Hotel Coppe

ItaliëVenetoJesolo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Coppe voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 10 reviews

7.6GoedScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Coppe

• 6Bert10-10-2012

Hotel dicht bij het strand

Dit hotel ligt aan de winkelstraat, dicht bij het strand. Het hotel ziet er netjes uit. De kamers zijn klein maar ook netjes met een eigen koelkastje. Airco is op de kamers aanwezig evenals een zwembad. Aan de receptie spreekt niet iedereen even goed engels of duits, dus het is vaak behelpen. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats achter het hotel. Vriendelijkheid laat nog wel eens te wensen over. Van meedenken hebben ze niet gehoord. Mensen die nog geen halve dag in het hotel konden verblijven, waarvan bijna alle spullen gestolen waren, moesten gewoon hun 4 dagen gereserveerde dagen volledig betalen.

• 9Floriana19-01-2011

Ottimo il servizio, la pulizia,la disponibilità

Ci siamo trovati molto bene. Sicuramente torneremo. Accettano anche soggiorni brevi. La cortesia del personale è impeccabile. Abbiamo molto apprezzato la pulizia delle camere e l'ottima cucina. La spiaggia è vicina e la sera l'isola pedonale rende silenziosa tutta la zona.

Complimenti.

• 9Marie14-10-2010

Geweldig verblijf!

Kamers zijn zeer proper. Als je het eten niet lust, krijg je iets anders. Zwembad is wel heel koud. Ordelijke kamers en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

• 8Carlos20-06-2010

Goed hotel in alle opzichten

Aangenaam hotel in alle opzichten. Mooie kamer, vriendelijk personeel, goed eten (kreeg zelfs iets anders op mijn bord als ik iets niet lustte), gratis ligzetels met parasol op het strand, klein zwembad, enz.

• 2Sabine04-06-2009

Schlimme Tage

Hotelbesitzer sehr unfreundliche und äuserst intolerant, sollten Probleme auftauchen. War sehr frech und streitsüchtig.

• 9Paul19-05-2009

Picobello hotel

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Eten voortreffelijk met ruime keuze, zowel bij ontbijt als bij diner. Kamers netjes maar wel aan de kleine kant. De familie Coppe stelt alles in het werk om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Pal voor ons verblijf logeerden er - ter gelegenheid van de start van de Giro d' Italia - vier professionele wielerploegen: Team Columbia, Milram, AG2R en Quick Step.

• 7Leo van Kruining27-07-2008

Jammer van het eten

Behalve bovenstaand verder een prima hotel met zeer vriendelijk personeel met goede ligging vlak aan het strand.

• 8Yvonne van Wijk15-06-2008

Het hotel is in 2006 helemaal opgeknapt. Zag er perfect uit!!! Hele vriendelijke mensen en alles was super schoon. Ze doen echt hun best, we hebben er 5 hele fijne dagen gehad.

• 5E Keijzers08-08-2007

hotel moet nodig onder handen genomen worden, ligging is jammer dat het in het rustige gedeelte van lido di jesolo ligt, verder is het wel ok.

• 9Y Calame06-08-2007

Het was een prima hotel met goede service. Ik vond de kamers aan de kleine kant maar wel compleet ingericht. Voordeel was dat aan de balie veel info kon worden gegeven (in engels) en men vervoer voor ons heeft geregeld van hotel naar vliegveld. Na een bloedneus werd zelfs kleding gewassen en gestreken. Kortom, prima hotel, durf ik aan iedereen aan te bevelen.

Hotel Coppe info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Meals