KinderhotelWeer vandaag11°5°

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

514 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

mooie camping met groot zandstrand

S. de kloet
24-8-2016

mooie grote camping waar je eigenlijk niet veel van merkt.

wij zaten op gedeelte marina 2000 dus dichtbij het strand en kleine 10 min lopen van het centrum vd camping.

Veel te doen op de camping en de midgetgolfbaan is de moeite waard daar ben je wel een poosje bezig.

camping winkel en winkel net buiten het park zijn goed en betaalbaar, buiten de camping wat verder op zit de eurospin een grote zaak net zoiets als de lidl/aldi.

in de omgeving is inderdaad niet veel te beleven allen zit je dichtbij punta sabbaoni de oversteek naar venetie die zeker de moeite waard is.

neem in venetie de bootbus lijn 2 en je gaat om venetie heen en kan uitstappen waar en wanneer je wilt.

de regels op de camping zijn inderdaad streng in zwembad is dit soms moeilijk voor de kids die willen een balletje gooien of in het water springen maar als je je aan alles een beetje houd dan valt het wel mee, maak je niet zo druk !!

dit jaar voor het eerst naar marina di Venezia geweest ws gaan we volgend jaar weer terug !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer schone camping, ligging minder

Marleen
19-8-2016

Grote en schone camping. Informatievoorziening summier, er werd ons dan ook niks verteld over de siësta van 13.00-15.00.

Tussen deze tijden kun je dus niet de camping op of af, er worden gewoon hekken neer gezet!

Houd hier dan ook rekening mee!

Animatie en gezelligheid op het plein is 's avonds prima.

Afhankelijk van waar je gesitueerd bent op de camping, zijn fietsen geen overbodige luxe. Huren op de camping is niet duur en ze zijn heel vriendelijk!

De (midget) golfbaan op de camping is echt top!

Zwembad is schoon, je mag alleen niks meenemen aan balletjes en opblaasbare dingen.

Zwembad gaat om 13.00 -15.00 dicht, hetgeen belachelijk is. Glijbanen gaan een half uur eerder al uit en ook een half uur later aan.

Vergeet niet je muggenspray mee te nemen, muggen kunnen flink steken.

De omgeving viel ons zwaar tegen, saai en weinig te doen, geen gezellige stadjes.

Grote supermarkten zijn hier ook niet in de buurt helaas.

Een overtocht naar Venetië is de moeite waard, snel en niet duur!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

1 van de beste campings van Italie

Mariska
19-8-2016

Super mooie en vooral schone camping met een zeer mooi breed strand wat langzaam afloopt in zee.

Zwembad ook top en wordt iedere ochtend en zelfs de hele nacht schoongemaakt door een robot.

Het is een grote camping en om de orde te houden vindt ik de regels absoluut niet streng en siesta hoort erbij

Mocht je het een keer laat willen maken dan kan je terecht in 1 van de 6 strandbars die wel doorgaan naar 23.30 uur

Wij zijn er dit jaar voor de zevende keer geweest en gaan volgende jaar weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De Jong Intra

Prachtige camping met werkelijk waar alles aanwezig, van supermarkt tot camping winkel. Bij het eten op het plein worden s'avonds leuke optredens gegeven! Bijv. Musical the lion king, dit is heel leuk! Ook de vuurwerk show is prachtig.

Ligging van de camping is een ramp, in de buurt is vrijwel niet te beleven en het is net of je in een verlaten have gebied in zeeland rondrijd!! Staanplaatsen zijn niet heel ruim en verschillen ook nog van grote, maar niet in prijs...!!

Voor veel zaken zoals kinderatracties dient extra betaald te worden, dit terwijl je al de hoofdprijs betaald!

Kortom, als je ervan houdt om heel je vakantie gebonden te zijn aan je camping is dit prima, maar naar mijn mening kan dat ook in NL ( scheelt hoop kosten). Hou je van een doe vakantie, zoek dan nog even verder en ga sowieso naar een andere streek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Voor plezier moet je hier niet wezen

suzette
17-8-2016

Er zijn heel veel regels. Ik sluit me volledig aan bij de nare zwembadregels en overdreven siësta-handhaving ( deze camping kan veel leren van andere campings die ook siësta hebben maar niet zo overdreven met handhaving van regels omgaan)

De paspoorten, tja wij gingen ze de dag na aankomst ophalen maar dat kon volgens de mevrouw bij de uitgang niet op dat tijdstip. Wij zeiden dat we gewoon onze paspoorten terug wilden hebben, dat het staatseigendom is. Het kon niet omdat ze volgens haar in de kluis zaten. Na een hooglopende discussie kon ze blijkbaar toch onze paspoorten pakken uit een Hangmappen-kast in een kantoor dat enkel afgesloten werd door een lullige kunststoffen-deur, dus wat nou kluis???? Er werd ons door deze vrouw meerdere keren toegeschreeuwd : No, You must listen.. Ik heb normaalgesproken veel geduld en ben het toonbeeld van redelijkheid, billijkheid en rust... Maar hoe zij met ons omging schoolvoorbeeld van hoe t niet moet... Dan heb je dus het hele jaar naar de vakantie uitgekeken en dan wordt je echt door alleen het campingpersoneel zo belerend en autoritair te woord gestaan, ik heb dit nooit eerder meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

1 week verblijf was te kort

Miranda
16-8-2016

Wij dachten bij aankomst 'wat een megacamping'. Maar na een klein wandelingetje gemaakt te hebben, viel het reuze mee. Alles was goed aangegeven en een loopje mag je best hebben tijdens de vakantie. Wij hebben geen last gehad van 'regeltjes'. Alles was aanwezig. Zon, zee, strand, voldoende gezellige restaurants, bars, winkels en noem maar op. De spar supermarkt was heel voordelig en lekkere cappuchino was ook maar 1,40. We hebben zelfs in een chic specialiteitenrestaurant gegeten op het park. Was wel iets prijziger, maar het eten smaakte heerlijk en de bordjes waren feestelijk opgemaakt.

Mobile homes van Venue stonden in Marina 2000 gedeelte, heerlijk onder de pijnbomen in de schaduw. Eekhoorntjes in de bomen, dus ook leuk. Het strand was op loopafstand en was breed. Zee liep geleidelijk af en was lekker qua temperatuur. Iedere dag gratis 100 mb wifi was voor de kids (18 jaar) ook helemaal goed.

Kortom we waren op doorreis en verbleven hier maar 1 week, maar dit was iets te kort. We hadden 1 dag Venetië, maar hadden graag nog een keer gewild.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch zwembad en mooi strand

Jill
10-8-2016

Het is een hele grote camping, maar dat merk je bij je eigen tent eigenlijk niet zo. Plekken zijn zoals overal in Italië wel erg klein. Je staat erg op elkaar. Het zwembad is fantastisch en tussen 9 en 11 lekker rustig. Daarna erg druk (augustus). Grote voordeel dat er altijd ligbedjes zijn omdat je ervoor moet betalen. Per 2 met parasol voor 5 Euro voor een halve dag,10 Euro voor hele dag. Goed systeem! Eten op camping niet duur en lekker. Wij zijn meestal 40 Euro kwijt met zijn vieren als we 's avonds op de camping gaan eten. Inclusief drankje. Strand is breed en loopt gelijkelijk af, ideaal met kinderen. Wij zitten in een tent van de groene touroperator beginnend met de E. Die valt tegen. Oud en niet goed schoongemaakt. Fiets huren in onze ogen niet nodig. Huuraccommodaties staan op marina2000. Vlak bij strand en 10 minuten lopen van zwembad en centrum met restaurants en winkels.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Strenge grote camping

Toine
3-8-2016

Heel groot strand met fijn zand en vele volleybal velden. Tegen betaling kan men daar ligbedje en parasol huren. Strand loopt heel geleidelijk af. Diverse strandbarretjes aanwezig. Heel groot zwembad waar tegen betaling van €4,00 voor een halve dag, ligbedje te huur Is. Tegen betaling van €10.00 heb je gedurende de gehele dag 2 ligbedden en parasol beschikbaar. Men Is zeer streng. Ballen, stoelen etc zijn niet toegestaan. Er Is nagenoeg geen schaduw en een eigen parasol mag men niet in de grond zetten. Wel liggend gebruiken. Alles wijst erop dat zij geld willen verdienen aan verhuur van de bedjes. Erg jammer. Indien je niet gereserveerd hebt krijg je bij aankomst een volgnummer en wordt ja naar een weiland/ zandpad verwezen. Je voorkeur voor een plaats wordt gevraagd en op volgorde van de volgnummers krijg je een plaats aangewezen die je moe t accepteren. Op zich werkt dit prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wij zijn net nu 2 dagen terug na een fantastische week op de camping. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. De kinderen (6,9,11)waren helemaal in hun nopjes met het zwembad. Onze complimenten ook voor de animatie. Wat doen ze het leuk! Ontzettend leuke shows gezien, lekker gegeten in de restaurants op de camping. Zwembad is gewoon top. We kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve reacties. Wij gaan volgend jaar zeker weet terug

Naarste camping ooit

Johannes van der Heide
31-7-2016

Ik had in de winter gebeld om te reserveren (Mijn 10-jarige dochter en ik, tent en auto), ik kreeg te horen dat reserveren niet mogelijk was maar dat ik altijd wel kon komen, het was een hele grote camping, "we will always find a solution".

Toen ik eenmaal voor de deur stond was er geen plek. De "solution" bestond uit slapen in de auto op een parkeerterrein.

Dit is ab-so-luut onacceptabel. Na een lange rit naar Venetië is slapen in de auto geen oplossing als de camping vol is. Een oplossing kan zijn een nachtje op een andere camping, of een goedkoop hotelletje in de buurt. Mijn dochter huilt vrijwel nooit, maar die dag dus wel.

Mijn zus had er een stacaravan gereserveerd met haar twee kinderen, en mijn dochter kon daar logeren, ik heb zelf in de auto geslapen. De volgende dag kon ik wel de camping op.

Ik raad iedereen die niet een bevestigde reservering heeft af om te komen. Jammer, want voor de rest was het een grote maar leuke camping met allerlei voorzieningen, vriendelijk personeel, goed sanitair etcetera.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.