Camping Agriturismo La Buona Terra

9 reviews over Camping Agriturismo La Buona Terra in het Nederlands

Heerlijk

Bernadette Hontelez
6-10-2017

La Buona Terra is een heerlijk rustige camping met hele ruime plekken in een boomgaard. We hebben er een fijne tijd gehad. Vanuit de camping is ook Venetië (een aanrader) prima te bereizen en de omgeving prima te fietsen.

Het sanitair is splinternieuw en wordt fijn schoongehouden, er zouden wel wat meer toilettafels mogen zijn en er is momenteel geen handige gelegenheid voor het doen van de afwas, maar daar hebben we de pret niet door laten drukken.

's avonds, bij voldoende animo (wij waren in het naseizoen en er stonden nog maar enkele gasten) wordt er heerlijk gekookt.

Sympathieke familie, mooie camping

Annemarie
19-7-2017

Camping in boomgaard, mooi zwembad, recent vernieuwd en heel verzorgd sanitair, gastvrije eigenaren, lekker eten op terras, winkeltje met eigen gebakken brood en biologische producten uit eigen tuin. Extra sfeer door alle dieren: paarden, ezel, kippen, eenden, konijnen. In de buurt een station waarvan een rechtstreekse trein naar Venetië gaat( 40 minuten).

Fantastische plek

Meike
19-7-2017

Super fijn verblijf!! We stonden op de camping, mooie plekjes in de boomgaard en heel klein schalig. Sanitair waar in de overige recensies over geklaagd wordt is zeer recent vernieuwd en nu prachtig fris en schoon. Fijn zwembad en door alle dieren en leuke sfeer. Hondjes zijn super lief.

Oude reviews (archief)

Af te raden

Hanny
27-9-2015

Afgelopen augustus wilden wij minstens een week op deze camping staan om de steden Vicenza en Padova te bezoeken. Na 1 nacht zijn we weer vertrokken. Het sanitair is erbarmelijk en de gelegenheid om het toilet van de caravan te legen daar zijn geen woorden voor. Verzonken put in de grond waarvan de deksel slechts met een klauwhamer te openen is. De arrogante eigenaar duwde mij, een vrouw van 70, de hamer on de hand. Hoe klantvriendelijk kan je zijn? Voor zichzelf hebben ze het prima in orde; mooi huis, mooi zwembad, maar de kunst van gasten ontvangen verstaan ze niet. Ik vind daarom de voorgaande reacties tamelijk naïef en dom. We hebben er 's avonds gegeten en vonden het eten en de sfeer niet om over naar huis te schrijven. Ons zien ze daar niet meer. We hebben gelukkig daarna nog een heerlijke tijd in Italië gehad.

sanitair beneden alle peil

veronica
3-9-2015

1 wc voor hele camping (zowel voor mannen als voor vrouwen ). De 2 Hurk wc in de container niet meegerekend. Ook 1 douche voor hele camping. De 2 "tot douche herbouwde hurk wc " niet meegerekend. Er was geen vers brood te koop zoals de website aangeeft. De plekjes in de boomgaard wel ruim en mooi. Ook zwembad in orde en erg rustig.

Precies wat we zochten!

Pieter
18-8-2015

Een boeren camping met mooi zwembad en ruime plaatsen. In de buurt van prachtige steden als padova, verona, vicenca en natuurlijk venetie. Met mooi natuurgebied om de hoek. Een prima alternatief in het binnenland tussen het drukke garda meer en de toeristische oostkust.

sympathieke camping

Goos Eikelboom
12-8-2015

Bijzonder leuke agri-camping waar alles aanwezig is wat een kampeerder nodig heeft. Hartelijke ontvangst door de sympathieke eigenaren. Er is een zwembad met ligbedden beschikbaar en een leuk barretjes waar je lekkere drankjes kunt drinken. Wil je niet koken dan kun je 's middags of 's avonds lekker eten op de camping. Er waren veel Nederlandse en Belgische gezinnen in de periode dat wij er waren. Leuk voor jonge kinderen.

Alleen het sanitair is ondermaats: er is niets gescheiden (heren/dames, afwassen/douchen etc) en er wordt te weinig schoongemaakt.

Niet in het hoogseizoen

hmzweers
22-3-2015

Waar wij eerst met weinigen stonden en het prima vertoeven was, is deze (doortrek )camping ontdekt.Er zijn 20 plekken, die in het hoogseizoen allen bezet waren en daar is het sanitair, 2 toiletten en 2 douches echt niet op berekend. Water afvoer op de camping met slecht weer onvoldoende. Vriendelijke campingbaas, met zijn vrouw Luisa en medewerker Marco met elke dag heerlijk eten op het terras of binnen. Eigen plekken , sommige met veel ,andere met minder privacy.Zwembad is mooi en wordt goed onderhouden. In voor of na seizoen een leuk adres, te druk in het hoogseizoen,met een dan wat forse prijs voor de te weinig voorzieningen.Dan lange wachttijden bij het sanitair en wordt dan onvoldoende schoongehouden.Het omliggende gebied, Colli Euganei is aardig, maar niet spectaculair tenoemen, maar leuk om een paar dagen te verblijven. Uitgangspunt om bijv Venetie te bezoeken.

Een authentieke vakantie

heleen
19-8-2014

We wilden graag Venetië bezoeken op terugreis (vanuit Kroatië). Campings in buurt: te duur, te druk, verouderd en bij toeval botste ik op internet op deze camping. Voor bezoek aan Venetië moet je toch de auto of de trein nemen, dus een klein uur is niet onoverkomelijk. De familiehoeve bestaat uit kamers, charmehuisjes en een 20-tal kampeerplaatsen met elektr en water. Groot zwembad, vaak het rijk voor jou alleen. De campinguitbater Domenico rijdt met huifkar rond met de kindjes. De hondjes zijn superlief. Gastvrouw Luisa kookt elke middag en avond een heerlijk diner (15 euro per persoon) en je kan intekenen (enkel bioproducten van de boerderij). Heerlijk vers brood en beleg te verkrijgen (bio). Bij het zwembad schenkt Marco het aperitief. Leven als God in Frankrijk, PUUR genieten. Minpuntjes: weinig sanitair, veel muggen (muggenproduct meenemen). Aanrader voor bourgondiërs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo La Buona Terra in Cervarese Santa Croce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo La Buona Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo La Buona Terra scoort een 7.53 uit 10 op basis van 9 reviews.