Hotel Caravelle & Minicaravelle

Hotel Caravelle & Minicaravelle
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Caravelle & Minicaravelle voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Caravelle & Minicaravelle in het Nederlands

Mooi hotel direct gelegen aan zee

Addy,
11-9-2017

Toen we gingen inchecken kregen we meteen te horen dat we kosteloos een upgrade kregen voor een kamer in het "grote"gebouw. We zouden eigenlijk in Minicaravelle zitten. Dus een mooie kamer met uitzicht over zee gekregen. Personeel vriendelijk. In het restaurant had iedereen een vaste tafel. Dus je hoefde niet te zoeken voor een tafeltje. Het eten was goed, maar was regelmatig op.

Mooi gelegen hotel

Addy,
22-8-2017

komen hier zeker terug

John en Nel
4-9-2016

Hotel Caravelle is een net hotel aan de rand van het zeer schone zandstrand. Het eten in het hotel was zeer goed en er was keuze zat. Hotelkamer was iets aan de kleine kant maar groot genoeg om te vertoeven. Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt met balkon en zeezicht. Op het balkon hadden we inderdaad een mooi uitzicht over zee en het strand. Vanuit het hotel loop je direct het strand op waar er voor ons 2 gratis strandstoelen en een parasol gereserveerd waren. Er is in het hotel gratis Wifi aanwezig en op de kamer is ook de airco gratis. De auto hebben we kunnen parkeren op het terrein van het hotel. Het stadje van Lido di Jesolo ligt op loopafstand van het hotel

Vanaf het strand zijn wij met de boot (Moby Dick) een dag naar Venetië geweest.

Dit hotel is echt een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug. Geef wel bij de boeking aan of je een balkon met zeezicht wilt.

nooit meer

NB
15-8-2016

Ik zal positief beginnen....het strand en de winkelstraat waren prima, wij hadden ook een heel groot balkon wat erg fijn was....tot zover positief.....

nu heel veel negatief:

- elke dag zelfde ontbijt, 1 soort bolletje en verder geen andere keus in brood

- avondeten kwam na een week onze neus uit. Het varieerde van de ene dag patat, volgende dag aardappelschijfjes, dan een paar dagen aardappelpartjes en vervolgens begon het weer opnieuw met patat enz. Steeds 1 a 2 soorten vlees en 2 soorten pasta's. Toetjes 3 avonden wat anders en dan begon het weer opnieuw.

Wat op was werd niet altijd bijgevuld. Borden werden niet opgehaald bij je tafel.

- lift duurde vreselijk lang, vooral tijdens etenstijd, je stond zo een kwartier te wachten.

- parkeren een drama, staan drie dubbel voor je auto. Durfde niet met de auto op pad te gaan want de kans was erg groot dat je dan geen plek meer had.

- airco was niet echt koud

- koelkast was niet echt koud

- slechte wifi, vooral verbinding maken was drama.

- keiharde matrassen

- 's-avonds niks te doen in het hotel, geen muziek, geen mensen die op het terras zitten.....saai, saai, saai..

- 1 persoon achter de receptie zei altijd vriendelijk gedag, de rest keek gewoon niet. Zelfs de manager van het hotel zei weinig.

Ik zou dit hotel nooit aanbevelen, tenzij mijn punten je niks uitmaakt.

dit nooit meer

Lauwaert Karin
4-11-2012

Wij werden in Minicaravelle gedropt. Veel te kleine badkamer,afgebladerde verf, roestige buizen . Eten was niet lekker . Het enige positieve was de ligging aan zee. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

nooit meer

Franky Lowyck
3-8-2011

Waarmee moet ik beginnen ?

Kamer nr 1 , douche één halve vierkante meter groot , alles érg vuil , niet te beschrijven

wc staat voor lavabo, wel gemakkelijk terwijl je op het toilet zit kunt ge uw haar wassen,

kasten binnenin beschimmeld en muffige geur , alles die kan roesten is daar geroest ,

airco was als een trein die je hoorde in de nabijheid.

We hadden onze twee honden mee , onze Berner Sennen had amper plaats om te liggen, onze Maltezer had het wat gemakkelijker.Gepraat met de manager en we konden niet anders dan één nacht daar te slapen , de volgende dag kregen we een "grotere" kamer , alles ziet er daar uigeleefd en versleten uit , de douche waren twee gordijntjes dat je moest rond je dichtdoen , en je weet wat het resultaat daarvan is, een badkamer vol water , het water liep dan nog met mondjesmaat weg ( afvoer zat waarschijnlijk vol met vuilgheid ).dit is eigenlijk een min 3 sterren hotel , allee de mini caravelle toch ,restaurant eentonig eten , nooduitgang was met slot en

DIT NOOIT MEER!

Leen
11-2-2010

Het hotel ziet er spectaculair uit, maar de bijgebouwen zijn in erbarmelijke staat!!! De kamers zijn in jaren niet meer vernieuwd. Als je een douche neemt, moet je ervoor zorgen dat je stapels handdoeken op de grond legt, zoniet loopt het water gewoon de kamer in. ZEKER NIET AAN TE RADEN!

Nooit meer !

dominique
13-9-2009

Waar begin ik ? Door een fout van het reisagentschap werden we gedropt in Minicaravelle. Eén woord : SCHANDALIG. Dat men dit nog mag verhuren. Na veel gepalaver, hebben we dan een kamer gekregen in Max Caravelle, ook een bijgebouw en nog niet in de vernieuwde blok. Douchen kon je alleen door de douchekop vast te houden, hij kon niet meer bevestigd worden; en een piep-kleine badkamer die daarna onder water stond. En ik heb de kamer zelf gekuist want ook dat was een schande. Na vier dagen werden we dan weer verhuisd, deze keer naar een kamer in het nieuwe gebouw. Een heel verschil !

Het eten is echt niet te doen. We zijn elke avond uit gaan eten, terwijl we half pension hadden geboekt. Het ontbijt is beperkt van keuze en elke dag hetzelfde. Twee grote pluspunten aan het hotel : de ligging aan het strand mét eigen zetels en het super vriendelijke personeel. Maar voor ons : NOOIT MEER !

Nooit meer Minicaravelle !!!

Leen Plasman
18-8-2009

2008

groot hotel vlak aan strand

berto
17-8-2008

3 sterren hotel met mooi zwembad en kindergedeelte en privéstrand.ondanks het grote hotel viel de drukte bijzonder mee,het eten kon iets beter te weinig variatie.hotel ligt vlak aan de winkelstraat en strand is dus perfect en iedere dag zijn er uitstappen naar venetie per boot.

Al bij al een goed hotel kwa prijs!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravelle & Minicaravelle in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravelle & Minicaravelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.