Hotel Croce di malta

ItaliëVenetoJesolo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Croce di malta voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 8 reviews

8.5FantastischScore uit 8 reviews

0Tonen op kaart

8 Reviews over Croce di malta

• 8janoz18-06-2015

Prima hotel met mindere (kleine) kamers

Plus: Service van personeel op alle vlakken Goed ontbijt Gratis fietsen + strandbedjes Direct aan het strand met zwembad Luxe uitstraling lobby en begane grond etc

Min: Kamers klein Douche heel krap

Kortom verwacht van de (bad)kamer niet al te veel maar geniet verder van een meer dan behoorlijk strandhotel!

• 9Vanpeteghem Antoine15-07-2014

Zeer goed hotel

Hotel croce di Malta is ons uitstekend bevallen. De kamer was totaal vernieuwd, zeer net! Het ontbijt was zeer uitgebreid. Wij waren in half pension en hebben van een royale maaltijd kunnen genieten. De wijnen waren lekker en niet duur. Het personeel was competent en zeer vriendelijk. Ze hadden oog voor kleine details wat er voor zorgt dat ik in september nog een weekje terug ga!

• 9egroesbeek_121-07-2012

Erg vriendelijk en heel goed eten

De ligging is natuurlijk prima. Maar de service en heten maken het hotel een aanrader. We kwamen 's ochtends rond 0930h aan. De kamer was natuurlijk nog niet klaar. Eerst maar een ontbijtje. Om 1100h terug naar de receptie. Onze koffer stonden al in de kamer.

Het eten 's avonds was geweldig. Uitstekende service die je niet veel ziet. Het management kent zijn gasten en herkend ze ook vrijwel direct. Iedere vraag werd direct afgehandeld. Een aanrader en ik weet zeker dat we hier terug komen.

Enige opmerking. De kamers zijn vrij klein. Maar wel van alle gemakken voorzien.

• 9Errol26-06-2012

Goed hotel met exelente keuken

Op het eerste gezicht lijkt het geen 4 sterren hotel maar na de eerste dag waren wij onder de indruk van vooral het eten. Na 30 jaar spanje wilden wij wel eens wat anders en onze keuze viel op Italië. Een beetje benieuwd hoe ons "het keuze menu" zou bevallen, want wij waren de buffetten uit Spanje gewend. Nou het is Super bevallen maar ja, dat kan in dit hotel ook niet anders. Er worden kosten nog moeite gespaart om het je hier naar je zin te maken, en vooral veel variatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zelfs de directeur helpt mee. Al om al een mooi hotel met 4 sterretjes maar 5 grote sterren eten.

• 9Jan en Siets24-08-2010

Perfect!

Zeer goed hotel. Uitstekende prijs / kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Het hotel wordt op en top onderhouden. Frisse kamer v.v. alle gemakken waaronder een goede airco. Goede ligging direct aan het strand en aan een winkelstraat met restaurantjes.

Kleine minpunten: Kan gehorig zijn. Ligbedden bij het zwembad kosten € 2,50 per dag.

Al met al een echte aanrader!

• 8marijke kalsbeek10-08-2009

echt een aanrader!!!

geweldig gegeten, goed geslapen, wel gehorig. Superdicht aan het strand, ook nog een eigen zwembad en eigen strandstoelen, en 's avonds gezellig door de drukke straat wandelen. Goede service, elke dag schone handdoeken en de bedden opgemaakt

• 9Fegg04-09-2007

Das Hotel hat eine ausgezeichnete Küche, aus diesem Grund fahre ich mit meinen zwei Kindern, 18 und 14 Jahre alt in dieses Hotel.

• 7Inge Opsteijn20-07-2007

We hebben net een combi-vakantie in Italië achter de rug: 5 dagen Gardameer in hotel Ideal (een absolute aanrader!) en 5 dagen Lido di Jesolo.
    Croce di Malta is toch een wat verouderd hotel: kamers, zwembad. Het eten is goed (tenminste als je de juiste keuze maakt (neem een Duits woordenboek mee!): ruime keuze bij het ontbijt, keuzemenu aan tafel. Het personeel is heel vriendelijk! Ik heb dit hotel gekozen omdat onze zoon van 2 jaar er gratis mocht verblijven. Ook voor het eten hebben ze niets extra's geteld (er staat namelijk op hun website dat elke aparte maaltijd moet betaald worden). Een aanrader?: we hebben ons geamuseerd, maar als we nog eens terug gaan dan zal het toch naar een ander hotel zijn in Lido di Jesolo. groetjes Inge

Hotel Croce di malta info

Veilig betalen met