Fusina

Reviews over Fusina

Super!

Ikke,
    19-8-2018

Prachtige camping met fantastisch uitzicht! Venetie, grote schepen en af en toe een vliegtuig. Het oude sanitair was geweldig om te zien! Zo ging het vroeger.. nu ook een nieuw gebouwe voorzien van alle gemakken. Je kunt er niet zwemmen, jammer, maar staat duidelijk aangegeven! Super snel met de boot middenin Venetie! Helaas wel lekgeprikt door de muggen maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima!

Arjan,
    23-8-2017

We hebben 2 nachten met onze camper op deze camping gestaan. We stonden met de camper aan het water met prachtig uitzicht op Venetië. Er komen regelmatig grote schepen voorbij maar dit is niet storend. Zie je tenslotte niet dagelijks. Ook behoorlijk wat muggen maar flink wat Deet werkt afdoende.In 20 minuten met de boot naar Venetië. Top! Olieraffinaderij is achter de camping maar daar hebben we totaal geen last van gehad. Prima camping voor een bezoek aan Venetië.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

Margreet,
    5-9-2016

Een fijne camping waar je zelf je plek kunt zoeken, geen afgebakende plekken.

Fijne plek als je naar Venetië wilt; vlakbij de camping vertrekt een boot naar Venetië, en je hebt een prachtig uitzicht over Venetië. Enig nadeel zijn de muggen 's avonds...

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping, alleen soms overlast grote groepen

marklieferink,
    14-1-2014

Een prima camping een een goede uitvalsbasis voor Venetië, ligt vlak bij een bootterminal naar de stad en dat is ook nog een leuk boottochtje. We hebben er een paar keer overnacht, eerst in een tent en ook een paar keer in een mobile home met airco. Achter die mobile homes is een terrein waar grote groepen jongeren van een touroperator neerstrijken en dat geeft wel overlast. Verder beste en leuke camping.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Prima camping

Cassandra,
    14-9-2013

Ruime camping. Er is een oud sanitairblok en een nieuwere. Goed restaurant, ook ontbijtmogelijkheden.Vriendelijk personeel,spreken goed Engels. Wordt veel door jongeren bezocht maar helemaal achteraan heb je daar geen last van. Vanaf de plaatsen aan het water mooi uitzicht op Venetië.Kaarten voor de boot koop je om de hoek,boot gaat ieder uur. Veel muggen!

Van: Hanneke

Gereisd met partner in augustus 2013