KinderhotelWeer vandaag11°2°

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Eurocamp

2 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Geweldig!

Edith
23-6-2011

Ik heb op deze camping gewerkt voor een organisatie. Ik heb al veel campings meegemaakt maar zelden zo schoon als deze. De camping ligt aan een zandstrand en er is een groot zwembad.

Verder zijn er een hoop winkeltjes en meerdere restaurants. Het eten is er heerlijk en je betaald er niet veel voor.

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Super genoten!

Edith
2-2-2010

Ik heb een peer maanden op deze camping gewerkt voor een organisatie.

Ik ben al heel wat keren op een camping geweest maar zo'n schone camping als deze zie je niet vaak. Wat ook erg ideaal was is dat het strand als het ware aan de camping vast zit. En er zijn genoeg winkeltjes, er zijn genoeg campings met alleen een kleine supermarkt maar hier vind je zelfs een kledingwinkeltje, sieraden, winkeltje, boekenwinkeltje etc.

Gereisd alleenreizend in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.