Camping Jesolo International Club Camping

Met jonge kinderen

Zeer goede camping

Van den Berg
19-8-2017

Camping zelf is uitstekend, zeer mooi sanitair, prima schaduw plekken, mooi zwembad, goede camping winkel etc. Kortom over de camping is dan ook helemaal niets te klagen. Jesolo zelf is een beetje vergaande glorie, echt een gele grote winkelstraat maar echt alleen maar de toeristische winkels en wij hebben in 8 dagen geen enkel fijn restaraunt gevonden. Verder leek het net of we in Duitsland zaten, alles is Duits, mensen, animatie, zelfs de supermarkt en iedereen spreekt je ook Duits aan. Een gezonde mix van nationaliteiten geeft ons de voorkeur. Boot naar venetie is om de hoek dus super handig net zoals alle faciliteiten die inclusief de wat hogere dagprijs zit.

Goed familiecamping

Familie Bons
31-8-2016

Middelgrote camping met zeer ruime plaatsen. Mooi zwembad met 3 bubbelbaden. Zeer korte loopafstand tot boulevard waar geen eind aan schijnt te komen.Super mooie sanitaire voorzieningen. Privé strand met ligbedden en parasol welke door een glazen deur te bereiken is die wordt bedient met een armbandje die iedereen om krijgt. Camping ten tijde van ons verblijf uitsluitend bevolkt door Duitsers. Boot naar Venetië om de hoek. Terugvaart echter alleen om 17:00 uur. Wij kochten dagticket zodat onbeperkt reizen met bus en boot mogelijk was. Hierdoor ook nog andere eilanden aan kunnen doen en niet alleen Venetië. Tickets aqualandia inclusief. Hiervoor moet je alleen op zelfde dag een ticket halen naast receptie (kan lang wachten betekenen omdat maar 1persoon deze uitdeelt). Dit geldt trouwens voor alle activiteiten. Vooraf aanmelden.

Dit vonden wij minder. Mooi 8 dagen verblijf hier gehad met super weer komende vanaf het Gardameer. In hoofdzaak een camping voor familie met kinderen. Aan te raden.

Wat een super camping

Stefan
8-8-2016

Deze camping is echt super. Inderdaad duurder dan andere campings maar dan krijg je ook een hoop. Alles wat je maar kan bedenken kan je krijgen op de camping. Het sanitair is super netjes. De winkel heel groot en ijssalon heerlijk. Je hoeft de camping eigenlijk niet af. Je betaald meer maar in deze prijs zit dan ook het volgende: bedjes bij de zee, je kan een waterfiets/surfplank/kano pakken wanneer je wilt. Je kan kleiduiven schieten karten paintballen en je kan elke dag naar aqualandia. Het is teveel om op te noemen. We zaten in een huis van de camping. Om de twee dagen werd deze schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Hier gaan we zeker nog een keer heen.

Perfecte vakantie

Matthijs Zomer
12-8-2015

Wij hebben 13 dagen verbleven in een Holiday Home. Keurig netjes en perfect om vakantie te vieren met nét dat beetje extra. Naast het park allerlei faciliteiten die aanvullend te boeken zijn zonder bijkomende kosten. Meer een resort dan camping maar daardoor krijgt deze camping ook een zeer goede beoordeling.

We zouden zo nog weer boeken....

Super Camping!!

Patrizia
8-8-2015

Zeer mooie en nette camping,wij hadden een mobile home. netjes in orde,

Pluspunt: elke 4 dagen schoon beddengoed en handdoeken en vloer en sanitair licht gepoetst, en gratis krant,

Is een kleinere camping, maar met 3 zwembaden en prive strand incl bedjes tot je beschikking.

Als je de camping uitloopt bevind je je meteen in het centrum van Jesolo midden in de winkelstraat met tal van bars, restaurants, hotels en winkels.

kortom een camping waar je in principe je auto kunt laten staan,

Wil je een dagje naar Venetie , kun je bij de haven naast de camping de boot nemen.

Ligging is super, je wandelt van de camping zo het strand op en aan de andere kant begint de winkelstraat al. Plekken zijn ruim. Animatie voor de kinderen is Duits of Engels, maar wel leuk. Bij het zwembad 's avonds shows, tot maximaal 12 uur. Tussen 12 en 15 uur mogen er geen auto's op de camping rijden. Sanitair is luxe! In de winkel kun je verse broodjes en nog veel meer kopen. Veel bij de prijs inbegrepen, zoals ponyrijden, waterpark Aqualandia, kaarten, bananaboat, waterfietsen, duiken, fitness etc. Elke keer als we eens een andere camping zoeken, is er geen zo compleet als deze. Als je dan prijzen vergelijkt, is deze iets duurder, maar omdat je verder niks hoeft uit te geven aan leuke uitstapjes valt het uiteindelijk erg mee. Bij andere campings moest je zelfs de ligbedden dagelijks huren. En wasmachine en droger kosten maar 0,50€ per keer!!

goede camping met mooie faciliteiten

Rogier
24-2-2013

Dit is een camping met een mooie locatie en nieuwe chalets. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe. Het is ook een mooie uitvalsbasis naar Venetie en je kan makkelijk naar Jesulo lopen.

Geweldige Camping

reyinga
18-11-2012

Camping is in 1 woord, geweldig. Het grote voordeel van deze camping is wil je bijv. naar Aqualanda, / karten etc.. het zit allemaal bij de prijs in. Campingwinkel is ook klasse , alles wat je nodig hebt is er. Restaurant op camping is ook geweldig.. Het enige nadeel van deze camping is dat je mee moet doen aan een loting, anders kom je er in het hoogseizoen er niet op.

Fantastisch elk jaar weer......!!!

Frank Geven
5-8-2012

Wij zijn net terug van Jesolo International ( 3e jaar op rij ) en het was wederom geweldig !!!!

Voor het 3e jaar weer een holiday home en dat bevalt prima , volledig voorzien van alle luxe.

Het weer was zoals altijd fantastisch we hebben geen drup regen gehad en elke dag 33 graden wat wil je nog meer.

Voor de kinderen was er weer een geweldig animatie team op de been de kinderen konden heerlijk hun gang gaan.

Ik zie reacties van mensen die klagen over muggen dat is helemaal niet nodig gebruik gewoon "OFF Spray " en je hebt nergens maar dan ook nergens last meer van.

Deze camping is voor iedereen een aanrader !!

Fantastische camping, maar...

Carolien
2-6-2012

De muggen zijn 24 uur per dag actief, en steken zelfs door spijkerbroek heen! Voor ons een reden om hier snel weer te vertrekken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jesolo International Club Camping in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jesolo International Club Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.