Reviews over Istrana

Schoon en prima transfer vliegveld hotel

yda benard,
    27-9-2008

Hotel is goedkoop en zeker qua prijs kwaliteit erg goed. Schone douche,kamers en vriendelijk personeel. Door het weinig aantal gasten waren er bij het ontbijt onvoldoende croissants. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, de andere gasten die ook dineerden, hadden erg weinig keuze aan gerechten. Dat is zeker een minpunt(je). Verder is de service goed, transfer vliegveld - hotel (tegen betaling) was prima op tijd en geregeld. Transfer naar treinstation (2 maal) werd gratis gedaan door manager. Een tip voor het diner (op 800 m lopen) is Amalfi (Ristorante Pizzeria- Piazzale Roma 34 in Istrana) De weg uit richting Istrana en net over het spoor rechtsaf in de hoofdstraat van Istrana. Veel en goede salade als voorgerecht en prima pizza die we alle 7 niet opkonden. Niet duur, ca 20 EURO pp (incl voorgerecht, fles wijn en kop koffie toe)