8,8

2008

prima hotel

marleen david
16-9-2008

Dit is een prima hotel. De kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant maar wat geeft dat om alleen te slapen. Zeer proper. De zeepjes en handdoeken worden dagelijks bijgevuld. Het eten is uitstekend. Voor echt grote eters misschien een te kleine portie, maar de eerste dag werd ons verzekerd dat er steeds aardappels, frietjes e.d. mocht bijgevraagd worden. Wie na 20.00 u. toekomt moet rekening houden met de verkeersvrije toegangsweg. In het donker is het ook zeer moeilijk om het juiste hotel te vinden (wij zochten meer dan een uur). Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en als je verwittigd wordt er een bordje klaargehouden als je te laat toekomt voor het avondeten (restraurant sluit om 20.000 u).

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

drie sterren waard voor prijs /kwaliteit

dreesen
3-8-2008

wij zijn naar dit hotel geweest van 26 juli tot 3 augustus;de ligging kan niet beter en maakt veel goed;kamers zijn eenvoudig en klein;schoonmaak kon beter;ontbijt is iedere dag hetzelfde nooit eens ander beleg of toebehoren;personeel is vriendelijk en bediening is goed;eten is soms te weinig maar wel lekker;strand is zeer mooi en stadje ook ;animatie ontbreekt;garage is prima en bewaakt;voor 17 euro per persoon kan je met bus en boot naar venetie een aanrader;wij hadden iedere dag 32 graden en waren tevreden over onze vakantie

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

zeer net hotel enkel zijn de kamers zoals overal in dit de

dirk
29-11-2007

zeer net hotel enkel zijn de kamers zoals overal in dit land aan de kleine kant maar wij gaan volgend jaar zeker terug voor het eten en goed zwembad met goede ligstoelen

Gereisd Familie in juli 2007

D-reizen

Heel erg goed hotel! Ligging: direct aan zee, dus gewoon

Salina
5-8-2007

Heel erg goed hotel! Ligging: direct aan zee, dus gewoon perfect. Het personeel was erg aardig. Het eten, op een avond kon je niet kiezen wat je wou, dat was jammer. En de eetzaal was ook een beetje té chique. Het ontbijt was verder heerlijk. De kamer(s): Ietwat klein, maar erg mooi, met balkon!

Gereisd Familie in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cambridge in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.