Hotel Imperia

HotelWeer vandaag30°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Imperia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Imperia in het Nederlands

We hadden half pension geboekt en hebben er geen moment spijt van gehad! Elke ochtend was er een uitgebreid ontbijt.

Wat ik nog nooit eerder in een hotel heb meegemaakt is dat je bij het ontbijt nog een heerlijke koffie naar keuze (espresso/latte machiato/cappuccino) geserveerd kreeg!

's Avonds tijdens het diner ligt er een nieuwe menukaart voor de volgende avond op je eettafel klaar. Je hebt keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten (vis, vlees, vega). De desserts wisselen per dag, welke ze hebben vertellen ze ter plekke.

Het eten was lekker, visliefhebbers kunnen hun hart hier ophalen, daar was veel variatie in!

Pluspunten:

- Gratis Wifi

- Gratis parkeren op bewaakt parkeerterrein met parkeerkaart met voldoende parkeerplekken

- Strand op 5 min. lopen

- Enthousiast en gezellig personeel wat goed Engels en Duits spreekt

- Verzekerd van strandbedjes aan het strand (zit bij de prijs in)

- Venetië is goed bereikbaar: 30 min. auto en 40 min. boot.

Minpunten:

- Kleine slaapkamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperia in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.