Camping Agriturismo La Buona Terra

Weer vandaag5°-2°
Camping Agriturismo La Buona Terra
7,3

Laatste review

Wij stonden half augustus op deze camping voor een week. De eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk, correct en gastvrij (de recensie hieronder hebben we met toenemende verbazing gelezen). Ook dochter Stella stond altijd klaar voor de gasten met een glimlacht en uitstekende Engels.

De camping is prima gelegen voor een bezoek aan Venetië, Padua en de schitterende bergdorpjes rond Asiago. Een boerencamping met relatief veel luxe en goed sanitair (zie foto's). Tijdens ons verblijf werd het sanitair dagelijks grondig gepoetst, van smerige WC's absoluut geen sprake. Afwatering douches inderdaad niet super.

Het eten (4 gangen) was ambachtelijk en zeer smakelijk - echt Italiaans - voor €20pp.

De (afgebakende) plaatsen zijn voor Italië zeer ruim: voor ons met alleen caravan en auto was de plaats riant. De kinderen hebben genoten van de dieren, een ritje op de huifkar en het schitterend zwembad.

Toegevoegd aan ons lijstje met favorieten.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

11 reviews over Camping Agriturismo La Buona Terra in het Nederlands

Oase van rust en ruimte

Inch,
2-9-2018

Toegevoegd aan ons lijstje met favorieten.

Een tegenvaller

Jonneke,
15-8-2018

In december deze kleine camping met 16 plaatsen geboekt. bij aankomst bleek de camping meer dan 50 plekken te hebben. Wij hadden meerdere malen via mail en telefoon gevraagd om drie plekken naast elkaar en dit bleek bij aankomst toch niet zo te zijn. Een tegenvaller voor ons. Geen zelfgebakken broodjes, ritjes op de tractor, workshops voor kids of andere idyllische dingen die we van tevoren hadden gelezen. Hier was geen tijd voor. Vrouw van de beheerder was zeer onaardig. Toiletten smerig en te weinig. Slechts 1 wastafel bij de toiletten, voor de rest geen wastafels voor je make up, tanden poetsen e.d. Bij de douches liep het water van je buren naar binnen en de afwasbakken waren zeer laag.

Voordelen: prima zwembad, kinderen vonden de dieren erg leuk. Leuke pizzeria op 3 min van de camping.

Heerlijk

Bernadette Hontelez,
6-10-2017

La Buona Terra is een heerlijk rustige camping met hele ruime plekken in een boomgaard. We hebben er een fijne tijd gehad. Vanuit de camping is ook Venetië (een aanrader) prima te bereizen en de omgeving prima te fietsen.

Het sanitair is splinternieuw en wordt fijn schoongehouden, er zouden wel wat meer toilettafels mogen zijn en er is momenteel geen handige gelegenheid voor het doen van de afwas, maar daar hebben we de pret niet door laten drukken.

's avonds, bij voldoende animo (wij waren in het naseizoen en er stonden nog maar enkele gasten) wordt er heerlijk gekookt.

Sympathieke familie, mooie camping

Annemarie,
19-7-2017

Camping in boomgaard, mooi zwembad, recent vernieuwd en heel verzorgd sanitair, gastvrije eigenaren, lekker eten op terras, winkeltje met eigen gebakken brood en biologische producten uit eigen tuin. Extra sfeer door alle dieren: paarden, ezel, kippen, eenden, konijnen. In de buurt een station waarvan een rechtstreekse trein naar Venetië gaat( 40 minuten).

Fantastische plek

Meike,
19-7-2017

Super fijn verblijf!! We stonden op de camping, mooie plekjes in de boomgaard en heel klein schalig. Sanitair waar in de overige recensies over geklaagd wordt is zeer recent vernieuwd en nu prachtig fris en schoon. Fijn zwembad en door alle dieren en leuke sfeer. Hondjes zijn super lief.

Af te raden

Hanny
27-9-2015

Afgelopen augustus wilden wij minstens een week op deze camping staan om de steden Vicenza en Padova te bezoeken. Na 1 nacht zijn we weer vertrokken. Het sanitair is erbarmelijk en de gelegenheid om het toilet van de caravan te legen daar zijn geen woorden voor. Verzonken put in de grond waarvan de deksel slechts met een klauwhamer te openen is. De arrogante eigenaar duwde mij, een vrouw van 70, de hamer on de hand. Hoe klantvriendelijk kan je zijn? Voor zichzelf hebben ze het prima in orde; mooi huis, mooi zwembad, maar de kunst van gasten ontvangen verstaan ze niet. Ik vind daarom de voorgaande reacties tamelijk naïef en dom. We hebben er 's avonds gegeten en vonden het eten en de sfeer niet om over naar huis te schrijven. Ons zien ze daar niet meer. We hebben gelukkig daarna nog een heerlijke tijd in Italië gehad.

sanitair beneden alle peil

veronica
3-9-2015

1 wc voor hele camping (zowel voor mannen als voor vrouwen ). De 2 Hurk wc in de container niet meegerekend. Ook 1 douche voor hele camping. De 2 "tot douche herbouwde hurk wc " niet meegerekend. Er was geen vers brood te koop zoals de website aangeeft. De plekjes in de boomgaard wel ruim en mooi. Ook zwembad in orde en erg rustig.

Precies wat we zochten!

Pieter
18-8-2015

Een boeren camping met mooi zwembad en ruime plaatsen. In de buurt van prachtige steden als padova, verona, vicenca en natuurlijk venetie. Met mooi natuurgebied om de hoek. Een prima alternatief in het binnenland tussen het drukke garda meer en de toeristische oostkust.

sympathieke camping

Goos Eikelboom
12-8-2015

Bijzonder leuke agri-camping waar alles aanwezig is wat een kampeerder nodig heeft. Hartelijke ontvangst door de sympathieke eigenaren. Er is een zwembad met ligbedden beschikbaar en een leuk barretjes waar je lekkere drankjes kunt drinken. Wil je niet koken dan kun je 's middags of 's avonds lekker eten op de camping. Er waren veel Nederlandse en Belgische gezinnen in de periode dat wij er waren. Leuk voor jonge kinderen.

Alleen het sanitair is ondermaats: er is niets gescheiden (heren/dames, afwassen/douchen etc) en er wordt te weinig schoongemaakt.

Niet in het hoogseizoen

hmzweers
22-3-2015

Waar wij eerst met weinigen stonden en het prima vertoeven was, is deze (doortrek )camping ontdekt.Er zijn 20 plekken, die in het hoogseizoen allen bezet waren en daar is het sanitair, 2 toiletten en 2 douches echt niet op berekend. Water afvoer op de camping met slecht weer onvoldoende. Vriendelijke campingbaas, met zijn vrouw Luisa en medewerker Marco met elke dag heerlijk eten op het terras of binnen. Eigen plekken , sommige met veel ,andere met minder privacy.Zwembad is mooi en wordt goed onderhouden. In voor of na seizoen een leuk adres, te druk in het hoogseizoen,met een dan wat forse prijs voor de te weinig voorzieningen.Dan lange wachttijden bij het sanitair en wordt dan onvoldoende schoongehouden.Het omliggende gebied, Colli Euganei is aardig, maar niet spectaculair tenoemen, maar leuk om een paar dagen te verblijven. Uitgangspunt om bijv Venetie te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo La Buona Terra in Cervarese Santa Croce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo La Buona Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.