Vakantiepark Albarella

ItaliëVenetoIsola Albarella

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Albarella voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 53 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

58 Reviews over Albarella

• 8marion22-05-2016

zeer fijn voor herhaling vatbaar

eigenlijk alles is er goed alleen als je wilt zwemmen moet je niet in de meivakantie gaan want dan zijn de zwembaden nog niet open , je kunt wel al aan het strand gaan liggen mits het niet te hard waait.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10marion05-09-2015

super-super

onze vakantie was er geweldig we zijn er nu twee keer achter elkaar naar toe gegaan en het zal zeker niet de laatste zijn, het staat alweer op ons verlanglijstje. we gaan in het voor en na seizoen, lekker rustig goed weer, vriendelijke mensen, schoon nou alles wat men nodig heeft is er echt een aanrader wanneer men er even tussenuit wil. zeker doen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Mark Z23-09-2012

Goed genoten!

We hadden rechtstreeks geboekt. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie gevolgd door een volledige uitleg over het park. Na ontvangst van de sleutel de accommodatie opgezocht. We hadden en prachtig hoekhuis (type S3). De accommodatie was in orde (een paar lampen werkten niet maar na melding was dit de volgende dag al verholpen). Goeie airco en verder lekker compleet. Zwemmen kan op diverse plekken waaronder recht voor het huisje zelf. Meerdere restaurants zijn aanwezig op het eiland zelf (van simpel pizza tot uitgebreid restaurant). Zelf zijn wij mensen die graag wat willen zien. Hiervoor moet je wel rekening houden met flinkere reistijden (geen snelwegen in de buurt).

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Moonen01-08-2012

Mooi park

Mooi eiland, wel ver weg van mooie grote steden. Bv. Venetië 1 uur rijden. Wij hadden privé huis met privé zwembad voor 3 wk gehuurd, super mooie accommodatie. Veel Italianen (80-90%) aanwezig. Groot rustig zwembad, je moet inderdaad betalen voor de bedjes & parasols, maar dat is op zoveel vakantiebestemmingen. Voordeel; het is hier rustig liggen en je hoeft niet al vroeg met je handdoek te gaan. Veel mogelijkheden van de restaurants. Het is een mooi luxe vakantieeiland. Wij zijn in juli-aug.2012 geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 11-10-7 jaar.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Muller27-07-2011

Albarella

Nous rentrons du village de vacances d'Albarella. C'est un endroit bien sympa, calme, très bien entretenu. Le logement que nous occupions était assez spacieux 2chambres à l'étage une avec un lit 2 personnes et une 2 lits une personne+ une salle de bain et au rez-de chaussée un divan-lit et également une salle de bain .Une terrasee avec barbecue. Nous avons pris nos vélos et franchement nous ne l'avons pas regretté car on peu vraiment rouler sur toute l'île en toute securité. Le seul gros problème c'est LES MOUSTIQUES. Le logement fait plus ou moins 75 mètres carré.

• 8Activiteiten
  • 0fam24-07-2011

super leuke vakantie gehad!

ik en mn familie hebben ons vermaakt op albarella, alleen heel veel italianen en weinig te doen voor jongeren. Verder heel mooi en luxe, er is een klein centrumpje en daar heb je super dure winkels met prada enz. Ook is het heel groot, net een italiaans dorp met villa's enz. De disco is ook heel leuk, maar de kinderdisco begint pas rond 11 uur! Ook is er siesta. Ik heb me er goed vermaakt, leuke camping!

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 3fAM. van den Broek19-06-2011

Wat een afknapper!! Nooit meer!!!!

Slechtste vakantie ooit. Zomer 2010 zijn we er geweest. Veel Italianen die daar hun 2e huis hebben en geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Zo is er een boom op onze auto gevallen....helaas stond die boom op grond van een particulier huisje. Je kunt dus fluiten naar je geld!!!! Het barst er van de muggen die overal dwars doorheen prikken. Je kunt 's avonds niet buiten zijn. En zonder fietsen begin je er niets, alles is vreselijk ver weg. De fietsen die daar te huur zijn, zijn veel te duur, gammel en van kinderformaat. WIJ GAAN ER NOOIT MEER HEEN!!!!!

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 1bcbosma29-01-2011

Nooit Meer

Wij zijn in juli 2011 geweest. Op de site van TO zag het er mooi uit. Wij kregen ook een vooroorlogse gebouw en een appartement op de bovenverdieping. Bij het zwembad en het strand was men ronduit onbeschoft. Mijn kinderen van 7 en 9 mochten niet aan animatie mee doen, want daar had je andere toegangskaarten voor nodig. Je moet overal voor betalen ook voor een plekje schaduw en de strandstoelen heb je niet voor het uitkiezen. De strandstoelen zal leeg, maar op een of andere manier allemaal verhuurd, dus kun je nog net een huren volgende week maar die moet je dan wel nu reserveren. En als je lastig doet kun je ook nog onderhandelen over de prijs. Niet te geloven. Mijn kinderen wilden graag aan animatie meedoen, maar ze werden gewoon uitgesloten omdat ze niet over de juiste kaarten beschikten, terwijl we voor 2 weken 3000,00 betaald hebben. Ik ga er nooit meer heen. Ze mogen hier wel eens voor waarschuwen. Eigenaren en Italianen hebben waarschijnlijk meer rechten.

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 7Ifsogirl25-11-2010

geweldig strand

Een mooi rustig eiland. Wij hadden niet echt last van steekmuggen zoals je sommige mensen wel hoort zeggen. Er had van ons wel meer te doen mogen zijn. het zag er wel prima uit en ook schoon. De supermarkt is wel duur, maar in een groot dorp op 20 minuten rijden is er een mega grote supermarkt! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Gerhard Klinger05-09-2010

Ferienhaus auf Albarella

Die Ferieninsel Albarella ist für alle Urlauber die KEINEN "Ballermann" mögen/brauchen genau das Richtige, besonders Eltern mit jüngeren Kindern. Man braucht etwa einen Tag, bis man sich auf die Gepflogenheiten auf der Insel gewöhnt hat. Fußgänger und Fahrradfahrer haben hier "Vorfahrt". Für sportlich Aktive gibt es reichhaltige Angebote aller Art. Meinem Gefühl nach wird hier Kriminalität klein geschrieben. Wir verbrachten rundum erholsame und sonnige Tage.

• 9Activiteiten

• MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)