Hotel Bellariva

3 reviews over Hotel Bellariva

• 2018
    9Gaby21-07-2018

Gewelidig!

Hotel ligt direct aan het schone strand. Elke kamer heeft gereserveerde strandstoelen. Heerlijk hotelterras. Uitgebreid ontbijt met voldoende zitruimte. Aan de voorkant direct aan de gezellige boulevard. Restaurants, terrasjes, winkeltjes . Er liggen binnen loopafstand ook speeltuinen een groot winkelcentrum en een aquapark. Je kunt binnen anderhalf uur naar Venetië. De kamers zijn helaas piepklein met goedkope meubeltjes. Alles is wit en schoon. Lido heeft een grote gemeenschappelijke parkeerplaats voor alle hotelgasten op loopafstand van de hoofdlhotelstraat.

• 9Gaby21-07-2018

Gewelidig!

• Oude reviews

9ronaldengaby18-09-2016

fantastische ligging zeer mooi hotel

Je stapt zo het hotel uit en het privéstrand op. Het strand is zeer geordend, goed onderhouden en netjes. Je krijgt van het hotel een plek met eigen stoelen en parasol toegewezen zodat je niet hoeft te vechten om een plek. Er mogen alleen hotelgasten op. Het strand is wel open zodat er wel afrikaanse handelaren doorheen lopen maar die zijn niet opdringerig. Als je aan de voorkant naar buiten loop ben je in de kilometerslange toeristenstraat met oneindig winkels en restaurants. Er is altijd vertier in de vorm van kunstexposities, markten en live muziek. Meteen bij de uitgang vanaf het hotel bevindt zich een Pizzeria all you can eat. Zeer aan te bevelen!!! Het hotel leek wel nieuw zo schoon was het. De kamers echter waren bizar klein en het meubilair zo goedkoop dat je bang was dat het uit elkaar viel. Ontbijt was zeer uitgebreid en we zagen dat er ook een uitgebreide lunch werd aangeboden. Er is een terras aan de strandzijde waar je heerlijk kunt loungen.

0 tips over Hotel Bellariva

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen