Hotel Bolivar

• Animatie
Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Bolivar

• 8Gladys27-09-2019

Voor herhaling vatbaar :) !

leuke hotel, heel schoon. Kamer wordt heel goed schoongemaakt. Genoeg te eten en vooral zeer vriendelijk personeel. Enige min punt is de TV in de kamer, te klein en te hoog geplaatst.

• 8C.M,Pijnenburg11-09-2019

Prachtige omgeving , goed hotel prachtig strand

Hotel was uitstekend, maar in de avond komen de muggen en die steken je lek. Je kunt niet normaal naar buiten, ze steken door je kleren heen. Heel jammer.

• 2018
    10Robert van der Burgt30-09-2018

Alles was perfect Hotel, kamer, maaltijden, personeel,zwembad, etc, enkel enkele Russische gasten waren niet echt fatsoenlijk door hun gedrag en mentaliteit.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Nic22-06-2014

Veel polen en russen

Net terug. Eerste week was het rustig in het hotel, de tweede week werkelijk een invasie van Polen en Russen. Diner gewoon in zwembroek en er werd niets van gezegd door de hotelleiding. Hotel zelf prima qua service en ligging. Eten was oké. Personeel zeer vriemdelijk! Airco deed het niet, die werd dezelfde dag gerepareerd. Bij vertrek geen aparte bagageopslag, alle koffers van de vertrekkenden stonden in de hal en omkleden kun je doen op de wc. Terugkomen zal ik hier niet snel doen door de invasie van de Polen en de Russen. Jammer, want prijs/kwaliteit is prima en hotel ligt zeer gunstig op een, voor Lido di Jesolo, rustige stek.

• 9E. Breukelman10-07-2013

prima hotel

Wij zijn in juni 9 dagen in hotel Bolivar geweest. Het is een mooi schoon hotel met goede kamers inclusief een klein koelkastje. Helaas geen airco want de hitte was soms niet uit te houden. Voor de rest een prima ontbijt en bij het diner een ruime keuze bij de gerechten. Voor herhaling vatbaar.

• 8michelle13-08-2012

Prima hotel

Schone kamers met goede douche. Vriendelijk personeel. airco werkte niet. Ontbijt redelijk. Ligt aan een hele drukke straat met gezelligheid en vertier. Als je daarvan houdt ligt het ideaal. 3 minuutjes van het strand. Strand is erg goed. Ligbedden inbegrepen.

Met vrienden

• 8Carry13-10-2009

Een prachtige plek om je vakantie door te brengen.

Hotel Bolivar in Lido di Jesolo is een mooi hotel, ziet er keurig uit. Mooie ruime kamers met een flink balkon. Het hotel ligt aan de gezellige, drukke, hele lange winkelstraat die 's avonds autovrij is. Aan de voorkant heb je uitzicht op zee en aan de achterkant op het binnenland en o.a. het Aquapark. Je zit een paar minuten lopen van het strand waar je gratis gebruik kunt maken van een parasol met ligstoelen. Het zwembad bij het hotel is heerlijk en schoon, ook daar staan ligstoelen en parasollen. Het eten is heel goed en ruim voldoende. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het enige minpuntje is de eetzaal, die is wat aan de kleine kant zodat de tafeltjes practisch tegen elkaar staan. Je eet ook met mensen van een andere kamer aan een tafel als je met 2 personen bent. Een pluspunt van de eetzaal is de airco. Op de kamers is ook airco tegen betaling, maar er is ook een grote ventilator, waardoor de airco overbodig wordt. Al met al is het een heel fijn hotel!

0 tips over Hotel Bolivar

0 vragen over Hotel Bolivar