Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

514 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Fantastische camping

Marij Camp,
2-6-2017

Prachtige camping. Ligging is goed, sanitair is geweldig. De badgebouwen worden perfect schoon gemaakt. Mooi eigen aquapark. Voor de kleintjes perfect en ook voor de ouderen. 3 bubbelbaden, glijbaan en golfslagbad. Ook een 50 meter bad. Mogelijkheid voor duiklessen. Prachtig groot strand. De zee is uitermate geschikt voor kleine kinderen omdat de eerste meters heel ondiep zijn. Genoeg vertier voor kleine kinderen. Alleen voor de jeugd vanaf 15 jaar is er niet veel te doen 's avonds. Sinds mei 2017 zijn alle strandpaviljoens vernieuwd. In het najaar van 2017 wordt de gehele winkelstraat op de camping vernieuwd! Deze topcamping is zijn 5 sterren zeker waard. Wij zijn er nu 14 keer geweest en we blijven terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2017

geweldig

fenna,
28-5-2017

Je wordt direct goed ontvangen, er is heel vriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt. Een fantastisch zwemparadijs waar je je nooit verveeld en direct aan het strand. Verder is er nog heel veel meer te doen zoals golf, tennis, naar de speeltuin ect.

Gereisd met vrienden in juli 2016

grote camping, netjes, veel te doen

Maardje,
28-4-2017

Eind april was het heerlijk rustig en toch genoeg te beleven. Leuke minigolf! Restaurants ed op de camping waren allemaal open, het was er rustig maar goed gegeten. Vriendelijk personeel.

Eén zwembad (van de 6) was heerlijk warm water, was prima.

We zaten op Marina 2000, goede locatie.

Ons doel was een paar dagen Venetië, dan is Marina een prima uitvalsbasis.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

fantastisch

Michel,
21-3-2017

Sfeer prima, zwembad goed maar strand heerlijk groot en rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ronduit slecht, duur en klantonvriendelijk.

Zeer slecht bereikbaar (punt van het schiereiland en dus Elke dag file).

In de buurt is er weinig te doen behalve het dure Venetië en tientallen Italiaanse restaurants. Geen mooie steden in de buurt zoals dat in Toscane wel is.

Let op: op de dag van vertrek Moet je voor 12.00 de camping verlaten, anders Moet je 45 euro bijbetalen.

Het personeel is klantonvriendelijk en discrimineert de bezoekers. Voorbeeld: als je kind met een van de vele fonteintjes in het kinderbad speelt, word je direct vermanend aangesproken door een van de tientallen badmeesters. Als het echter een Italiaan is, dan wordt daar Niets van gezegd.

de dichtstbijzijnde Lidl is 10km uit de buurt met 1 uur file op elke dag van de week.

Het zwembad is voorzien van honderden huurbedden a 10 euro per dag. Je mag je eigen stoel/ligbad dus niet meenemen naar het zwembad.

Op deze camping stikt het van de muggen en hier wordt niets aan gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping

Willem
16-9-2016

Het is echt een plaatje. Goede voorzieningen. Straatjes prima en heerlijk dicht bij het strand!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

te streng of te luid in de nacht allemaal onzin

Marco Boormans
4-9-2016

Wij vonden het een geweldige camping voor zowel volwassen mensen en zeker ook voor de kinderen.

Animatie meer dan genoeg ook voor de kids, sanitair ruimtes op de camping waren altijd brand schoon. eten ook geweldig winkel op de camping ook fijn kortom een top camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie, ruim opgezette camping, die nogal doorslaat als het gaat om regeltjes en schoonmaak; elke ochtend om 8.00 wakker van de veegwagen die "3 blaadjes" komt opvegen, elke middag en avond lawaai van een compressor en overdrukventiel (Duikschool?) waar we 10 meter vandaag stonden... Super santitair; altijd douches met flinke waterdruk en zo warm als je wil. Strand is groot en daardoor nooit te druk; Zwembad daarentegen is veel en veel te druk; Goed dat de ligbedjes betaald zijn; kost wat, maar dan staan er tenminste geen leeg met handdoeken erop.

In de omgeving is weinig te beleven; als je iets wil doen of zien moet je eerst in file een uur in de auto om van het schiereiland af te komen... jammer!

Restaurants op de camping zijn prima, niet te duur en iedereen is vriendelijk.

Supermarkt (Spar) is prima, heeft alles tegen normale prijzen. erg druk voor (niet echt verse)broodjes in de ochtend. Je wordt wel continue in het Duits aangesproken, zelfs het antwoord op een Engelse vraag is in het Duits... al met al is de camping ook wel erg Duits georienteerd (laatse 3 weken augustus zaten er ook alleen maar Duitsers leek het wel)

Wifi op onze plek was prima (vlak bij zwembad / centrum) en deed het altijd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Onovertreffelijk en al 50 jr. onze superplek!

R.W. Koning
29-8-2016

Onderhoud op alle fronten zeer goed, veel vertier, schoon, en uitstekende

voorzieningen. Helaas vaak tot in de nacht veel lawaai en onvoldoende

controle daarop. Verblijf juli en augustus 2016.

Gereisd met partner in augustus 2016

een echte familie camping voorr groot en klein

toon eleveld
27-8-2016

geweldige camping komen er reeds zeven jaar hebben alweer een reservering gemaakt voor volgend jaar

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.