Appartement Villaggio Lido

Laatste review

Goede locatie

Dirk,
18-9-2016

Grote appartementen voor leuke prijs,met auto binnen 5min. bij de boot naar Venetië en dag parkeren kost 5 euro.Dicht bij strand en verschillende restaurants. Complex stelt weinig voor,zwembad word elke dag schoongemaakt en beheerder is aardig.

Kenmerken
Peuterbad
Speeltuin
Parkeren mogelijk

18 reviews over Appartement Villaggio Lido in het Nederlands

Goede locatie

Dirk
18-9-2016

Fijn appartement dicht bij zee

familie
17-8-2014

Kleinschalig complex met een leuk zwembad. Het appartement was verrassend ruim. Inrichting was erg compleet en het zag er allemaal heel netjes en schoon uit. Het zwembad werd elke dag door de huismeester schoongemaakt en gecontroleerd. De zee, diverse restaurants en winkels voor dagelijkse benodigdheden zijn op loopafstand. Nadeel is dat je moet inchecken in Jesolo en dat het zwembad 'smiddags tijdens siesta zo'n 2 uur gesloten is.

Verder een leuk adresje voor een geslaagde vakantie.

karig maar acceptabel

H. Mulder
29-9-2013

Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Ruime appartementen en balkons aan voor- en achterzijde. Schoon. Redelijke bedden. Prima ligging.

Heel onhandig was dat je in Jesolo moest inchecken voor dit appartement. De huismeester is er meer niet als wel en lastig communiceren met hem. Was niet op afgesproken tijd aanwezig om borg terug te betalen. In zwembad lag klein laagje groen water en was dus dicht.

Samenvattend: verwacht niet te veel. Mag ook niet voor het geld wat wij hebben betaald. Al met al vrij matig maar voldoende.

De Jong Intra

Klein complex, beetje gedateerd maar wel schoon.

Familie met appartement en bungalow
29-8-2011

Appartementen 2-laags rondom zwembad gesitueerd, waardoor het niet erg rustig overkomt, vooral als iedereen in het zwembad of op het balkon zit. Wij zaten in een 2-onder een kap woning/bungalow, waar het aanzienlijk rustiger was. Echter de inrichting van de appartementen was beter en groter dan van de bungalows. De inrichting is een beetje gedateerd maar dat went wel vooral omdat je toch altijd buiten zat of weg was. Nadeel is dat de meeste woningen geen airco hebben, waardoor het 's avonds en 's nachts behoorlijk warm kan worden, vooral in de bungalows. Ivm diefstal of insluiping hou je de ramen dicht waardoor het nog benauwder wordt ( wel op aanraden van het reisbureau en huismeester). Koop dus een goedkope ventilator voor enige verkoeling. Verder in de omgeving genoeg restaurants, een warme bakker voor vers brood en een krantenwinkel waar je elke ochtend al de krant kunt halen van dezelfde dag. Verderop een kleine en grote supermarkt (Smile) waar je alles kunt krijgen.

Heerlijke standvakantie

Gezin Arts
29-8-2011

Appartement Villago Lido was voor ons een ruim appartement met twee slaapkamers en woonkamer. (Totaal 4 losse bedden, 1 stapelbed, 1 slaapbank). Appartement was schoon, maar wel warm. Er is geen airco of waaier. Het zwembad is groot met kinderbad, maar tussen de middag (12:30-15:30uur) en na 20:00 uur dicht. Naast het appartement is een speeltuin met oa glijbaan, schommel en klimtoestel. Het strand ligt ong. 500 meter van het appartement. Het zandstrand is breed, schoon en er staan gratis strandstoelen en parasols. De zee is eerst 30 meter ondiep en daarna dieper. Wel veel muggen, dus goed insmeren met antimuggenspul. In het linnenpakket zit wel lakens en kussenslopen, geen handdoeken. Venetië ligt dichtbij. 10 km Verderop auto parkeren, boot nemen en de boot brengt je na het centrum van Venetië. Verder kun je naar Jesolo waar het uitgaansleven, veel winkels, waterpretpark enz is. In Cavallino kun je ook goed eten, is een supermarkt en heerlijke ijsjes.

Ruim, dicht bij centrum

Stan Timmermans
12-8-2010

Het was een heerlijke week in het grote appartement dat wij hadden.

Ruime kamer en tv met ook Engelse en Amerikaanse zenders zoals MTV.

Lekker zwembad met mooie verlichting 's avonds, diep en laag.

Ontzettend dicht bij het centrum, en dicht bij strand*.

Gratis privé strandstoelen op het strand, je hebt een kamer nummer, dat kamer nummer staat ook op een van die stoel.

Aardige mensen en erg behulpzaam.

prijs kwaliteit in verhouding

Fam. Heemskerk
20-8-2009

We waren op de hoogte van het feit dat het parkje iets afgelegen lag, maar alles was gewoon goed te belopen. Kom je voor het uitgaans leven zit je hier niet goed, dan kan je beter Lido de Jesolo kiezen. Maar kom je voor het zonnetje en het strand zit je hier goed ! Op het plein bij de Smile (grote supermarkt) was s'avonds van alles te doen. op dinsdag is er een grote markt, ga wel heel vroeg anders krijg je het koniginnedag gevoel in Amsterdam. Op vrijdagavond is markt in Cavallino centrum. Het interieur in inderdaad aan vervanging toe, maar we waren veel weg dat scheelt. We hebben ivm. de warmte 2 grote ventilatoren gekocht voor 15 euro om de hitte eruit te krijgen. Het schijnt dat er 3 app. zijn met airco! De app. zijn heel verschillend! kleine terassen, grote, wel bbq, geen bbq geef dit aan bij je boeking op het reisbureau! De huisbaas spreekt een beetje duits maar verder niets. Als enige geen controle op ons strand ivm. bedjes etc. wil je meer weten mailen mag zijn 3 weken geweest

Ongezellig

Agnes
16-8-2009

Wij zijn hier van 8 tot 15 augustus 2009 op vakantie geweest en het viel ons erg tegen. Heeft waarschijnlijk ook met 'smaak' te maken. Om 16 uur zouden we het 'huisje' in kunnen, echter dit kon pas om 18.30 uur. Op zich niet zo'n ramp, maar toch even goed om te melden.

Appartementen erg onvrij, alles boven op elkaar. Wij waren met 4 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar. Keuken/kamer kon je amper bewegen zo krap (maar volgens mij zijn er verschillende appartementen. Ons appartement had 3 kamers). Slaapkamer was enorm groot, dus we hebben alle matrassen op 1 kamer gegooid en de kleine kamer als bagage/rommelkamer gebruikt.

Op zich was alles aanwezig in het appartement (simpele uitrusting, maar je kon je prima redden). Omgeving erg luidruchtig. Als je van campings houdt en veel mensen dicht in je buurt, is dit appartement zeer geschikt. De informatie die we op internet vonden, komt niet overeen met de werkelijkheid. Muggen hebben wij weinig last van gehad. Appart. was wel schoon!

Topper

ans van sermond
8-8-2009

Mooi ruim en schoon apartement. Strand inclusief strandstoelen en parasol. Maar in het dorp niets te doen. Muggen!!!!!! Als deze er niet waren een aanrader ook Jessolo is iets om voor terug te komen.

Is wel okay

Snoop
27-7-2009

Jammer dat concierge geen engels of duits sprak. Sleutel elders ophalen was opzicht ok. Dan wist je meteen wat er in centrum van Jesolo te doen was. Elke dinsdag (in de vakantie periode)is er markt op het terrein van de kinder kermis. Echte lekkere italiaans ijs moet je bij het winkelcentrum zijn. Loop supermarkt Smile voorbij aan het grote plein. In de vakantie periode zijn daar dagelijks vermakelijke optredens. Voor uitgebreide boodschappen ga naar de Family Store of Supermarkt Ali. Naar Venetie via Punta Sabioni, parkeer voorbij de bus terminal dat scheelt in de parkeerkosten en neem de boot niet later dan om 08.00 uur dan is het nog relatief rustig in Venetie.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Lido in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.