und konnten im August einen Stellplatz ergattern.

Der Campingplatz lässt keine Wünsche offen. Top gepflegte Anlage, super Sanitärgebäude, sehr gepflegter Strand und etliche Inklusivleistungen machen den Platz nahezu perfekt.

Einzig kleiner Einwurf unsererseits. Für einen 5* Platz wäre ein Update auf den Poolbereich wünschenswert. Des Weiteren könnte der Spielplatz etwas freundlicher gestaltet werden. --> aber das ist jammern auf aller höchstem Niveau.

Wenn jemand gerne ans Meer fährt und die Nähe zu Jesolo liebt, für den ist der Jesolo International alternativlos

Hier passt alles

Berne aus LB
27-8-2017

Wir sind jetzt schon das 6te Mal auf Diesem Platz und sind immer voll zufrieden. Der Platz wird hervorragen gepflegt und in Schuss gefallen, freundliches Personal, tolle Anlage, perfekter Strand. Den Kindern gefällt es gut, das Angebot an Aktivitäten ist super. Und déshabillé kommen wie jeden Jahr wieder.

Wie immer top

Michele biesenberger
27-8-2017

Alles sauber wie immer .Sehr gutes unterhaltungsprogramm. Sehr gute animation.

Bester Campingplatz

Michael Müller
23-8-2017

Uns gefällt hier alles, besonders das der Platz nicht so groß ist, und alles Top gepflegt.

Am wenigsten gefällt und das viele Camper immer nur Meckern, wegen der Versteigerung aber ein Jahr später sind alle wieder da.😂

So schlecht ist ja dann die Versteigerung nicht.

Der beste Campingplatz aller Zeiten!

Volker Seidel
23-8-2017

Animation team war suuuuuper! Und der Rest war wie immer besser als 5 Sterne! Wir werden unser Leben lang wieder kommen!

Zeer goede camping

Van den Berg
19-8-2017

Camping zelf is uitstekend, zeer mooi sanitair, prima schaduw plekken, mooi zwembad, goede camping winkel etc. Kortom over de camping is dan ook helemaal niets te klagen. Jesolo zelf is een beetje vergaande glorie, echt een gele grote winkelstraat maar echt alleen maar de toeristische winkels en wij hebben in 8 dagen geen enkel fijn restaraunt gevonden. Verder leek het net of we in Duitsland zaten, alles is Duits, mensen, animatie, zelfs de supermarkt en iedereen spreekt je ook Duits aan. Een gezonde mix van nationaliteiten geeft ons de voorkeur. Boot naar venetie is om de hoek dus super handig net zoals alle faciliteiten die inclusief de wat hogere dagprijs zit.

Goed familiecamping

Familie Bons
31-8-2016

Middelgrote camping met zeer ruime plaatsen. Mooi zwembad met 3 bubbelbaden. Zeer korte loopafstand tot boulevard waar geen eind aan schijnt te komen.Super mooie sanitaire voorzieningen. Privé strand met ligbedden en parasol welke door een glazen deur te bereiken is die wordt bedient met een armbandje die iedereen om krijgt. Camping ten tijde van ons verblijf uitsluitend bevolkt door Duitsers. Boot naar Venetië om de hoek. Terugvaart echter alleen om 17:00 uur. Wij kochten dagticket zodat onbeperkt reizen met bus en boot mogelijk was. Hierdoor ook nog andere eilanden aan kunnen doen en niet alleen Venetië. Tickets aqualandia inclusief. Hiervoor moet je alleen op zelfde dag een ticket halen naast receptie (kan lang wachten betekenen omdat maar 1persoon deze uitdeelt). Dit geldt trouwens voor alle activiteiten. Vooraf aanmelden.

Dit vonden wij minder. Mooi 8 dagen verblijf hier gehad met super weer komende vanaf het Gardameer. In hoofdzaak een camping voor familie met kinderen. Aan te raden.

Super!

Simone
29-8-2016

Una struttura ai massimi livelli! Perfetta per tutta la famiglia. Intrattenimento per grandi e bambini. Una location molto sicura da permettere anche ai bambini di girare tranquillamente soli. (E per dei genitori con 3 figli non è cosa da poco). Tanti servizi esterni gratuiti inaspettati. (Il galeone per i bambini è fantastico) Torneremo!

Wat een super camping

Stefan
8-8-2016

Deze camping is echt super. Inderdaad duurder dan andere campings maar dan krijg je ook een hoop. Alles wat je maar kan bedenken kan je krijgen op de camping. Het sanitair is super netjes. De winkel heel groot en ijssalon heerlijk. Je hoeft de camping eigenlijk niet af. Je betaald meer maar in deze prijs zit dan ook het volgende: bedjes bij de zee, je kan een waterfiets/surfplank/kano pakken wanneer je wilt. Je kan kleiduiven schieten karten paintballen en je kan elke dag naar aqualandia. Het is teveel om op te noemen. We zaten in een huis van de camping. Om de twee dagen werd deze schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Hier gaan we zeker nog een keer heen.

Perfecte vakantie

Matthijs Zomer
12-8-2015

Wij hebben 13 dagen verbleven in een Holiday Home. Keurig netjes en perfect om vakantie te vieren met nét dat beetje extra. Naast het park allerlei faciliteiten die aanvullend te boeken zijn zonder bijkomende kosten. Meer een resort dan camping maar daardoor krijgt deze camping ook een zeer goede beoordeling.

We zouden zo nog weer boeken....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jesolo International Club Camping in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jesolo International Club Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jesolo International Club Camping scoort een 9.34 uit 10 op basis van 85 reviews.