Reviews over Farra d'Alpago

Surfcamping

Aldo,
    9-8-2015

Hele aardige mensen, altijd plek, goed restaurant

geen wifi of winkel, ideaal voor sporters

bijna iedere dag wind 4-5 beaufort

moeilijk in en uit meer vanwege de kiezels

weinig vertier in omgeving wel natuur

Mooie plek

Jolanda,
    8-8-2015

Zeer vriendelijke dame bij de receptie.Ligt mooi aan het meer. Prachtige omgeving om te wandelen of te mountainbiken.Windsurf en kitesurf oord. Zwemmen een oppassen door de drukte met kitesurfers. Plekje mochten we zelf uitzoeken. Restaurant was zo lekker en betaalbaar dat we er elke avond zijn gaan eten .Stonden er 3 dagen. Sanitair niet echt schoon maar wel netjes.Keus uit sta wc's en zit.Prima camping op doorreis en voor een aantal dagen.

fijne camping en niet duur

ingrid eding-konings,
    10-8-2013

we waren er begin juli met 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen van 16 en 17. Kostte voor 1 nacht 37,50.

positief: de prijs/ zelf een plekje mogen zoeken, redelijk veel schaduw, rustig gelegen, warm water.

minpunten: douchemunten (1 pp per dag gratis), geen aparte washokjes

basic sfeervolle camping op prachtige plek

smiley,
    31-7-2013

een prachtig meer omringt door bergen.. waar het iedere middag gaat waaien... de camping is prima, er is 1 basic toiletgebouw, het restaurant goed.. wij stonden naast de beachbar en hadden zo overdag muziek en mooi uitzicht over het meer... Belluno is een leuke plaats om een keer heen te gaan. verder zijn de dolomieten prachtig voor bergsport. de camping is verhoudingsgewijs niet duur. nadeel vonden wij dat er geen wifi was.. we gebruiken dit nl oa om de volgende camping uit te zoeken en het weer te checken..

Fijne camping aan het meer

Linda,
    22-7-2013

Wij waren hier met name om de dolomieten te verkennen, maar het meer was een leuke bonus. Hier staat elke middag een flinke wind, zodat je veel kitesurfers en windsurfers ziet. De camping heeft lekker veel schaduw, maar ook wel plekken met zon. Je mag zelf kiezen: als je vlakbij het meer wil, zit je ver van het toiletgebouw en vv.

Personeel is vriendelijk, ze doen nergens moeilijk over. Ze spreken goed engels. Restaurant is prima en erg goedkoop.

Het toiletgebouw is erg basis, maar wel schoon.

In het weekend stroomt de camping helemaal vol met Italianen, waarvan er veel een vaste standplaats hebben.

Prijs is vergelijkbaar met andere campings in Italië en gezien de populariteit en de ligging aan het meer niet te hoog.

Farra d'Alpago scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews