Hotel Cambridge

Hotel Info

Meer hotelinfo

24 reviews over Hotel Cambridge

• 9dirk29-11-2007

zeer net hotel enkel zijn de kamers zoals overal in dit land aan de kleine kant maar wij gaan volgend jaar zeker terug voor het eten en goed zwembad met goede ligstoelen

Familie

• 10Karin en Harald02-09-2007

Echt een aanrader!!! Hotel ligt aan het strand en de strandbedjes zijn hier zelfs gratis. Kamers zijn groot genoeg. De douche in de badkamer had iets ruimer gemogen. Personeel is echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was echt super. Elke dag keuze uit 5 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Op zaterdag hebben ze een speciaal menu. Heerlijk! Ontbijtbuffet...niks op aan te merken. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.

• 9Salina05-08-2007

Heel erg goed hotel! Ligging: direct aan zee, dus gewoon perfect. Het personeel was erg aardig. Het eten, op een avond kon je niet kiezen wat je wou, dat was jammer. En de eetzaal was ook een beetje té chique. Het ontbijt was verder heerlijk. De kamer(s): Ietwat klein, maar erg mooi, met balkon!

Familie

• 9A en S04-08-2007

Ligging is perfect... direct aan het strand en nog geen 100m van de grote winkelstraat. Service is goed! Eten is ook prima, elke avond kiezen tussen stuk of 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten. Ontbijtbuffet is toppie!! Kamers zijn super super super klein (3 bij 4) Zelfs ik (1.70m) was te klein voor het bed, mijn vriend 1.90 dus helemaal!! verder goed hotel in een heel leuk plaatsje!!!

• 8Ron en Marja21-06-2007

Algemene indruk: keurig hotel, je word meteen vriendelijk ontvangen.Superschoon.De auto kun je overdekt parkeren naast het hotel,gratis en met gesloten schuifdeuren.Ligging is uitstekend,zo bijna op het strand,en de grote winkelstraat op 1 minuut lopen.Bereikbaarheid is goed.Service helemaal top.Mocht er wat zijn personeel staat zo voor je klaar.Het is het geld zeker waard,geen bijkomende kosten qua kluisje, koelkastje, parkeer of airco.Geboekt bij Holland International via Globe reisburo.Alleen bij het zwembad kost n ligstoel 3 euro pdpp.Het eten was uitstekend.n top lokatie

• 9Yolanda en Niels29-07-2006

Het enige minpuntje dat ik kan opnoemen dat in verhouding met de rest de kamer iets aan de kleine kant was. De rest echt een toppertje!

• 9Willem van der Hoeven06-07-2006

Voor de 2e keer geweest. Het is een prima hotel, aan het strand gelegen met voor de gasten een paar strandstoelen en parasol. Mooi zwembad. Voor de stoelen moet (helaas) worden betaald. De kamers/douche zijn goed maar niet echt groot te noemen. Klein balkon. Schoonhouden kan soms iets beter. Eigenlijk 3 niveau, verder is een 4 hotel. Service prima en personeel is erg vriendelijk. Ontbijtbuffet en 3-4 gangenmenu van zeer goede kwaliteit. Lido di Jesolo heeft een druk avondleven met een grote boulevard, veel winkels, terrasjes en restautants. Hotel ligt ver genoeg naar achteren om geen last van de drukte te hebben. Bus/boot naar Venetië verdere echte strandvakantie. Fietsen gaat prima.

• 9Simon en Eiking18-09-2005

Wij reizen reeds meer als 10 jaar naar Lido di Jesolo en hebben afwisselend geboekt in Hotel Cambridge en Principe Palace. Beide hotels zijn zeker goed te noemen en behoren tot dezelfde eigenaar/familie Hotel Cambridge heeft een uitstekende keuken en staat ook bekend om het ontbijtbuffet. Er wordt zeer goede kwaliteit geboden. Bediening / service is uitstekend. Strand op ca. 5 meter afstand van het zwembad /terras en ligstoelen en parasol zijn inbegrepen. Geboekt via Touroperator en met name in het naseizoen zijn de prijzen zeer gunstig. Als vaste gasten hebben wij geen opmerkingen over de kamer.

• 8Ernst en Trudy Breukelman13-09-2005

Begin september zijn wij een week in hotel Cambridge geweest. Een prima hotel met vriendelijk personeel heerlijk eten en een fantastisch zwembad wat direct aan het strand ligt. Het enige minpuntje vonden wij de afmeting van de kamer die was meer geschikt voor een persoon dan voor twee personen. Veel te klein voor een vier sterren hotel. Jammer. Verder is dit hotel zeker aan te raden.

• 9Bart en Sandra01-08-2005

Een erg goed vier sterren hotel met een uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt direct aan het strand en daarom erg ideaal voor een echte strandvakantie. Ook erg leuk dat je buiten kunt ontbijten! Het centrum is per bus makkelijk bereikbaar (ongeveer 10 minuten). Wat ook een groot voordeel is, is dat het centrum 's avonds afgesloten is voor verkeer. Ideaal dus voor gezinnen met kinderen! Een bezoekje aan Venetië is zeer zeker de moeite waard. Het enige nadeel van het hotel is dat de kamers nogal gehoorig zijn. Wij hebben in ieder geval een hele leuke vakantie gehad in juli 2005 en kunnen dit hotel echt aan iedereen aanraden.

0 tips over Hotel Cambridge

0 vragen over Hotel Cambridge