8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cambridge voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Cambridge in het Nederlands

Heerlijk toeven

Maria
13-4-2011

Het plaatjse Lido en de nabijheid van Venetië zijn geweldig! Binnen een uurtje ben je in Venetië met boot en bus weliswaar. Het hotel ligt precies in het midden van de straat waar het allemaal gebeurd. Het personeel is vriendelijk. De prijzen vallen iet wat tegen. Het is verreweg niet de goedkoopste in de omgeving. Maar al met al de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cambridge in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.