Hotel Anthony

Hotel Anthony

8.6Fantastisch

Italië, Veneto, Jesolo

Op vakantie geweest naar Anthony?

8.6Fantastisch

7 reviews over Hotel Anthony

• 8Marcel13-09-2014

Leuke plek, gedateerde maar goede klasse

Traditioneel en mooi hotel voor deze streek, geweldige ligging aan strand met priveconcessie en in de buurt van het toeristische centrum. Goede uitvalsbasis om bv Venetië te bezoeken met de watertaxi bij Punta Sabbioni. Als het weer het toelaat, bij ons niet altijd het geval, ontbijt je op het mooie terras. Je wordt er supervriendelijk onthaald en op je wenken bediend. Perfect hotel voor doorreis of kort/middenlang verblijf bv. na een cruise.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Han. Habets02-07-2014

Fantastische vakantie in Hotel Anthony

We hebben optimaal genoten van ons verblijf in dit prima hotel aan de Adriatische kust. Vooral de verzorging van het eten is optimaal te noemen, bediening aan de tafel is super, altijd keuze uit 4 opties, als je hier geen keuze uit kunt maken wordt een alternatief aangeboden .

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Demuynck17-03-2014

Ben hier geweest in 1972 met mijn ouders en dit was perfect is me altijd als kind van 15 jaar bijgebleven. Nu terug geweest in In 2007 2008 en 2011 nog steeds perfect een aanrader er te verblijven op 15 augustus voor het gala diner ongelofelijk lekker eveneens het middagmaal aan het zwembad moet je doen!! Totale rust daar mooi prima service kraak proper daar kan nog alles van de tijd van toen.... Je voeltje daar als een prins

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Carlo Carton01-06-2010

Zeer goed hotel voor een redelijke prijs.

Wij gaan er voor de derde keer teru naar toe binnen 14 dagen, gewoon omdat het zo fantastisch goed is. ok; de kamers zijn klein maar proper, eten is top, en de drukke winkelstraat waar het zalig wandelen is hoor je in je kamer totaal niet. Wij gaan er volgend jaar ook terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 7jan en herma30-05-2009

Geen aanrader

Overdreven vriendelijk hotel. De kamers zijn klein. De service overdreven. Zeker bij het diner,is het personeel heel erg formeel. Het eten was gelijk aan een 3 sterren hotel,waar het vaak nog smakelijker is. Geen aanrader dus voor mensen met kinderen. Dames bij de receptie vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Wendy08-08-2008

Niet voor niks ****(*)

Hotel Anthony heeft niet voor niks (*) sterren !!! We spreken hier over een vaste tafel voor het eten, silveren bestek, damasten tafekleed en servet, een voiturier, gratis overdekte parking, gratis fietsen, gratis vaste plek aan het strand (joepie, geen ochtendlijke wedstrijd handoekleggen), bediening aan tafel met keuzemenu, een vaste ober in uniform, gratis safe op de kamer & alle kamers met zeezicht. Het publiek : koppels zonder kinderen, koppels of alleenstaanden met kleine of grote kinderen, senioren... De stad zelf is druk (winkeltjes, bars (o.a. karaoke, disco)) maar het hotel is een oase van rust. Er is geen echte animatie (wel 1 x per week piano en 3 x per week een activiteit voor de kids)en dat vonden wij een pluspunt. Er is wel (gratis) animatie op het strand zelf. Goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Venetië, Burano en Murano.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Yfke03-07-2007

Ben hier al enkele jaren geleden geweest. Is een mooi hotel recht aan het strand het terras aan de zeezijde is hoog dus mooi uitzicht op zee. Mooie en schone kamers,goed eten,'s avonds niets te doen ook niet op het terras,geen animatie,maar dat vinden wij juist fijn.

Gereisd met partner in juli 2004

Hotel Anthony info