Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

93 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Fantastische ervaring

Karina,
1-12-2018

Fantastisch goede camping. Het sanitair en zwembad en ook de hele camping zijn brandschoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste camping van Italië

Bram,
23-8-2018

Wij komen hier nu 10 jaar en dit is volgens ons gewoon de beste camping die er is

Strand ,zwembad, sanitair alles perfect

Eten is goed en de camping wordt goed schoon gehouden het is niet de goedkoopste camping maar daar krijg je wel veel voor terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

De ligging is erg goed. Sanitaire gebouwen fantastisch onderhouden, er wordt goed gepoetst. Prachtig strand. Ideaal voor kleine kinderen. Strandtentjes zijn nieuw en erg mooi. Sinds vorig jaar douches en toiletten op het strand! Prachtige zwembaden. Dichtbij de haven voor de oversteek naar Lido, Venetië, Murano, Burano en Torcello. Sinds 2018 een prachtige nieuwe winkelstraat. Mooie restaurants waar je goed kunt eten. Animatieteam is elk jaar erg goed! Grote supermarkt waar alles te koop is. Alleen buiten de camping is er weinig te beleven. Er is geen boulevard waar je lekker over kunt flaneren. In de lagune ben je al snel uitgekeken. We komen er al 16 jaar dus veel nieuws is er buiten de camping niet. Maar doordat er op de camping veel te doen is gaan wij niet vaak op pad 's avonds. Kortom voor ons dé ideale camping! Wij hopen er nog heel wat jaren te komen. Topcamping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie, grote camping.

Suzan,
6-8-2018

Ontzettend grote camping. De stacaravans staan op het achterste gedeelte van de camping waardoor het strand dichtbij is maar het zwembad ver weg. Er is genoeg animatie maar je moet in het hoogseizoen je zeker een paar dagen van te voren inschrijven omdat anders een hoop a activiteiten al vol zitten. Wil je in de ochtend voetballen, dan moet je zondagochtend je al vroeg aanmelden (ze staan al een half uur van te voren in de rij) anders kun je alleen nog in de avond voetballen. Bij 40 aanmeldingen heb je pech. Strand is groot en heel netjes. Sanitair ziet er netjes uit. Voor weinig geld kun je plastic flessen vullen met drinkwater. Restaurants hebben prima eten, niet erg gezellig. Om strikt 23.00 uur sluit alles. Daarna veel rust, geen overlast van jongeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer via touroperator!

Jan,
30-8-2017

Via touroperator huisje geboekt. Wij kregen daar een 3 sterren huisje op dit 5 sterren park.: het huisje was schoon maar heel oud met veel gebreken. Ouwe troep voor de prijs van een villa. Nee geen boekingen meer via touroperator! Huisjes van andere touroperator op het park waren wel geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super fantastisch

karina,
5-8-2017

Super mooie en propere camping .Het sanitair is nieuw en wordt meerdere keren per dag gepoetst .Nog nooit zo een nette camping gezien.De animatie is super voor elke leeftijd .Het personeel is zeer vriendelijk.Door de aanwezige security is het er heel veilig en 's avonds rustig .Fantastische shows en vuurwerk .Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

het is een grote camping.

Maar er is heel veel ruimte bij de zwembaden en de zee

veel activiteiten op de camping

bijna altijd mooi weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

grote camping, netjes, veel te doen

Maardje,
28-4-2017

Eind april was het heerlijk rustig en toch genoeg te beleven. Leuke minigolf! Restaurants ed op de camping waren allemaal open, het was er rustig maar goed gegeten. Vriendelijk personeel.

Eén zwembad (van de 6) was heerlijk warm water, was prima.

We zaten op Marina 2000, goede locatie.

Ons doel was een paar dagen Venetië, dan is Marina een prima uitvalsbasis.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prachtige camping

Willem
16-9-2016

Het is echt een plaatje. Goede voorzieningen. Straatjes prima en heerlijk dicht bij het strand!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

te streng of te luid in de nacht allemaal onzin

Marco Boormans
4-9-2016

Wij vonden het een geweldige camping voor zowel volwassen mensen en zeker ook voor de kinderen.

Animatie meer dan genoeg ook voor de kids, sanitair ruimtes op de camping waren altijd brand schoon. eten ook geweldig winkel op de camping ook fijn kortom een top camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.