Hotel Il Teatro

Hotel Il Teatro

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°24°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Il Teatro voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Il Teatro in het Nederlands

Zeer net hotel met goed ontbijt

Gerard
5-5-2016

Het kleinschalige hotel is zeer netjes en goed onderhouden. Grote jacuzzi/zwembadje op de 6e verdieping. Daarnaast ook nog een zwembadje op de begane grond. Goede service, vriendelijke receptie. Voor Italiaanse begrippen is er s'ochtends een uitgebreid ontbijt te krijgen. In de buurt van het hotel zijn prima restaurantjes te vinden. Vanaf het hotel is het 15 minuten rijden naar punta sabionne, vanwaar je met de waterbus naar Venetie kan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

schitterend hotel voor uitstap naar Venetië

christophe
23-4-2014

Pluspunten van hotel: - schitterend ontbijt met lekkere Lavazza koffie met opgeklopte room!
- Kamers en gebouw zijn in schitterende staat. - Goed uitgeruste fitness toestellen. - mooie strand omgeving Minpunt: - koud water in jacuzzi binnen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014
2008

uitstekende kwaliteit-prijsverhouding

willie
20-9-2008

aangenaam verrast dat een 3 ster hotel het zo goed voor elkaar heeft. Ligging aan de hoofdstraat waar alle shops zijn, straat oversteken en je zit bij het strand waar je stoelen en parasol zijn gereserveerd. Ontbijt is prima en gevarieerd, als ik daar dan toch iets over moet zeggen dan ontbrak er alleen nog vers fruit en een eitje. Kamer is zeer schoon en voorzien van een klein keukentje met allerlei benodigdheden, weggewerkt in een kast. Badkamer is royaal. Balkon gaf uitzicht op de hoofdstraat met daarachter de zee. Eigenaar draait zelf de receptie en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Fietsen van het hotel gratis mee te nemen. Zeker een lokatie om terug te komen. Hotel is nog nieuw (4 jaar) en straalt door het materiaalgebruik luxe uit en is architectonisch van ontwerp, ook op de kamers.

Gereisd Met partner in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Il Teatro voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • Sport & SpelMinigolf

• AdresVia Michelangelo Buonarroti, 7 30017(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Teatro in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Teatro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.