Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

45 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping!

Elisa
27-9-2013

Wij zijn net terug van een vakantie naar Marina di Venezia. We reisden met 3 volwassenen en 2 kleine kinderen (1,5 en 3,5 jaar). Wat een geweldige camping is dit qua ligging, ambiance en properheid. Wij hebben ons 18 dagen prima vermaakt. Vriendelijk personeel, mooi zwembad en mooi strand met een geleidelijk aflopende zee. Ideaal voor de kinderen. De regels van de camping kwamen ons niet vreemd voor en hebben hier dan ook geen hinder aan ondervonden. Top, wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd anders in september 2013

Prachtig!!

overijssel
5-6-2009

We zijn hier verleden zomer heengeweest! was een super camping! we waren er al eerder geweest, 5 jaar geleden, maar toen was het prachtige zwemparadijs er nog niet!

Toen wij aankwamen (28juni) waren er ontzettend veel Duitsers, en aangezien het toen EK was (spanje-duitsland) zat die avond het hele terras vol, was wel erg gezellig! (wij waren voor spanje)

super vermaakt, mooie musicals s' avonds! wel snel heen gaan anders heb je geen plek meer, ik wil wel nog een keer, maar dat willen mn ouders niet meer, want ze willen niet weer naar dezelfde plek :(

super schoon, mooie zwembaden, groot privéstrand, leuke winkeltjes!

Gereisd anders in juni 2009
2007

We zijn net terug van deze camping( 11-8-7) We zyn zelf 2vn 16 en 2vn 17 met onze ouders.

Het strand wel mooi en we stonden op een goede plek nog geen minuut van zee af. Maar savond was alles kwart over 11 dicht dus uitgaan ofzo kon nooit, dus savonds was het heel saai. je mocht geen geluid meer maken naar half 12, dan fietsen er bewakers rond wat helemaal nergens op sloeg! je betaald ergens duur voor en je mag niet eens normaal praten echt onzin! En als je 2 waarschuwingen krijgt word je van de camping afgegooit.

Ik zou er zeker niet heen gaan als je een beetje van uitgaan houd want dat zit er echt niet bij.We zoude er zeker geen 2de keer heen gaan.

Gereisd anders in augustus 2007

Vrij Uit

We brengen al enkele jaren onze vakantie door op deze camping.Deze camping spreekt ons echt aan,en denken nog lang niet aan ergens anders vertoeven.Deze camping heeft echt alles wat men nodig heeft voor een geslaagde vakantie.Je hoeft de camping niet af want alle voorzieningen zijn er.(bv)winkels,shops,restaurants,terassen,

zwembaden,zee,enzovoort.

De hygiene op sanitair is er 100% en de camping is er meer dan proper

Gereisd anders in juli 2007

We zijn er 5 jaar geleden geweest en gaan er dit jaar weer naar toe. We hebben er veel zin in want alles was TOP!

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn nu 3 drie naar deze camping geweest, super camping, grote plaatsen en zeer schoon sanitair. Restaurants zijn echt goed, heerlijk ijs. Geen bizarre prijzen in supermarkt (spar). wij willen dit jaar naar een nader gedeelte van italie maar kan nog niets vinden dat kan tippen aan deze camping. Dus waarsch. zal het wel weer marina worden. O,ja op 1 aug. is er geweldig mooi vuurwerk echt spectaculair. Voor campingplaats is reserveren niet nodig, zelf plaats uitzoeken.(behalve in aug) alle plaatsen met water en elektra.

Gereisd anders in juni 2007

de camping voor ons super gaaf iedere keer weer we zijn er nu 4x geweest en dit jaar gaan we weer.

Alles is binnen handbereik en je hebt niet eens de behoefte om 's avonds van de camping weg te gaan.

De kinderen(7+11) willen niets anders meer dan alleen hier heen al is het een heeeeel eind rijden vooral de lange weg naar de camping

Gereisd anders in juni 2007

Als je puur voor het strand en voor Venetië komt, is dit een geweldige camping! Vlakbij de opstapplaats voor de boot naar Venetië en een heerlijk strand. De camping is heel goed onderhouden en je vindt er alles wat je nodig hebt. Wij hebben ook fietsen gehuurd om de omgeving te verkennen, want met de auto is dat niet ideaal omdat het 1 lange weg is die met name op zonnige dagen overvol is.

Gereisd anders in mei 2007

We zijn net terug (05 Mei 2007)

Marcel Ozbek
7-5-2007

We zijn net terug (05 Mei 2007). Wat een schitterende camping is dit, je kunt er heerlijk vertoeven en hoeft eigenlijk de camping niet af.

We verbleven in een splinternieuwe caravan van Touroperator. Jammer is dat er voor de caravan een zandbak lag omdat er is verzuimt om tegels te laten neerleggen of een houten vlonder zoals andere reisorganisaties wel hebben gedaan.

Let hier op als je mocht gaan boeken.

Wat ook best jammer is is dat de camping van 1300-1500 geheel in ruste is, dus niet rijden met de auto, winkels gesloten, vreemd voor een vakantieoord. maar ja...zo zijn de Italianen he?

al met al een aanrader, lekker dicht bij het bootje naar Venetie (45 min varen).

Gereisd anders in mei 2007

Een redelijke camping, maar voor ons te groot. Animatie niet echt voor jongeren, eerder voorstellingen etc. Niet echt boeiend voor de jeugd dus. Verder mooi strand en aardig personeel.

Gereisd anders in april 2007

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.