Hotel Altieri

9 reviews over Hotel Altieri

• 2019
    8J.Levens07-02-2019

Erg goed

Bij landen op de luchthaven Treviso kan je een bus nemen naar het treinstation van Mestre. We taxi naar het hotel hiervandaan is gemiddeld 30 euro. De tram stopt echter iets verder, deze doet er net zo lang over,stopt bijna voor de deur (1 min lopen) en kost slechts 1,50 pp. Hotel is goed, netjes en schoon. Kamers zijn vrij ruim. Vriendelijk personeel, simpel ontbijt

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018

Best ok!

Vraag achter een gerenoveerde kamer en het komt helemaal goed! Ontbijt mag uitgebreider. Personeel legt goed uit hoe je in Venetië geraakt

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Tom08-01-2018

Goed en tevreden

We zijn daar via veiling geweest. 2 dagen Venetië . Het hotel was goed bedden wat aan de korte kant vriendelijk personeel , kamer was schoon aparte badkamer met wc Het ontbijt was goed koffie was iets minder Bereikbaarheid vanaf vliegveld was super Taxi met 4 pers. 22 euro Met de bus maar Venetië 1.5€ pp Wij vonden het goed We weten niet wat het hotel zo kost omdat we via veiling geboekt hadden

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7Bert27-03-2017

Een budget hotel als uitvalsbasis voor Venetië

Voor een budget hotel was eea goed geregeld. Prima kamer met aparte douche/ wc ruimte. Goed bed (wel iets te kort). En voldoende keuze bij het ontbijt . Bus en tram naar Venetië op ca 100 meter . Behulpzaam personeel met bij aankomst gelijk een plattegrond en route tips naar Venetië 👍. De koffie bij het ontbijt vonden we minder (smaken verschillen). Het is soms een beetje Gehorig maar het was vanaf 23 uur stil omdat iedereen moe is van een dag door Venetië lopen

Gereisd met partner in maart 2017

• 7M. van Werven25-03-2017

Alleen voor slapen en ontbijt,

Wij waren hier voor 2 overnachtingen met 4 personen en hadden 2 kamers. Onze kamer zag er nogal oudbollig uit en de badkamer was bestemd voor minder valide mensen en die van onze reisgenoten was waarschijnlijk net opgeknapt en zag er modern uit. De kamers waren schoon en de bedden werden netjes opgemaakt. Het onbijt viel een beetje tegen (voor mij dan). Je hebt 1 soort broodje en croissants, diverse soorten beleg, yoghurt. muesli, hard gekookt eitje. Koffie en thee kan je pakken in het halletje uit een automaat. Het personeel is beleefd en behulpzaam. Het hotel ligt net buiten Venetië in Metre aan een redelijke drukke weg maar hier hebben wij geen last gehad. Vanaf het vliegveld met openbaar vervoer is wat lastiger maar goed te doen en met een taxi kost ongeveer € 60,= per rit. Naar Venetië is heel gemakkelijk. Na 200 mtr. ligt de tramhalte en die brengt voor € 3,= (retour) naar Venetië (kaartje kopen bij tabakzaak) Voor alleen slapen en ontbijt is dit hotel prima.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 6Jose15-01-2017

Goed als uitvalsbasis naar Venetir

Schone kamer, bedden niet superhard. Als je dit hotel gebruikt om te slapen dan voldoet het prima. Verder weinig te doen. Ontbijt heel eenvoudig. Tip: vergeet de koffie bij het ontbijt, neem die in een barretje in venetie. Verder kan ik er qua vergelijking prijs/kwaliteit niet veel op aanmerken. Dat het schoon is vonden wij het belangrijkst..

Gereisd met partner in januari 2017

• 4Linda09-01-2017

Vergane glorie

Positief is de ligging, 20 minuten v.centrum Venetië en prima te bereiken met de bus. Personeel is ook vriendelijk. Dit wat betreft positieve gedeelte. Kamers zijn oud en gedateerd. Op de bedden liggen alleen lakens en een sprei. In de kast liggen oude, muffe, en niet schone dekens die je kunt gebruiken. Douche was goed maar handdoeken worden niet verschoond. In de kamer ook veel spinnenwebben. Ontbijt is zeer beperkt in keuze en eieren zijn groen uitgeslagen. Al met al niet meer van deze tijd en zeker geen 3 sterren hotel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Fam. Tweebeeke17-09-2007

Prima uitvalbasis voor bezoek aan Venetie. Openbaar vervoer direct voor de deur. Vriendelijke bediening met engels sprekend personeel. Zeer behulpzaam met het verstrekken van toeristische informatie.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Altieri info