KinderhotelWeer vandaag11°2°

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

23 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Top!!

Lars Spijkers,
17-4-2018

Sieasta minder de rest top!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

geweldig

fenna,
28-5-2017

Je wordt direct goed ontvangen, er is heel vriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt. Een fantastisch zwemparadijs waar je je nooit verveeld en direct aan het strand. Verder is er nog heel veel meer te doen zoals golf, tennis, naar de speeltuin ect.

Gereisd met vrienden in juli 2016

camping met strenge regels

de Vreugd
18-5-2016

wel goed:

camping was erg schoon en netjes

leuk zwembad

mooi strand.

niet goed:

wat een strenge regels op deze camping, mag werkelijk waar niks. veel woorden gehad met de beveiliging omdat we volgens hun te veel herrie maakte. liever wilde ze dat je om 23.00 naar bed ging. Ook tijdens de Siesta waren er erge strenge regels. Onze kinderen werden aangesproken omdat ze aan het voetballen waren tijdens de Siesta. dit maakte teveel herrie. ook mocht je niet van of op de camping tussen 1 en 3. dit was een grote irritatie factor voor ons.

ook in het zwembad mocht je weinig. Voor ons voelde dit als een soort strafkamp waar je overal op je vingers getikt werd, wij zullen hier nooit meer naartoe gaan?

Nooit meer

A. van Duin
17-5-2016

De camping lijkt wel een strafkamp. Medewerkers totaal niet vriendelijk kleine opsomming: mag niet voetballen/tennisen bij de caravan, in het zwembad geen kinderen op je nek of gooien, na 23:00 uur moet je muis stil zijn anders komt er beveiliging, geen animatie voor de kinderen, voor alles moet je betalen 4 euro per bed aan het zwembad, attracties enz, siësta mag je alleen ademhalen. Kortom een camping om nooit meer naar terug te gaan. Ik heb diverse campings bezocht maar dit nog nooit meegemaakt.

Toch nog iets positiefs de medewerkers van touroperator waren top.

nooit meer

pienie2016
17-5-2016

in de mei vakantie geweest met 6 volwassenen en 5 kinderen onder de 12, wat is dit een camping met hele strikte regels. na 11 uur werd verwacht dat je naar bed ging, zowat elke avond hadden wij woorden met de beveiliging dat we stil moesten zijn. het enige wat wij deden was praten buiten op onze veranda. ik moest mij zelfs verantwoorden bij de receptie voor iets waar wij niet eens wat mee te maken hadden,overal werden wij op aangekeken aangezien wij de enige waren die buiten zaten.

Tussen 1 en 3 mocht je niks ivm Siesta. De speeltuin was dicht, je mocht niet op of van het park af, in het zwembad gingen alle toestellen dicht, we mochten zelfs niet met een bal spelen bij onze caravan.

zwembad was erg mooi, echter mocht je geen bal, geen zwembanden helemaal niks het zwembad innemen.

ook belachelijk dat je 4€ per dag voor een ligbed moest betalen bij het zwembad, tikt aardig aan als je met zo'n grote groep bent.

ook de omgeving was vrij wel weinig tot niks te doen. Alleen Venetie is leuk om te bezoeken.

verder over de medewerkers van touroperatorp waren wij erg over te spreken, ook de accommodatie was niks mis mee.

een ellende voor hondenbezitters

H van Esch
10-1-2016

wij reisden met ons gezin en een puppy (boomertje) samen met met zus en haar gezin.

Bij elkaar in de buurt staan bleek niet mogelijk. Wij stonden op een apart gedeelte voor hondenbezitters en mijn zus in het niet-reserveerbare gedeelte. de afstanden tussen deze 2 delen was zo groot dat het eigenlijk er van samen vakantie houden geen sprake was.

Het gedeelte voor honden was compleet afgesloten van de rest van de camping en wij werden behandeld als een soort van melaatsen, Ik heb dan ook nog steeds een bittere nasmaak als ik denk aan deze compleet vergalde vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Zeer geslaagde vakantie

familie Bremmers
22-8-2014

De ligging van de camping vonden wij heel fijn je kon genieten van het zwembad maar ook van de zee. De medewerkers van Go 4 Camp waren zeer attent bij aankomst konden we binnen een half uur in ons huisje dat was zeer attent zeker met een kind dat wagen ziek was geworden en dan ook nog in het hoog seizoen. Verder is het enige min punt de MUGGEN.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Mooie schone Camping maar nooit meer!

leonoracsr
6-8-2014

Wij verbleven via de Tour operator op deze inmens grote, massale camping. Alle tour operators bevonden zich in het gebied Marina 2000, en dat was aan de hele andere kant van de camping. Ongeveer een15 minuten lopen naar de ingang. De staan caravan was goed, de airco stond aan toen we arriveerden en de ontvangst was allerhartelijkst. Maar wat is deze camping groot, wij stonden tegenover de bosrand, veel muggen, heel veel muggen. Veel Denen, Engelsen, Zwitsers en Nederlanders. Zwembaden mooi verzorgt en schoon maar té druk om je er met een 11 jarige in te begeven, laat staan zwemmen. Niet meer geweest, het strand had hierna de voorkeur. Bedden gehuurd. Animatie alleen op het plein. En wordt bij de eerste spat regen gewoon afgelast. Geen disco, of andere soort van vermaak voor onze 10-ers. Wifi alleen op de meest rare punten en 4 euro per half uur. Veel te duur in deze moderne tijden. Na 10 dagen vertrokken.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Personeel camping

familie Ouden
22-5-2014

De mensen van touroperator waren fantastisch, maar de mensen van de camping waren niet altijd even vriendelijk. En ik vind dat ze de dingen die je niet mag doen tijdens de siësta wel erg ver hebben doorgevoerd.

Gereisd met vrienden in april 2014

Prima camping

familie Hesbeens
5-9-2013

Zeer mooie camping met groot zwembad en prachtig strand

Gereisd met vrienden in juli 2013

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.