Appartement El Palmar

• 6.5Inrichting
  • 6.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over El Palmar

• 9Dimmy23-07-2012

Perfecte Italiaanse strandvakantie!

Als je een appartement huurt in Italia moet je bijna altijd de sleutel bij de Agenzia ophalen. Het is arrogant om te verwachten dat iedereen maar Engels spreekt. Dat is in Italia zeker geen vanzelfsprekendheid. Ook een gereserveerde strandplek bij je appartement is normaal. Kwestie van je voorbereiden?! Mankementen/problemen meld je ook altijd (zelfs op zondag) bij de agenzia, niet bij de beheerder. Bij onze agenzia spraken ze prima Duits èn Engels.

De beheerder lijkt inderdaad stug maar wordt vriendelijk als je maar volhoudt om 'buongiorno' tegen hem te zeggen :). Hetzelfde met de Italianen die hun eigen appartement hebben in El Palmar.

Wij hadden een gerenoveerd appartement met zeezicht en airco. Prima uitgerust ook, zeker naar Italiaanse begrippen! Tel daarbij op dat je boven de beste bakker en gelateria van Lido di Jesolo 'woont' en tja, wat wil je dan nog meer om lekker tussen de Italianen een zalige strandvakantie te hebben!

• 6Annika12-05-2011

Leuke plek maar snel uitgekeken

Wij kamen aan in lido di jesolo en hadden het appartement gevonden eenmaal daar vroegen we in het engels de sleutel. Maar dat begreep ze niet, ze sprak dus geen engels. Na het uitbeelden dat we een sleutel nodig hadden kwamen we erachter dat je die dus ergens anders moest ophalen paar honderd meter verderop. Dus Robbin ging de sleutel ophalen en ik wachten. Nou we kwamen aan het in appartement. Wat ons eigenlijk wel mee viel niet heel groot maar genoeg voor ons 2e. Balkon aan de straatkant dus veel te zien. Paar dagen later hadden we geen warm water meer dat was ook wel vervelend ga dat maar eens uitleggen met handen en voeten (engels kan niemand daar). Uiteindelijk was er toch iemand gekomen om te kijken en de volgende dag hadden we weer warm water. Wij naar het strand gewoon op ligbedden gaan liggen komen er mensen aan die zeggen dat zij daar liggen, gelukkig konden hun engels en legde uit waar we dan moesten liggen. Leuk voor even maar niet lang en komen niet meer terug!

• 7anoniem13-08-2010

GEEN AANRADER!

De ligging van deze appartementen is perfect , maar er hangt geen leuke sfeer. Er zijn weinig app. die verhuurd worden en de prive eigenaren zijn bijzonder onvriendelijk. Ik heb mij verbaasd over het agressieve gedrag van enkele italiaanse en de huisbaas is ook verschrikkelijk. Het verpest de vakantiesfeer. Jammer ..Geen aanrader!

• 6dikkje06-03-2010

niet aan de straat kant

we zaten aan de straat kant 24 uur per dag erg veel lawaai!!!!appartement erg oude meubels ingericht van jaren 60 ,bestek was niet comleet, borden waren aan vernieuwing toe ,pannen waren aangekoekt. als iemand had gedoucht moest de volgende lang wachten anders moest het met koud water doen! er waren veel italianen die verbleven daar alleen zomers en die zaten ook aan de mooiste kant (zeekant) verder strand en plaatsje was wel mooi wij gaan niet meer in deze appartement

• 8Sophie11-09-2007

Super ligging, met zwembad/zee aan de ene kant en de winkelstraat aan de andere kant. 's Avonds om 11 uur gaat alles dicht en wordt het ook echt rustig. Het appartement zelf was enigszins 'spartaans' maar de ligging en entourage maakt alles goed.

• 8Bernadette05-08-2007

Prachtig appartement met een eigen wasmachine iedaal als je kinderen heb, wij hadden uitzicht op zee en zwembad. Ons appartement was gerenoveerd, maar let op niet alle apartementen zijn gerenoveerd. 1 min punt is de zeer beperkte parkeerplaatsen bij appartement. 20 parkeer plaatsen op 135 appartementen.

• 8Thea23-09-2006

Werk op een reisbureau en naar El Palmar geweest in juli 2006.Zeer goede accommodatie, geheel gerenoveerd. Direct aan het strand. Midden tussen de winkeltjes en restaurantjes. 's avond is de boulevard afgesloten en alleen toegankelijk voor voetgangers! Zeker een aanrader!!!!

Appartement El Palmar info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij