Camping Sarathei

14 reviews over Camping Sarathei in het Nederlands

Surfcamping

Aldo
9-8-2015

Hele aardige mensen, altijd plek, goed restaurant

geen wifi of winkel, ideaal voor sporters

bijna iedere dag wind 4-5 beaufort

moeilijk in en uit meer vanwege de kiezels

weinig vertier in omgeving wel natuur

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie plek

Jolanda
8-8-2015

Zeer vriendelijke dame bij de receptie.Ligt mooi aan het meer. Prachtige omgeving om te wandelen of te mountainbiken.Windsurf en kitesurf oord. Zwemmen een oppassen door de drukte met kitesurfers. Plekje mochten we zelf uitzoeken. Restaurant was zo lekker en betaalbaar dat we er elke avond zijn gaan eten .Stonden er 3 dagen. Sanitair niet echt schoon maar wel netjes.Keus uit sta wc's en zit.Prima camping op doorreis en voor een aantal dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

fijne camping en niet duur

ingrid eding-konings
10-8-2013

we waren er begin juli met 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen van 16 en 17. Kostte voor 1 nacht 37,50.

positief: de prijs/ zelf een plekje mogen zoeken, redelijk veel schaduw, rustig gelegen, warm water.

minpunten: douchemunten (1 pp per dag gratis), geen aparte washokjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

een prachtig meer omringt door bergen.. waar het iedere middag gaat waaien... de camping is prima, er is 1 basic toiletgebouw, het restaurant goed.. wij stonden naast de beachbar en hadden zo overdag muziek en mooi uitzicht over het meer... Belluno is een leuke plaats om een keer heen te gaan. verder zijn de dolomieten prachtig voor bergsport. de camping is verhoudingsgewijs niet duur. nadeel vonden wij dat er geen wifi was.. we gebruiken dit nl oa om de volgende camping uit te zoeken en het weer te checken..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fijne camping aan het meer

Linda
22-7-2013

Wij waren hier met name om de dolomieten te verkennen, maar het meer was een leuke bonus. Hier staat elke middag een flinke wind, zodat je veel kitesurfers en windsurfers ziet. De camping heeft lekker veel schaduw, maar ook wel plekken met zon. Je mag zelf kiezen: als je vlakbij het meer wil, zit je ver van het toiletgebouw en vv.

Personeel is vriendelijk, ze doen nergens moeilijk over. Ze spreken goed engels. Restaurant is prima en erg goedkoop.

Het toiletgebouw is erg basis, maar wel schoon.

In het weekend stroomt de camping helemaal vol met Italianen, waarvan er veel een vaste standplaats hebben.

Prijs is vergelijkbaar met andere campings in Italië en gezien de populariteit en de ligging aan het meer niet te hoog.

Gereisd met partner in juni 2013

Te duur en te vies

Leon
4-10-2012

Het personeel van de receptie als het personeel van de restaurant zijn zeer vriendelijk. De eigenaar heeft ons echter vanaf dag 1 met de nek aangekeken. Hele nare vent.

Ook het sanitair viel ons zwaar tegen. Het sanitair functioneert naar behoren, maar in de 4 dagen dat wij op deze camping zijn geweest is het sanitair niet één keer schoongemaakt.

Daarnaast is dit een bijzonder dure camping voor het laagseizoen. 1 tentje, 2 personen, geen stroom kostte ons 25 euro per nacht. Zelfs campings aan het Gardameer waren goedkoper en daar waren de voorzieningen vele malen beter.

De omgeving is best mooi. Het meer ziet er ook prachtig uit, maar veel te koud om in te zwemmen. (We waren hier de 2e week van september).

Een camping waar wij in ieder geval niet met veel plezier op terugkijken.

Gereisd met partner in september 2012

te veel vaste italianen

sandra
15-8-2012

camping sarathei ligt mooi gelegen aan het meer. je kunt hier heerlijk zonnen, zwemmen,surven etc. mooie omgeving.

als je de camping op rijdt lijkt het allemaal wat afstaans.dit komt door de oude caravans met hokjes van de vaste italianen. je kunt lekker eten in het restaurant. de medewerkers spreken alleen italiaans.

er is 1 toiletgebouw voor de hele camping! dus ver lopen.

Gereisd met partner in juli 2012

geweldige plek

m jeneson
24-8-2010

hartstikke fijne camping.

hele vriendelijke eigenaren.

mochten gaan staan waar we wilden en met uitchecken hoefde we pas om 11 u s avonds weg.

pizza was overheerlijk echt met liefde klaargemaakt.

sanitair was schoon,

echt een aanrader wij betaalden met 3 volw 1 caravan incl stroom maar 27 euro per nacht en ons honje was gratis.

prima om met de trein naar venetie te gaan of naar de dolemiten.

wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Geweest augustus 2006, leuke ligging, de stekken waren er een paar die onder water kwamen te liggen, niet leuk met tent dus, sanitair en vooral de resto waren dik in orde. Als uitvalbasis zeker niet slecht voor de regio

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Fantastische plek!

Jorien
17-2-2009

Zelf meerdere malen geweest en dat zegt wat!! Eerste keer was in 1987 en laatste keer in 2005 (niet elk jaar maar toch na een tijdje steeds weer terug). Er is niet heel veel veranderd in die tijd, wel opgeknapt en wat extra sportmogelijkheden erbij (beachvolleyveld, tennisveld), strand is aangepast zodat er meer ruimte is en de toegang tot het meer makkelijker is (voorheen was het struikelen over de keien).

Heel veel mogelijkheden rondom de camping voor uitstapjes. De camping is niet heel toeristisch (veel NL-ers staan aan het Gardameer of Como), maar elk weekend wordt het druk (veel Italianen). Zorg dus dat je doordeweeks aankomt zodat je een mooie plek kan uitzoeken! De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Eigenaren (2 broers met gezinnen) zijn erg aardig en behulpzaam en het eten is goed in het restaurant.

Eigenlijk geen minpunten te noemen voor deze camping, maar ik heb dan ook geen zwembad nodig bij een meer ;-). Ook geschikt voor kinderen (ik was 5jr de 1ste keer)!

Gereisd met partner in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sarathei in Farra d'Alpago , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sarathei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.