Camping Cortina

CampingWeer vandaag23°11°
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cortina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Cortina in het Nederlands

Nooit meer, om depressief van te worden.

Paula
17-5-2018

Deze camping stond nergens in de boekjes, maar was de enige camping die open was in mei. De medewerkers zijn erg aardig en het sanitair was goed, maar dat is ook het enige positieve helaas. Wat een drama verder. De hele camping staat vol met armetierige caravans waar houten hutjes aangebouwd zijn. Echt afschuwelijk. Wij hadden slecht weer en de sfeer was hierdoor gewoon deprimerend. Helaas was er door het slechte weer ook niets te zien van de omliggende Dolomieten. Voor ons was het een nacht en nooit weer.

Goed gelegen camping

Wim
8-12-2010

Camping Cortina is voor het grootste gedeelte gelegen in een sparrenbos, waar de bomen erg dicht op elkaar staan. Met een grote caravan is het een beetje problematisch om hier nog een plekje te vinden. Naast het bos zijn er maar een beperkt aantal plaatsen vrij voor trekkers. Mooi sanitair, prima onderhouden en in de winter zeer degelijk verwarmd. Warme douches gratis.

Samen met twee andere ligt de camping in een prachtige omgeving, niet al te ver van het centrum van Cortina d'Ampezzo. In november is het de enige camping die open is. Vriendelijke uitbaters.

Camping net buiten het dorp

Cees uit Kerkrade
9-7-2010

Camping "Cortina" ligt net buiten het dorp aan een snelstromend riviertje tegenover camping "Rochetta". Het merendeel van de plaatsen onder de sparren dus schaduw en (voor de tentslapers) wat dicht bij het geluid dat zo'n riviertje maakt. Er is ook een "bovengedeelte"met wat minder tot geen schaduw maar daar wel het mooiste uitzicht op de bergen. Sanitair: ruim voldoende.

Restaurant: Geen vis, geen vlees, alleen pizza maar die is prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Cortina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cortina in Cortina d' Ampezzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cortina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cortina scoort een 5.56 uit 10 op basis van 3 reviews.