vakanties Favaro Veneto

Reviews over Favaro Veneto

Best ok!

Ine_jadoul@hotmail.com,
    8-10-2018

Vraag achter een gerenoveerde kamer en het komt helemaal goed! Ontbijt mag uitgebreider. Personeel legt goed uit hoe je in Venetië geraakt

Goed en tevreden

Tom,
    8-1-2018

We zijn daar via veiling geweest. 2 dagen Venetië . Het hotel was goed bedden wat aan de korte kant vriendelijk personeel , kamer was schoon aparte badkamer met wc

Het ontbijt was goed koffie was iets minder

Bereikbaarheid vanaf vliegveld was super

Taxi met 4 pers. 22 euro

Met de bus maar Venetië 1.5€ pp

Wij vonden het goed

We weten niet wat het hotel zo kost omdat we via veiling geboekt hadden

Een budget hotel als uitvalsbasis voor Venetië

Bert,
    27-3-2017

Voor een budget hotel was eea goed geregeld. Prima kamer met aparte douche/ wc ruimte. Goed bed (wel iets te kort). En voldoende keuze bij het ontbijt . Bus en tram naar Venetië op ca 100 meter . Behulpzaam personeel met bij aankomst gelijk een plattegrond en route tips naar Venetië 👍.

De koffie bij het ontbijt vonden we minder (smaken verschillen). Het is soms een beetje Gehorig maar het was vanaf 23 uur stil omdat iedereen moe is van een dag door Venetië lopen

Alleen voor slapen en ontbijt,

M. van Werven,
    25-3-2017

Wij waren hier voor 2 overnachtingen met 4 personen en hadden 2 kamers.

Onze kamer zag er nogal oudbollig uit en de badkamer was bestemd voor minder valide mensen en die van onze reisgenoten was waarschijnlijk net opgeknapt en zag er modern uit. De kamers waren schoon en de bedden werden netjes opgemaakt. Het onbijt viel een beetje tegen (voor mij dan). Je hebt 1 soort broodje en croissants, diverse soorten beleg, yoghurt. muesli, hard gekookt eitje. Koffie en thee kan je pakken in het halletje uit een automaat. Het personeel is beleefd en behulpzaam.

Het hotel ligt net buiten Venetië in Metre aan een redelijke drukke weg maar hier hebben wij geen last gehad. Vanaf het vliegveld met openbaar vervoer is wat lastiger maar goed te doen en met een taxi kost ongeveer € 60,= per rit.

Naar Venetië is heel gemakkelijk. Na 200 mtr. ligt de tramhalte en die brengt voor € 3,= (retour) naar Venetië (kaartje kopen bij tabakzaak)

Voor alleen slapen en ontbijt is dit hotel prima.

Prima uitvalbasis voor bezoek aan Venetie

Fam. Tweebeeke,
    17-9-2007

Prima uitvalbasis voor bezoek aan Venetie. Openbaar vervoer direct voor de deur. Vriendelijke bediening met engels sprekend personeel.

Zeer behulpzaam met het verstrekken van toeristische informatie.