Hotel Europa

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Europa in het Nederlands

Peter
21-7-2011

Fantastich hotel met super service en een keuken van ongekende klasse !!

Als je net als ons het hotel kent weet je ook de juiste, mooiste en grootste kamers en het personeel is zo vriendelijk en de service is eins A.

En ja als zuiderlingen wel zo welkom nagenoeg geen taalgenoten. je kan er met Duits en anders met Engels overal terecht.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel

Manuela & Peter
22-9-2010

Een schitterend hotel met veel stijl en een perfecte service.

Mooi en goed verzorgde kamers en vooral op de 6e etage een mooi uitzicht en een goede en zeer smakelijke keuken en we begrijpen dan ook totaal niet wat er op aan te merken is of je moet geen prijs stellen op een 6 gangen dinner met vorstelijk dessert buffet en ook heel veel keuze in het saladebuffet.

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Manuela & Peter

Gereisd Met partner in augustus 2010

Heeerlijk rustig hotel

Geert-Jan Kolen
4-8-2009

9 dagen heerlijk aan het zwembad gelegen. Hotel staat lekker in het midden van de (niet overdreven) drukke winkelstraat. Uitstekende bedden bij het zwembad, niet overdreven druk. Aardige en beleefd personeel. Echter, voor het eten kun je beter naar een van de vele, relatief, goedkope restaurantjes gaan. Het avondeten was ronduit slecht. Voor de rest een heerlijke vacantie gehad.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

• AdresViale Colombo 91 42501-2940(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.