Hotel Adriatic Palace

Laatste review

Mooi verzorgd hotel met zeer goede keuken

Christian De Nil,
26-9-2016

Mooi verzorgde kamers. Zeer proper. Het restaurant is een aanrader. Hotel heeft een groot zwembad en ligt vlak aan het strand. Bediening en vriendelijkheid personeel is echt top. Prijs kwaliteit een echte aanrader

Kenmerken

26-9-2016

gewoon genieten

luc en marian
3-6-2012

Mooi en leuk hotel. Goede ligging, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, elke dag propere lakens en handdoeken. Mooi zwembad maar eind mei nog koud water.Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig hotel op mooie locatie

Jasper
2-8-2010

Adriatic Palace is een prachtig strandhotel. De tuin met zwembad grenst direct aan het strand. De doorgaande weg ligt ter plaatse van het hotel zo'n 200 m landinwaarts. Het is daardoor een rustige plek, hoewel het strand druk is in het hoogseizoen. Naast het hotel ligt een club, waar de muziek wat harder staat maar zeker niet irritant. Restaurants en winkels liggen op ongeveer 300 m afstand van het hotel.

Handig was dat onze babyfoon vanuit de hotelkamer bereik had op het strand. Zo kon onze zoon van 1,5 jaar tussen de middag lekker slapen en zaten wij niet aan onze kamer gekluisterd. De kamers zijn prachtig, allemaal met groot balkon, prima airco en een mooie badkamer. Alle kamers hebben vol zeezicht. Erg fijn is de ondergrondse parkeergarage: altijd een koele auto als je even weg wilt. De gasten zijn zeer internationaal. Het personeel is erg vriendelijk. Voor kinderen is er niet bijzonder veel te doen in het hotel, maar ze zijn erg welkom.

We hebben een aantal aanbieders voor Adriatic Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adriatic Palace in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adriatic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.