8,8

21 reviews over Hotel Cambridge in het Nederlands

erg goed hotel

S. vd S.
17-9-2016

Prima hotel; uitstekende ligging, goede maaltijden en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een heel warm hotel! een aanrader!

Dhossche Lindsey
6-4-2013

Wij kunnen over dit hotel heel veel goeds vertellen! Zeker gezien de situatie waar wij in zaten. Toen wij in september 2012 in het hotel verbleven was mijn schoonvader op dat ogenblik ook in Italië voor zijn werk. Hij heeft op 13 september een hartadderbreuk gekregen in Italië en is dus heel plots overleden. Wij zijn op dat moment ZEER goed opgevangen geweest in ons hotel. Ons verlof was op dat ogenblik geen verlof meer. Mijn schoonmoeder is overgevlogen van België naar Italië, De mensen van het hotel hebben onmiddellijk een hotelkamer ter beschikking gesteld. Ook al was dit heel onverwachts, werd er ook een maaltijd voorzien voor mijn schoonmoeder. Wij mochten uitzonderlijk ook aan het zwembad ons avondmaal benuttigen om wat meer rust te hebben in deze moeilijke periode. Zij hebben alles ook mooi geregeld voor ons. Ook al was dit voor ons zeker geen vakantie, Het hotel met de warme mensen die er werken hebben ons enorm warm omringd en onthaald. Dit verdient veel lof!

Gereisd Met partner in september 2012

fantastisch hotel

dirk
4-11-2012

gratis parkeren in overdekte staanplaats ligzetels aan zwembad ruime keuze-menu uitgebreid ontbijtbuffet zeer vriendelijk personeel iedere dag wordt kamer netjes gepoetst ruim en mooi zwembad uitzonderlijk in Jesolo ideale ligging voor uitstappen niks lawaai van de nabije winkelstraat

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijk toeven

Maria
13-4-2011

Het plaatjse Lido en de nabijheid van Venetië zijn geweldig! Binnen een uurtje ben je in Venetië met boot en bus weliswaar. Het hotel ligt precies in het midden van de straat waar het allemaal gebeurd. Het personeel is vriendelijk. De prijzen vallen iet wat tegen. Het is verreweg niet de goedkoopste in de omgeving. Maar al met al de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine bedden

Jeanet
21-9-2009

Wij hadden een piepkleine kamer t.o. de lift. De bedden zijn echt heel klein 1.90 lang dat betekende voor ons koude voeten. Een oubollig jaren 70 hotel uit de vorige eeuw toen de prachtige resorts in andere oorden nog niet bestonden en dat was goed te zien. Wij waren niet gecharmeerd van Lido de Jesolo en van Hotel Camebridge. Veel Duitsers en daar werd dan ook op ingespeeld. Het CandelightDiner op zaterdagavond was leuk alleen jammer van de keihard spelende organist die elke converstatie onmogelijk maakte. Wij hebben het niet naar onze zin gehad en gaan er in iedergeval nooit meer heen.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lux hotel

peter
16-8-2009

we zijn hier geweest in aug. en zaten 4 hoog. kamers zijn echt klein bedden waren voor ons te klein. in het hotel zaten geen nederlanders maar duitsers en fransen engelsen en russen en belgen. eten is vrij lux te noemen met allemaal gangen. zwembad is mooi en lekker. kunt zo de trap naar het strand nemen. wel veel verkopers aan het strand(om de 5 minuten stond er 1. 's avonds heel druk op de prommenade.

verder fijne vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2009

2008

prima hotel

marleen david
16-9-2008

Dit is een prima hotel. De kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant maar wat geeft dat om alleen te slapen. Zeer proper. De zeepjes en handdoeken worden dagelijks bijgevuld. Het eten is uitstekend. Voor echt grote eters misschien een te kleine portie, maar de eerste dag werd ons verzekerd dat er steeds aardappels, frietjes e.d. mocht bijgevraagd worden. Wie na 20.00 u. toekomt moet rekening houden met de verkeersvrije toegangsweg. In het donker is het ook zeer moeilijk om het juiste hotel te vinden (wij zochten meer dan een uur). Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en als je verwittigd wordt er een bordje klaargehouden als je te laat toekomt voor het avondeten (restraurant sluit om 20.000 u).

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

drie sterren waard voor prijs /kwaliteit

dreesen
3-8-2008

wij zijn naar dit hotel geweest van 26 juli tot 3 augustus;de ligging kan niet beter en maakt veel goed;kamers zijn eenvoudig en klein;schoonmaak kon beter;ontbijt is iedere dag hetzelfde nooit eens ander beleg of toebehoren;personeel is vriendelijk en bediening is goed;eten is soms te weinig maar wel lekker;strand is zeer mooi en stadje ook ;animatie ontbreekt;garage is prima en bewaakt;voor 17 euro per persoon kan je met bus en boot naar venetie een aanrader;wij hadden iedere dag 32 graden en waren tevreden over onze vakantie

Gereisd Familie in augustus 2008

Super en Gastvrij Hotel

M.van der Hoop
29-7-2008

Wij hebben prima genoten in dit vriendelijk en gastvrij hotel, Personeel is super behulpzaam en vrolijk , Eten:je wordt aan tafel bedient en eten is gewoon goed misschien voor een echt grote eter niet maar voor ons was het prima,ligging heerlijk centraal zonder dat je er last van hebt en direct aan het strand,bedjes bij het zwembad waren niet gratis aan het strand wel en daar lagen wij toch altijd,minpuntje was dat er geen entertainment was s' avonds maar het plaatsje lido di jesolo maakt dit ruimschoots goed.Het is niet echt een hotel om met kinderen naar toe te gaan omdat er weinig vertier is.De kamers zijn prima wel wat aan de kleine kant maar voor ons i.i.g prima

Gereisd Met partner in juli 2008

Gewoon een heel goed hotel met zeer vriendelijk en hotel .

S T G Weerts
8-4-2008

Gewoon een heel goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,een geweldige keuken,het hotel ligt midden in het centrum maar je merkt er niets van als je binnen bent en een overdekte,afgesloten met camera's bewaakte parking .

Gereisd Met partner in april 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cambridge in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.