Hotel Cavalieri Palace

Hotel Cavalieri Palace

Hotel aan zeeWeer vandaag29°20°
9,3

4 reviews over Hotel Cavalieri Palace in het Nederlands

Mooi hotel met 'n schitterende ligging

Martha en Hans
23-6-2009

Hotel Cavalieri Palace is 'n luxe hotel , zijn sterren zeker waard. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, niets is teveel!!! Superschone kamer (direct zeezicht). Direct aan het strand gelegen en in de nabijheid van het drukke centrum (200 meter), hiervan heeft men geen last. Mooi zwembad, wordt iedere dag schoon gemaakt. Bij het zwembad en op het privé strand ligstoelen met matrassen/badhanddoeken, deze waren bij ons inbegrepen in de prijs, halfpension. Het ontbijt buiten op het terras, is in buffet vorm en goed verzorgd. Het keuze diner wordt binnen geserveerd aan tafel. Boekt u l/o, dan zijn er in de nabjheid tal van restaurants waar men tegen een redelijke prijs goed kan eten. Toen wij er waren (juni) was er geen annimatie voor de kinderen, weet niet of dat er überhaupt is, wat niet wil zeggen dat men voor de kinderen niet vriendelijk is. Er was wel strand/zwembad speelgoed aanwezig voor kinderen. Kortom wij hebben er genoten. Nogmaals dank aan de crew.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

aanrader

jw en lou
10-8-2008

Supervriendelijk personeel, een aan te raden 4 sterren hotel.Eten was heerlijk, wordt alleen snel opgediend, binnen 1,5 uur ben je zeker klaar. Strandbedjes dicht op elkaar maar goed geregeld reserveringssysteem. Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Het hotel voldoet aan alle wensen

Wendy
22-5-2008

Het hotel voldoet aan alle wensen. Het diner wordt uitgeserveerd aan tafel en er is voldoende keuze in het menu. In de eetzaal is doordeweeks TL-verlichting aan het plafond en in het weekend zijn er kaarsen. Dat geeft meteen een veel betere sfeer! Prima hotel voor een goede prijs.

Gereisd Met partner in mei 2008

2007

Geweest Aug 2007 Niets dan lof: Gereserveerde parasol + no

V.A.Schepers
29-8-2007

Geweest Aug 2007 Niets dan lof: Gereserveerde parasol + strand stoelen, plus elke dag schone handdoeken (kaartje met kamer no op de parasol) het strand is twee stappen van het Hotel ook het beddengoed / linnen wordt dagelijks verschoont. Kamers + Badkamers zijn niet erg groot (maar ja men vertoeft buiten?) Leuk zwembad en inderdaad ontbijt buffet buiten bij de pool. Neem wel Half pension want het eten rond het Hotel in een van de (zeer) vele Italiaanse restaurantjes is nogal eenzijdig. Het is ook mogelijk per dag (s,ochtends) (na het inkijken van het menu) te beslissen om wel of niet in het Hotel te dineren. Er is elke dag een ander menu met 3 keuzes +/- € 35 pp excl drank. Parkeren voor of naast het Hotel was ook geen probleem. (Er is s avonds heel veel vertier in de tweede straat achter het Hotel deze Boule vaar is wel 10 km +lang

Gereisd Met partner in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavalieri Palace in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavalieri Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.