Hotel Canarie

HotelWeer vandaag25°19°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Canarie voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Canarie in het Nederlands

Grandioos

Gioia & Giovanni
15-9-2016

Dit hotel is echt grandioos. Het eten is geweldig, het personeel is geweldig. Een aanrader om naar toe te gaan. Wij gaan er elk jaar een weekje naar toe. Als je weer thuis bent heb je gewoon heimwee. Dus twijfel niet en ga een keer naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canarie in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.