7,8

24 reviews over Camping Fusina in het Nederlands

Super!

Ikke,
19-8-2018

Prachtige camping met fantastisch uitzicht! Venetie, grote schepen en af en toe een vliegtuig. Het oude sanitair was geweldig om te zien! Zo ging het vroeger.. nu ook een nieuw gebouwe voorzien van alle gemakken. Je kunt er niet zwemmen, jammer, maar staat duidelijk aangegeven! Super snel met de boot middenin Venetie! Helaas wel lekgeprikt door de muggen maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd met partner in augustus 2018

Muggenparadeis met oud sanitair

Dijk,
23-8-2017

Wat een ellende. We kwamen aan met 36'c, kun je er niet zwemmen.. overal zee om je heen maar nergens mag je er in. Dan maar onder de koude douche. In de welkomstflayer staat dat de architectuur van de historie intact is gelaten... oud sanitair dus en wasbakken op herniahoogte. En hoe die architect heeft bedacht twee toiletten met een douche te combineren, geweldig! Weet je tenminste wat je buren doen als je staat te douchen... 's Avonds ben je dit echter gelukkig snel vergeten, want dan ga je volledig op in de jeuk van alle muggensteken die vanaf schemer in zwermen op je af komen. Als je daarna niet kunt slapen van de vliegtuigen en vrachtschepen komt het mooiste moment: Venetië! Daar ben je lekker snel met de boot, hét pluspunt van deze camping. Daarna snel vertrekken en nooit meer terugkomen!

Gereisd anders in januari 2017

Prima!

Arjan,
23-8-2017

We hebben 2 nachten met onze camper op deze camping gestaan. We stonden met de camper aan het water met prachtig uitzicht op Venetië. Er komen regelmatig grote schepen voorbij maar dit is niet storend. Zie je tenslotte niet dagelijks. Ook behoorlijk wat muggen maar flink wat Deet werkt afdoende.In 20 minuten met de boot naar Venetië. Top! Olieraffinaderij is achter de camping maar daar hebben we totaal geen last van gehad. Prima camping voor een bezoek aan Venetië.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

Margreet
5-9-2016

Een fijne camping waar je zelf je plek kunt zoeken, geen afgebakende plekken.

Fijne plek als je naar Venetië wilt; vlakbij de camping vertrekt een boot naar Venetië, en je hebt een prachtig uitzicht over Venetië. Enig nadeel zijn de muggen 's avonds...

Gereisd met partner in augustus 2016

Nee, nooit meer.

ilojem
19-8-2016

Dure camping voor industrieliefhebbers en vliegtuigspotters. Raffinaderij er pal naast incl stinkende affakkelschoorstenen die regelmatig 24/7 ontploffen en in de aanvliegroute van luchthaven. Aan veerbotenkanaal en geen mogelijkheid om te zwemmen.

Echt alleen voor overnachting onderweg naar Venetie of naar veerboot Griekenland.

Gereisd met partner in juni 2016

slechte hygiëne

Astrid
4-9-2015

Voor een kort verblijf van 1 a 2 nachten met eigen tent, caravan of camper is het goed te doen. De mobile home van de camping was slecht schoongemaakt. Dikke dikke laag stof onder het bed. 's Avonds een invasie van muggen totdat de wind weer kwam opzetten tegen 22.00 uur. Jammer dat er geen zwembad is.

Wel ideaal gelegen t.o.v. Venetië. Bootterminal paar minuten lopen van de camping en 20 minuten varen naar Venetië.

Camping ligt naast een industriegebied. Hier rijd je ook doorheen als je naar de camping gaat. Wel gaaf om die hele grote schepen langs zien varen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Muggen, herrie en oude caravans

Jeanette
11-6-2015

Een camping vol met gedateerde stacaravans en ouderwetse sanitairhuisjes. Als je langer bent dan 1,65 m kun je niet languit op de bankjes in de caravans liggen.

Langs de camping varen steeds grote industrieschepen die veel lawaai maken en er vliegen grote zwermen muggen. Het is een flink stuk lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt. De omgeving is saai: Net een industrieterrein.

Prima om een nachtje te blijven op doorreis, maar echt afschuwelijk om meerder dagen te verblijven. Als je er gaat slapen kun je beter op een luchtbed slapen dan in zo'n caravan. Dat is echt ontzettend krap en klein.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Prima camping, alleen soms overlast grote groepen

marklieferink
14-1-2014

Een prima camping een een goede uitvalsbasis voor Venetië, ligt vlak bij een bootterminal naar de stad en dat is ook nog een leuk boottochtje. We hebben er een paar keer overnacht, eerst in een tent en ook een paar keer in een mobile home met airco. Achter die mobile homes is een terrein waar grote groepen jongeren van een touroperator neerstrijken en dat geeft wel overlast. Verder beste en leuke camping.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Prima camping

Cassandra
14-9-2013

Ruime camping. Er is een oud sanitairblok en een nieuwere. Goed restaurant, ook ontbijtmogelijkheden.Vriendelijk personeel,spreken goed Engels. Wordt veel door jongeren bezocht maar helemaal achteraan heb je daar geen last van. Vanaf de plaatsen aan het water mooi uitzicht op Venetië.Kaarten voor de boot koop je om de hoek,boot gaat ieder uur. Veel muggen!

Van: Hanneke

Gereisd met partner in augustus 2013

Goede camping om Venetië te bezoeken

Chantal
7-8-2013

Je denkt als je richting deze camping rijdt; waar kom ik in vredesnaam uit...

Camping is netjes. Sanitair verouderd, maar de meeste mensen blijven hier maar 1 a 2 nachten. Om Venetië te bezoeken. Personeel spreekt allemaal perfect Engels. Eten en ontbijten kan er allemaal. Goed en goedkoop! restaurant 's avonds pas 18.30 open. Kampwinkel is zeer prijzig. Je hebt uitzicht op Venetië en de boot naar Venetië ligt haast tegenover de camping. Ideaal!

Gereisd met partner in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Fusina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fusina in Fusina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fusina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.