Appartement Benelux

3 reviews over Appartement Benelux in het Nederlands

dit nooit meer

v.d. Veerdonk
10-10-2012

Appertement Benelux In Lido Di Jeselo is een erg ongezellig appartement.

totaal niet gerenoveerd wat wel was beloofd geen koffiezet app,

waterkoker Fohn enz. Het was erg gehorig. Je moest douchen bij je toilet zodat je toilet ook nat werd en tevens je toilet papier wat je zelf moest kopen.! Slechte doorgezakte bedden. Geen personeel aanwezig.

De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Er is alleen een eindschoonmaak en je krijgt maar 1 lakenset en 1handdoeken1 badlaken en mini doekje voor 1 week!!!!!

Geen aanrader

H en R
26-8-2012

Wij zijn niet kritisch maar dit appartementencomplex is echt onder de maat.

Vuil, geen airco, oud...zeer oud,geen afvoer dus alles ruikt naar vocht na het douchen. Bedden en ligging wel goed.

Appartementencomplex ligt mooi centraal in Lido de Jesolo; prima uitvalsbasis voor bezoek aan strand (straat oversteken en je bent er), restaurants, winkeltjes, etc.. Tevens om met (huur)auto de omgeving te gaan verkennen. Gratis parkeergelegenheid naast appartementencomplex (op eigen terrein).

Zelf hadden we een leuke aanbieding via HI, dus prijs/kwaliteitverhouding was in orde. Echter zogenoemde hoogseizoenprijzen zijn Benelux niet waard. HI spreekt van gerenoveerde appartementen, maar in ieder geval ons appartement was niet gerenoveerd; indruk voor andere appartementen was hetzelfde. Scheuren in de gordijnen, doorgezakte (bed)bank, geen salontafel en TV-zenders niet te vinden. Alleen de hal van het complex was gerenoveerd. De inventaris was erg mager. Bv. geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

Tevens worden sommige appartementen ook voor permanente bewoning gebruikt. Er is inderdaad wel een zwembad aanwezig, maar zonder ligstoelen of zitjes om aan de rand te zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benelux in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benelux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.