Appartement
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Green Village Jesolo Veneto Lido voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Green Village Jesolo Veneto Lido in het Nederlands

Rustig appartementencomplex

Jelle
16-8-2015

Was een mooi en rustig appartementencomplex. Vertier iets verderop. Het strand was niet zoveel aan, het grootste gedeelte is gereserveerd door de hotels gelegen aan het strand. Een klein nadeel van het park was dat er geen winkeltje was waar je broodjes oid zou kunnen krijgen. Zeer lang moeten wachten op de borg. Door tussenkomst van de touroperator is het toch gelukt de borg terug te krijgen maar helaas niet het gehele bedrag.

Mooi complex met kinderen

Mandy van Delft
3-8-2015

Schoon nieuw appartement, vaatwasser en wasmachine. Super mooi zwembad met genoeg ligbedden en parasols. Mijn kinderen van 6 jaar hebben zich super vermaakt met vele andere kinderen die daar verbleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar, geen aanbeveling

E Prins
25-7-2015

App.complex (mei 2015) dus nieuw en modern. Airco, vaatwasser en goede douche. Goed zwembad, is gesloten tussen 13.30u en 15.30u. Omgeving: redelijk dicht bij strand, supermarkt 10 min. met de auto. Voldoende ruimte, maar karig ingericht: woonkamer met slaapbank, geen salontafel of bankstel.

Zeer onvriendelijk en onprofessioneel beheerders echtpaar. Spreekt alleen Italiaans, geen engels of andere taal. Snauwen en onbeleefd naar huurders. Eind van de dag valt standaard de stroom uit. Volgens brochure is eindschoonmaak, behoudens afwas, vuilnis en ontdooien van de koelkast, inclusief. Volgens de beheerder is eindschoonmaak niet inbegrepen, dus óf schoonmaken (geen stofzuiger oid aanwezig) óf extra betalen voor eindschoonmaak anders krijg je de borg van €200,- niet terug. Geen discussie mogelijk, agressieve benadering. Conclusie: mooi appartement, maar met dit echtpaar een drama.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Dit nooit meer.

Sven
23-7-2015

Zeer slechte ontvangst op het park. Personeel spreekt enkel Italiaans. Zwembad gesloten tussen 13h30 en 15h30. Lakens waren op voorhand besteld maar vergeten, moest zelf terug naar het dorp rijden om te gaan afhalen. 9 kapstokken voor een bungalow van 5 man en je kan geen bijkrijgen. Er was geen toiletpapier voorzien. Eindschoonmaak is inbegrepen maar op de dag voor je vertrek hangt er een brief dat je alles moet kuisen en nat reinigen of het kost 48€. Bungalows zijn mooi en nieuw. Ligging tov het dorp is goed.

mooie appartementen met lekker zwembad

marcel gillebaart
22-7-2015

Dit zijn mooie nieuwe luxe appartementen. Schoonmaak zelf, er is ook verder niets te doen/te krijgen op het complex. Tussen half 2/half 4 gaat het zwembad dicht, dan kun je een siesta houden of naar het strand. Dit is erg geschikt als je graag een rustig luxe verblijf hebt maar alle vertier wel graag onder handbereik. Alles is op loopafstand. Op Piazza Internationale zit restaurant OMI , dacht eerst dat het een goedkope sushi snackbar was door de plastic stoelen maar die zitten goed en het is een compleet wok restaurant ,heel erg goede kwaliteit, bovendien spotgoedkoop voor alles dat geboden wordt. Bij de sigaren/kranten/kaartenwinkel zijn bus/boot retourtickets voor Venetie te koop voor 20,50 euro pp. Bus 5 Piazza Internationale naar Punta Sabbione, daar veer 14 of 15. Vijf kwartier. Er is een enorm lange , in de avond autovrije, winkelstraat met veel restaurants, ook goede/leuke. Wel weinig gewone leuke barretjes, MuchoMacha+GasolineBar leuk,achter Gasoline leuke strandbar.Strand OK.

Mooi groot appartement, centraal gelegen

S. Vd berg
19-7-2015

Het enige dat ik tot nu toe aan te merken heb is dat er geen broodjesservice is voor het ontbijt. Ivm de hitte nemen we 's ochtends de auto naar de supermarkt ipv een kwartier te lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Badmutsen gekocht maar totaal niet nodig, is hier niet verplicht. Zwembad gesloten tussen 13.30 en 15.30 er is dan echt rust overal. Wel weer dat irritante reserveren van bedjes 's ochtends vroeg helaas. Lopen naar stadje is erg gezellig. Veel restaurants en winkels. Gisteravond veel dronken Italianen met vrijgezellenfeestjes. Geweldig appartementencomplex, zou ik zeker aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green Village Jesolo Veneto Lido in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green Village Jesolo Veneto Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.