Camping Cortina

5.7Voldoende

Italië, Veneto, Cortina d' Ampezzo

Op vakantie geweest naar Cortina?

5.7Voldoende

Tonen op kaart

3 reviews over Camping Cortina

• 2018
    5Paula17-05-2018

Nooit meer, om depressief van te worden.

Deze camping stond nergens in de boekjes, maar was de enige camping die open was in mei. De medewerkers zijn erg aardig en het sanitair was goed, maar dat is ook het enige positieve helaas. Wat een drama verder. De hele camping staat vol met armetierige caravans waar houten hutjes aangebouwd zijn. Echt afschuwelijk. Wij hadden slecht weer en de sfeer was hierdoor gewoon deprimerend. Helaas was er door het slechte weer ook niets te zien van de omliggende Dolomieten. Voor ons was het een nacht en nooit weer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Wim08-12-2010

Goed gelegen camping

Camping Cortina is voor het grootste gedeelte gelegen in een sparrenbos, waar de bomen erg dicht op elkaar staan. Met een grote caravan is het een beetje problematisch om hier nog een plekje te vinden. Naast het bos zijn er maar een beperkt aantal plaatsen vrij voor trekkers. Mooi sanitair, prima onderhouden en in de winter zeer degelijk verwarmd. Warme douches gratis. Samen met twee andere ligt de camping in een prachtige omgeving, niet al te ver van het centrum van Cortina d'Ampezzo. In november is het de enige camping die open is. Vriendelijke uitbaters.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2010

• 7Cees uit Kerkrade09-07-2010

Camping net buiten het dorp

Camping "Cortina" ligt net buiten het dorp aan een snelstromend riviertje tegenover camping "Rochetta". Het merendeel van de plaatsen onder de sparren dus schaduw en (voor de tentslapers) wat dicht bij het geluid dat zo'n riviertje maakt. Er is ook een "bovengedeelte"met wat minder tot geen schaduw maar daar wel het mooiste uitzicht op de bergen. Sanitair: ruim voldoende. Restaurant: Geen vis, geen vlees, alleen pizza maar die is prima.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2010

0 tips over Camping Cortina

1 vraag over Camping Cortina

• astrid, 24-12-2010

camping cortina

hallo wij hebben een vraag over camping cortina, is het zwembad wat? is het een camping geschikt voor een jong stel met een zoon van 9, hebben ze mooie tentplaatsen, we zijn heel nieuwsgierig want er is weinig bekent over de camping, bedankt

Camping Cortina info

• Huishoudelijke apparatuurKluis