Camping Village Villa al Mare

Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Camping Village Villa al Mare
7,1

7 reviews over Camping Village Villa al Mare in het Nederlands

Prijs kwaliteit verhouding is zoek

David
15-8-2016

Dichtbij het strand is alles mee gezegd.

Gereisd Met partner in januari 2016

Echt nooit meer

Sanne
10-7-2016

We hadden een bungalow ''garden'' gehuurd. Bij aankomst was het personeel helemaal niet vriendelijk en om 15.00 uur moest ons huisje nog worden schoongemaakt, waarna we later achter een medewerker van de camping aan moesten rijden 10 minuten van de camping af. Daar op een afgelegen grasveldje stond onze bungalow. Omdat ik niet tevreden was en ons ook niet was verteld dat we niet op de camping stonden wilden we onze bungalow omboeken naar een bungalow dat wel op de camping stond. Dat kon maar dat koste ons nog €100 extra. Dat huisje was in zeer slechte staat. Ook was er geen zwembad, alleen een klein kinderbadje. Ook werden we verzocht een ander plekje op het strand te zoeken omdat de mensen op ligstoelen geen vrij uitzicht hadden. Voor ons echt nooit meer.

Gereisd Met partner in juli 2015

Geen 3 sterren waard. Te dure camping

Fam. Buurmans
12-8-2015

Kwamen een dag eerder aan dan geboekt, konden gelijk een plek uitzoeken. Plekken ruim en elec en water vlakbij. Sanitair (vooral muren en plafonds erg smerig). Maken alleen de vloeren schoon. Op de folder lijkt het of ze meerdere zwembaden hadden, is er maar 1. Een kleintje en ondiep. Strand wel heerlijk en dichtbij. Animatie ( 2 pers. lopen beetje chagerijnig rond. stelt niks voor) Waren klachten dat er een duitse man steeds bij de douches gluurde, daar werd niks aan gedaan. ( omdat ze al jaren op de camping kwamen) Daardoor div. nederlanders vertrokken. Wij zijn na een week vertrokken naar een grotere camping. Waar we het jaar daarvoor ook zaten. Houden meer van leven in de brouwerij. Hier is niks te beleven. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dure camping, hutje-mutje...

Fam. Mulders
23-8-2014

Als je bovenop de buurman wilt zitten moet je naar deze camping gaan. Erg krappe plaatsen, wel met water aansluiting en afvoer indien gewenst. Camping is erg duur. Wij betaalden > € 60 voor gezin met twee kinderen auto en caravan. Ligt wel aan mooi privé-strand. Restaurant met eenvoudig maar goed eten tegen betaalbare prijzen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Niet voor herhaling vatbaar

Hans Luckers
14-8-2014

Camping villa al mare is een aardige camping direct aan zee. Het sanitair is verouderd en wordt slecht schoongehouden. Zeer veel geluidsoverlast uit het aangrenzend havengebied. Tot ver na middernacht zeer harde muziek.

Gereisd Met partner in Mon Jul 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op en top gastvrijheid!

Frans en Renate van Houtert
21-7-2014

De goedkoopste mobile home gereserveerd omdat we dachten dat we alleen maar buiten ouden leven, deze was zwaar verouderd en er waren wat duurdere mobile homes die er geweldig uitzagen, helaas waren deze allemaal volgeboekt. Als alternatief boden ze ons een appartement op Residence le Dune aan, helemaal geweldig, prive zwembad, ondergrondse parkeergarage, fitnessruimte, vaatwasser en magnetron in de keuken, het was werkelijk perfect! Uit eten in het restaurant was helemaal top vooral visgerechten. Voor wie van een strandvakantie houdt en verder niet veel wil ondernemen is dit een aanrader. Als je veel wilt ondernemen moet je niet naar deze streek gaan. De eigenaren en het personeel zijn allemaal vriendelijk en maken graag een praatje met je.

Gereisd Met partner in Sat Jul 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

is een kleine camping en ligt op 100 meter van het strand

A Bakker
5-10-2007

is een kleine camping en ligt op 100 meter van het strand voor de kinderen is er elke dag wel iets te doen in de kinder opvang maar het spelen op het strand is natuurlijk ook geweldig.

Gereisd Met partner in juli 2006

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Villa al Mare in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Villa al Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.