8,8

7 reviews over Hotel Cambridge in het Nederlands

erg goed hotel

S. vd S.
17-9-2016

Prima hotel; uitstekende ligging, goede maaltijden en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een heel warm hotel! een aanrader!

Dhossche Lindsey
6-4-2013

Wij kunnen over dit hotel heel veel goeds vertellen! Zeker gezien de situatie waar wij in zaten. Toen wij in september 2012 in het hotel verbleven was mijn schoonvader op dat ogenblik ook in Italië voor zijn werk. Hij heeft op 13 september een hartadderbreuk gekregen in Italië en is dus heel plots overleden. Wij zijn op dat moment ZEER goed opgevangen geweest in ons hotel. Ons verlof was op dat ogenblik geen verlof meer. Mijn schoonmoeder is overgevlogen van België naar Italië, De mensen van het hotel hebben onmiddellijk een hotelkamer ter beschikking gesteld. Ook al was dit heel onverwachts, werd er ook een maaltijd voorzien voor mijn schoonmoeder. Wij mochten uitzonderlijk ook aan het zwembad ons avondmaal benuttigen om wat meer rust te hebben in deze moeilijke periode. Zij hebben alles ook mooi geregeld voor ons. Ook al was dit voor ons zeker geen vakantie, Het hotel met de warme mensen die er werken hebben ons enorm warm omringd en onthaald. Dit verdient veel lof!

Gereisd Met partner in september 2012

Kleine bedden

Jeanet
21-9-2009

Wij hadden een piepkleine kamer t.o. de lift. De bedden zijn echt heel klein 1.90 lang dat betekende voor ons koude voeten. Een oubollig jaren 70 hotel uit de vorige eeuw toen de prachtige resorts in andere oorden nog niet bestonden en dat was goed te zien. Wij waren niet gecharmeerd van Lido de Jesolo en van Hotel Camebridge. Veel Duitsers en daar werd dan ook op ingespeeld. Het CandelightDiner op zaterdagavond was leuk alleen jammer van de keihard spelende organist die elke converstatie onmogelijk maakte. Wij hebben het niet naar onze zin gehad en gaan er in iedergeval nooit meer heen.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lux hotel

peter
16-8-2009

we zijn hier geweest in aug. en zaten 4 hoog. kamers zijn echt klein bedden waren voor ons te klein. in het hotel zaten geen nederlanders maar duitsers en fransen engelsen en russen en belgen. eten is vrij lux te noemen met allemaal gangen. zwembad is mooi en lekker. kunt zo de trap naar het strand nemen. wel veel verkopers aan het strand(om de 5 minuten stond er 1. 's avonds heel druk op de prommenade.

verder fijne vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

Super en Gastvrij Hotel

M.van der Hoop
29-7-2008

Wij hebben prima genoten in dit vriendelijk en gastvrij hotel, Personeel is super behulpzaam en vrolijk , Eten:je wordt aan tafel bedient en eten is gewoon goed misschien voor een echt grote eter niet maar voor ons was het prima,ligging heerlijk centraal zonder dat je er last van hebt en direct aan het strand,bedjes bij het zwembad waren niet gratis aan het strand wel en daar lagen wij toch altijd,minpuntje was dat er geen entertainment was s' avonds maar het plaatsje lido di jesolo maakt dit ruimschoots goed.Het is niet echt een hotel om met kinderen naar toe te gaan omdat er weinig vertier is.De kamers zijn prima wel wat aan de kleine kant maar voor ons i.i.g prima

Gereisd Met partner in juli 2008

Gewoon een heel goed hotel met zeer vriendelijk en hotel .

S T G Weerts
8-4-2008

Gewoon een heel goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,een geweldige keuken,het hotel ligt midden in het centrum maar je merkt er niets van als je binnen bent en een overdekte,afgesloten met camera's bewaakte parking .

Gereisd Met partner in april 2008

2007

Echt een aanrader!!! Hotel ligt aan het strand en de zijn

Karin en Harald
2-9-2007

Echt een aanrader!!! Hotel ligt aan het strand en de strandbedjes zijn hier zelfs gratis. Kamers zijn groot genoeg. De douche in de badkamer had iets ruimer gemogen. Personeel is echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was echt super. Elke dag keuze uit 5 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Op zaterdag hebben ze een speciaal menu. Heerlijk! Ontbijtbuffet...niks op aan te merken. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd Met partner in Sun Sep 02 2007 22:50:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cambridge in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.