Camping Portofelice

Camping Portofelice
7,2

13 tips over Camping Portofelice

Marco, 2-9-2014

Caorle is een erg leuke stad, maar als je naar de markt wil ga dan vroeg (8 uur of eerder), want anders sta je met de rest van alle vakantiepark gasten in de file op de enige toegangsweg naar Caorle vanaf deze parken.

Eraclea Mare heeft een gezellig klein centrum met een leuke avondmarkt.

Hans, 31-8-2014
Caorle is een leuk plaatsje. In het bos (vanaf de camping linksaf) zit een leuk restaurantje. En uiteraard Venetië. Met de auto naar Punta Sabbioni en daar met de boot naar Venetië.
Boblangeveld, 19-8-2014
Onze staanplaats was nummer 436 en dit was redelijk dicht bij de weg. Rustige plekken waar je geen last hebt van de weg zijn 1 tm 100.

We hebben een aantal aanbieders voor Portofelice voor je op een rij gezet:

Anja, 30-7-2014
Goede tips: Ga als je naar Venetië wil naar Punta Sabbione neem vanaf daar de boot stukken goedkoper dan vanaf de camping. Andere tip Caorle heel leuk stadje. Verder is er weinig te beleven, Aqua parken zijn er maar zijn qua prijzen gelijk aan Nederland
Jorge, 29-7-2013

Caorle is een leuk plaatsje om heen te gaan.

Er is ook een markt in Eraclea Mare door de weeks in de avond ook gezellig.

Als je vanaf de camping naar strand loopt dan kan je ook voordat je naar strand loopt, linksaf slaan langs huisjes in het bos lopen en dan na ongeveer 300 meter zie je restaurant voor je, kan je heel lekker eten en goed. Heel betaalbaar en leuke bediening.

Jorge van Vliet, 27-7-2013
Gewoon genieten op de camping

Jacqueline, 6-10-2012
Vanaf de strandingang van de camping hou je linksaan. Op ongeveer 150 meter heb je een gezellige strandtent waar van alles te koop is. Lekker relaxen op het terras met super mooi uitzicht.
Van der Kooi, 3-9-2012
Op de camping zelf elke dag behalve het weekend s'morgens om 10 uur voetbalschool en s'middags on 16:30 voetbaltoernooien voor alle leeftijden.Ze vonden het geweldig.........
Fam van den Berg, 26-8-2012

Supermarkt :Bennit in Jeselo (waar je drie dagen kan rondlopen) en de Aliper in Caorle.

Koop muggenspray in Italie en niet in Nederland. Werkt vele malen beter

Janssen, 16-8-2012
Tip rechstreeks boeken is vaak goedkoper en betere plekken dan de touroperators!

We hebben een aantal aanbieders voor Portofelice voor je op een rij gezet: