Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

253 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Op de camping is alles wat je je kunt bedenken. Echt een soort dorp. De camping is gigantisch! Zwembad ook hartstikke mooi, maar de stacaravan (van touroperator) voldeed totaal niet aan wat je op zo’n camping en voor dit geld mag verwachten. Het was oud en erg klein! Ook zijn de medewerkers op het park over het algemeen erg onvriendelijk (Dat geldt niet voor de medewerkers van touroperator), zijn er verschrikkelijk veel regels (vooral in het zwembad) en kost alles geld! Ook de sluitingstijd van het zwembad tussen 13.00 - 15.00 uur was voor ons erg onhandig. Bij ons werd er uitgeslapen en voordat we dan zover waren dat we naar het zwembad wilde gaan, ging het zwembad weer dicht. In de omgeving is buiten Venetië (en omliggende eilanden) weinig te beleven. Lido di Jesolo is wel leuk! Het park is wel netjes onderhouden en schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Marina di Venezia Guest Relations, Social Network Responsible, 9-8-2018

Dear guest,

thank you for your review. We are glad that you positively highlight the cleanliness and variety of facilities and services available within our Marina di Venezia Camping Village and that you particularly enjoyed our AquaMarina Park. It is disappointing that you were not satisfied with the service of your tour operator and we hope you were able to sort things out. Generally all tour operators that rent accommodations on our site are highly professional companies that work in this industry for many years and have high standards in terms of customer care and the quality of their services offered. Concerning our own staff, we are sorry for your experience, however, we receive highly positive reviews in that field and are very committed about the friendliness and helpfulness of our staff. It is however unavoidable that people might have a difficult day when working with so many individuals. We welcome 12,000 guests from all over the world in our Camping Village, there need to be certain rules in order to guarantee that all of them are able to enjoy their holiday. In high season only, our swimming pools close during siesta time so that we are able to guarantee all hygiene related regulations and our own standards of cleanliness at all times given the very high number of visitors. Venice is a cultural diamond that has so much to offer that years visiting this city don’t even suffice. Also the surrounding island are always worth a visit. The area around the campsite offers a wide range of bicycle tours, nature tourism in the Lagoon and the forests, culinary experiences that last a lifetime and historical buildings where history comes to life. Our information office is always happy to help to find out more about this magical region!

Greetings from Marina di Venezia

Top!

Janneke,
4-8-2018

Het is een fijne grote camping. Wij stonden met onze caravan op een super plek. Mooi in de schaduw! Het toilet gebouw is netjes en schoon. De hele dag door zijn er vrouwen bezig met poetsen.

Het eten op de camping is goed. Maar het eten voor de kinderen is duur. Patat met kipnuggets betaal je rond de 8€. Er zijn verschillende restaurants. Allemaal goed eten. En snel eten. Je hoeft noet lang te wachten. Het strand is echt ideaal. Je kan er ver inlopen en de temperatuur was aangenaam. Het zwembad is ook mooi. Tussen 1 en 3 uur gesloten... dat vond ik persoonlijk minder. Dan is het warmste van de dag. Ook was het golfslagbad erg vol als

Er golven waren. Wel letten de badmeesters en juffen erg goed op.

Vriendelijk personeel! En goede animatie.

Wat Een groot minpunt was zijn de muggen!!! Neem antimuggen spul mee. En windwaaiers, daar houden ze niet van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super schoon

Astrid,
3-8-2018

Erg schoon! Zwembad enorm groot! Dus veel enorm veel mensen op 1 plek ! In de middag gesloten toch wel nadeel als je kids pas om 12 uur van de voetbalannematie terug komen ! Bedjes tegen betaling op zwembad en strand ! Verder nog wel extra kosten voor trampoline , midgetgolf , Mini kermis! Muggen valt reuze mee ! Venetië een aanrader super zelf te doen !! Kortom we hebben genoten 👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

William,
4-3-2018

Super camping goede organisatie gaan al aantal jaren met touroperator niks op aan te merke ga zo door

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

groot,schoon en goed onderhouden.

wes,
6-9-2017

goed onderhouden camping, erg schoon. de camping is wel erg groot dus steps of fiets voor de kinderen meenemen is erg handig.

Op de camping heb je alles wat je wilt maar om de camping heen heb je weinig leuke stadjes om te bezichtigen op venetie na natuurlijk.

Verder staan er op heel veel duisters dus hou hier wel rekening mee, personeel spreek vaak zelfs ook Duits.tussen 13:00en 15:00 gaat alles dicht incl zwembad en kan je dus ook niet de camping op of af met je auto hou hier rekening mee als je weg wilt of terug komt van de markt of iets anders. de animatie voor de kinderen op de camping is goed, er is echt genoeg te doen voor ze. nadeel is wel dat je voor de meeste dingen extra moet betalen, vb: treintje dat over de camping rijdt.

het zwembad met glijbanen en golfbad is geweldig voor de kinderen soms wel wat druk. voordeel is dat je altijd een bedje hebt omdat de meeste mensen hier niet voor willen betalen en dit dus wel geld kost.

conclusie:

mooie camping aan een mooi strand met een mooi zwembad, alles goed onderhouden. in de omgeving niet heel veel te doen.jammer dat alles dichtgaat tussen 13:00 en 15:00. ben je een gezin die echt op de camping blijft plakken en het niet erg vindt dat alles sluit tussen 13:00 en 15:00 dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar!

Patricia mooren,
4-9-2017

Hoogseizoen is veel te druk

vooral het zwembad!

Omgeving is niks te beleven.

Eten is prima. Venetië

is wel heel mooi

maar wij gaan niet meer terug

vanwege de omgeving en

te drukke camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Enorm groot, veel faciliteiten, schoon!

Joy80,
18-8-2017

Wat was top? Snelle service bij de restaurants, heerlijk gegeten, veel keus. Camping winkel prima aanod. Alles is schoon. Fietsen verhuur: ook nodig want camping is megagroot. Aquapark gigantisch, veel mooie zwembaden voor jong en oud. Vriendelijk personeel. Ligging direct aan mooi, breed, schoon strand. Overal security.

Wat was minder? Camping voor 12000 mensen, dus overal druk, m.n. in zwembad. Siestatijd van 13.00- 15.00 zwembad gaat echt dicht, iedereen eruit! Wij hadden rustige ligging op camping in een luxere Lodge. Maar de caravan en tentplekken zitten erg op elkaar gepropt.

Ligging super bij Venetië, met de vaporetto boot voor 7,50. Verder in omgeving niks te beleven.

Goed en groot

Geert Timmer,
16-8-2017

Prachtige Camping

Ontzettend duur, strak beleid, veel fietsverkeer van kinderen dus oppassen waar je loopt.

Een goede ligging maar niets te zien in de omgeving.

Je mag niets in het zwembad, niet duiken springen schreeuwen geen bal of zwemband daar wordt streng op gelet.

Ik zat ver weg van het zwembad bij marina 2000 maar Dat was wel te overbruggen.

Voor een tweede auto moet je vet betalen. 11,50 per nacht buiten is geen plaats

Het onderhoud van de caravans is bedenkelijk.

Ik ben er nu vier keer geweest en vondt het slechter geworden in de afgelopen vier jaar.

Wat goed is.

De campingwinkel was erg goed je hoeft de camping niet af voor de boodschappen.

Er is een leuke speeltuin voor de kinderen is er genoeg te doen.

Er is ook animatie voor de kinderen.

Tot slot

Ik heb het wel gezien op marina

niet goed intgedeel

David,
6-7-2017

Accommodatie viel wat tegen. Minder luxe dan was voorgesteld. Verder stond het vol in de zon zonder enige schaduw. Een parasol is niet genoeg om de hitte te weren en het was dan ook vaak niet uit te houden op de vlonder. Andere huisjes op die camping stonden wel onder de bomen, dus dit voelde echt als een slechte plek, zeker met een peuter van 2. Andere aanbieders op de camping hadden verder wel een overkapping en betere stoelen op de vlonders.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Genoten van deze camping

Marisol,
3-6-2017

Wij (gezin met 1 kind van bijna 2 jaar) hebben genoten van deze camping. Volop vertier voor de kleine: super lang aflopend veilig strand, genoeg zwembaden (3 daarvan verwarmd), entertainment voor jong & oud & goed onderhouden sanitair. Niets te klagen! Wil je snel happen, ga naar de restaurants in het centrum. Wil je wat langer en gezelliger tafelen, zoek het wat sjiekere gedeelte op rechts voor bij de camping. Venetië is echt met een klein haf uurtje bereikbaar met de boot. Helaas was er niet super veel te doen in de omgeving, denkend aan een wandeling over de boulevard. Je zou dan naar een plaats darnaast kunnen rijden (30 min) Maar nogmaals: niets mis met de camping!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.