6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo La Buona Terra voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping Agriturismo La Buona Terra in het Nederlands

De ligging klopt, de expoitatie niet.

Euphemia
12-7-2019

Goede uitvalsbasis om Padua en Vicenza te bezoeken, maar zeer onvriendelijke eigenaren. Aanvankelijk mochten we een plek uitkiezen, maar mevrouw kwam melden dat we uit 2 door haar aangewezen plekken moesten kiezen. Alles weer verplaatst. Eén plek bleek door alle wielsporen van een camper of caravan niet geschikt voor ons, tentkampeerders. Gewoon niet vlak genoeg. Mevrouw snapte dat niet. Het sanitair was minimaal en werd slecht schoon gemaakt. We hebben nooit zien schoon maken. Regelmatig was het toiletpapier en zeep op. Slechts 1 wastafel aan de dameszijde en 1 aan de herenzijde: we zijn benieuwd hoe dat in het echte hoogseizoen gaat. Ook de mogelijkheid voor het afwassen was vies en ongeschikt. Ik trof een campinggast die zelf de gootsteen aan het schoonmaken was. De prijzen zijn fors; geen enkele Italiaanse camping noemt juni al het hoogseizoen en vraagt zoveel per persoon en plek. De prijs/kwaliteitverhouding klopt niet.

Heerlijk!

Lise
11-7-2019

Wij hebben hier ruim 2 weken op de camping gestaan met onze tent. Het was echt genieten, we hebben verschillende leuke plaatsen (Verona, Venetie, Padua etc.) in de omgeving bekeken en leuke wandelingen gemaakt. Daarna kon je heerlijk afkoelen in het zwembad. De eigenaren van het agriturismo geven je het gevoel dat je welkom bent er helpen je waar ze dat kunnen (hebben goede tips!). Toen wij hier waren was het rustig op de camping (+/- 9 plaatsen bezet), het sanitair was schoon en recent vernieuwd. Een aandachtspunt zou het afwasgedeelte zijn, deze is erg laag. Tip voor toekomstige bezoekers: neem anti-muggen spul mee. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en zouden de camping zeker aanraden!

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke, rustgevende camping, fijn om er te zijn

Otto Brouwer
10-7-2019

Fijne en heel rustige camping met een heel prettige sfeer. We konden zelf een plek kiezen in de boomgaard. Het wordt gerund door een familie waarvan een aantal personen heel goed engels praten; door ieder hartelijk bejegend. Prima sanitair, al kan het als het druk wordt wel wat weinig toilet- en wasgelegenheid zijn. 's-Morgens vers gebakken brood te krijgen bij het restaurant. Wij hebben er niet gegeten, maar het restaurant werd wel druk bezocht, ook voor de lunch en diners voor groepen. Wij hadden er 3 dagen een prima verblijf en hebben o.a. Padua en Vicenza bezocht.

Gereisd Met partner in mei 2019

Ik kom hier niet terug

Monofeliz
17-6-2019

We waren verbaasd te vernemen dat op deze camping ook juni tot hoogseizoen behoort, terwijl overal elders juni nog laagseizoen is. De prijs is stevig, €36 per nacht voor 2 pers. met caravan. De camping is behoorlijk groot, meer dan 40 plaatsen. Alles oogt enigszins naar vergane glorie Het sanitair is modern maar wordt niet onderhouden. Vieze wc's, vieze vloeren. Regelmatig geen toiletpapier. Slechts een wastafel. Betalen kan niet met pinpas of creditcard, alleen cash. Maaltijden zijn goed. Uit de hele omgeving komt men er dineren. De omgeving is nogal saai. Allemaal industrie en moderne woonwijken.

Oase van rust en ruimte

Inch
2-9-2018

Wij stonden half augustus op deze camping voor een week. De eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk, correct en gastvrij (de recensie hieronder hebben we met toenemende verbazing gelezen). Ook dochter Stella stond altijd klaar voor de gasten met een glimlacht en uitstekende Engels. De camping is prima gelegen voor een bezoek aan Venetië, Padua en de schitterende bergdorpjes rond Asiago. Een boerencamping met relatief veel luxe en goed sanitair (zie foto's). Tijdens ons verblijf werd het sanitair dagelijks grondig gepoetst, van smerige WC's absoluut geen sprake. Afwatering douches inderdaad niet super. Het eten (4 gangen) was ambachtelijk en zeer smakelijk - echt Italiaans - voor €20pp. De (afgebakende) plaatsen zijn voor Italië zeer ruim: voor ons met alleen caravan en auto was de plaats riant. De kinderen hebben genoten van de dieren, een ritje op de huifkar en het schitterend zwembad. Toegevoegd aan ons lijstje met favorieten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een tegenvaller

Jonneke
15-8-2018

In december deze kleine camping met 16 plaatsen geboekt. bij aankomst bleek de camping meer dan 50 plekken te hebben. Wij hadden meerdere malen via mail en telefoon gevraagd om drie plekken naast elkaar en dit bleek bij aankomst toch niet zo te zijn. Een tegenvaller voor ons. Geen zelfgebakken broodjes, ritjes op de tractor, workshops voor kids of andere idyllische dingen die we van tevoren hadden gelezen. Hier was geen tijd voor. Vrouw van de beheerder was zeer onaardig. Toiletten smerig en te weinig. Slechts 1 wastafel bij de toiletten, voor de rest geen wastafels voor je make up, tanden poetsen e.d. Bij de douches liep het water van je buren naar binnen en de afwasbakken waren zeer laag. Voordelen: prima zwembad, kinderen vonden de dieren erg leuk. Leuke pizzeria op 3 min van de camping.

Heerlijk

Bernadette Hontelez
6-10-2017

La Buona Terra is een heerlijk rustige camping met hele ruime plekken in een boomgaard. We hebben er een fijne tijd gehad. Vanuit de camping is ook Venetië (een aanrader) prima te bereizen en de omgeving prima te fietsen. Het sanitair is splinternieuw en wordt fijn schoongehouden, er zouden wel wat meer toilettafels mogen zijn en er is momenteel geen handige gelegenheid voor het doen van de afwas, maar daar hebben we de pret niet door laten drukken. 's avonds, bij voldoende animo (wij waren in het naseizoen en er stonden nog maar enkele gasten) wordt er heerlijk gekookt.

Gereisd Met partner in september 2017

Sympathieke familie, mooie camping

Annemarie
19-7-2017

Camping in boomgaard, mooi zwembad, recent vernieuwd en heel verzorgd sanitair, gastvrije eigenaren, lekker eten op terras, winkeltje met eigen gebakken brood en biologische producten uit eigen tuin. Extra sfeer door alle dieren: paarden, ezel, kippen, eenden, konijnen. In de buurt een station waarvan een rechtstreekse trein naar Venetië gaat( 40 minuten).

Fantastische plek

Meike
19-7-2017

Super fijn verblijf!! We stonden op de camping, mooie plekjes in de boomgaard en heel klein schalig. Sanitair waar in de overige recensies over geklaagd wordt is zeer recent vernieuwd en nu prachtig fris en schoon. Fijn zwembad en door alle dieren en leuke sfeer. Hondjes zijn super lief.

Af te raden

Hanny
27-9-2015

Afgelopen augustus wilden wij minstens een week op deze camping staan om de steden Vicenza en Padova te bezoeken. Na 1 nacht zijn we weer vertrokken. Het sanitair is erbarmelijk en de gelegenheid om het toilet van de caravan te legen daar zijn geen woorden voor. Verzonken put in de grond waarvan de deksel slechts met een klauwhamer te openen is. De arrogante eigenaar duwde mij, een vrouw van 70, de hamer on de hand. Hoe klantvriendelijk kan je zijn? Voor zichzelf hebben ze het prima in orde; mooi huis, mooi zwembad, maar de kunst van gasten ontvangen verstaan ze niet. Ik vind daarom de voorgaande reacties tamelijk naïef en dom. We hebben er 's avonds gegeten en vonden het eten en de sfeer niet om over naar huis te schrijven. Ons zien ze daar niet meer. We hebben gelukkig daarna nog een heerlijke tijd in Italië gehad.

Gereisd Met partner in januari 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo La Buona Terra in Cervarese Santa Croce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo La Buona Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.